MarekZulawy

Dodatkowa moc w ciągniku

Polecane posty

Skrzypek    3

Wjanusz,bo to jest "młoda krew" która myśli,że jak duży silnik to po tuningu pociągnie śrube od tankowca.To są ludzie którym wpoisz,że na ciśnienie oleju w silniku mają wpływ pierścienie tłokowe.Mam do nich pytanie-weżmy silniki JD serii 8000,czy w ich fabryce gdy schodzą z taśmy trafiają wszystkie do jednego worka,a potem losowo są wybierane-o ten będzie do 8100,a ten do 8400,a jeszcze ten do 8300?Pytam kto sprawdzał takie rzeczy-może się różnią wysokością głowicy o 0,5mm,może ten ma troche inny wałek rozrządu,ten znowu może ma troche grubszą uszczelke pod głowicą?Tamten może ma troche inną zwężke wlotu spalin do turbo?Może w tym silniku jest sworzeń tłokowy tak jakby 2mm przesunięty,a nie pośrodku tłoka?Pytam kto sprawdzał?Ja nie,ale wiem że schodząc z taśmy już znają swoje przeznaczenie do jakiego modelu trafią.To chłopaki coś musi być,co nie?4motoracing tuninguje wszystkie silniki,bez względu na moc,pojemność, aby miały układ wtryskowy z komputerem-jego sprawa,mnie to nie ziębi,ani nie grzeje.Tak,to prawda że silnik ma jeszcze pewien zapas mocy,ale ta moc to nie jest już dla użytkownika silnika.Producent silnika o tym wie i firma montująca układ paliwowy wraz z elektroniką.Producent podaje ile KM ma silnik jego krzywą mocy itd,następnie co ile i jaki ma być wymieniany olej silnikowy,decyduje o zawartości siary i liczbie cetanowej do napędu tej jednostki-i daje gwarancje np.duże konie ze stajni Volvo-1000000km.To jest imponujące i w praktyce to się sprawdza.4motoracing w swych tuningach o awarii jeszcze nie słyszał.A gdyby już to będzie wina zmęczenia lub wady materiału.To jest ciekawe i ja w to wierze ale przykładowo mam ciągnik,co ma z 8tyś mtg i zakładam czip.Za 1500mtg.korbowód który wyszedł blokiem mruga do mnie oczkiem bo wyrwało śruby mocujące stopke korbowodu.Ekspertyza da wynik-zmęczenie lub wada materiału.I ja mam w to wierzyć?Silnik jeszcze był jak dzwon,więc o jakim zmęczeniu mówimy,a wada materiałowa wyszła dopiero po 8 tyś.mtg?Do kogo ja wtedy pójde?Do nikogo,nikt mi nie pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

akurat jest to prawda, skomentowałem tylko jak jest z multi kontem. Nie raz na forum była akcja z popieraniem nieprawdy przez innych uzytkowników tzw. siła perswazji większości. Dyskusja stała się żałosna jak napisał @deer. Po jednej stronie osoba sprzedająca produkt uważajaca to za cud kontra osoba z jakąś wiedza nie potrafiąca się zbytnio zachować, podważajaca zdanie niemal wypoiwedź każdego wypowiadającego się w tym temacie. Ja podzielam jedynie zdanie @wjanusz23 który napisał:"Panowie znam osobiście trzy ciągniki które mają pozakładane moduły podnoszące moc silnika w 7820 w dwóch założono z tym że nie

osiągnięto w obydwu podobnego wzrostu mocy moc w jednym żekomo wzrosła o 32KM,a w drugim o 24KM ,trzeci to 8530 z AutoPowerem , powiem tak moduły w dwuch pierwszych przypadkach założono wiosną tego roku w 8530 założono rok temu,efekt jest taki że 8530 niestety ale nie przeżył i silnik umarł śmiercią tragiczną szkoda że nie zrobiłem zdjęć tłoków , gdybym wiedział że wyniknie taka dyskusja z pewnością bym wam pokazał , jednak nic straconego jak mawiają cosię odwlecze to nie uciecze ." BO MA Z TYM DOŚWAIDCZENIE PO PRZEBIEGU PEWNEJ ILOŚCI PRACY. ABY UDOWODNIĆ WSZYTSKIE ZALETY TEGO MODUŁU NIECH KOLEGA @4MOTORACING POKAŻE SKUTKI ODZIAŁYWANIA TEJ INNOWACJI NA PRZYKŁADZIE ZUZYCIA ELEMENTÓW SILNIKA W CIAGNIKACH Z ZAMONTOWANYM MODUŁEM OD NOWSOCI PO PRZEBIEGU 1000 2000 CZY 5000 MTH ORAZ TO SAMO W CIAGNIKACH UZYWANYCH. Dla mnie to jest ważne a nie certyfikat poświadczony notariuszem. Elementy silnika są wykonane do odpowiednio działających na nie siły. Są powyliczane parametry przez inżynierów. To jest tak jak z silnikiem wolnossącym do któego niektzóry fachurzy zakładają turbo jako panacemum na brak mocy a póxniej korbowody wychodzą górą. Co do kolegi @Skrzypka daruj sobie określenia kiepska wiedza i inne tego typu stwierdzenia bo zachowujesz się jakbyś pożarł wszytskie rozumy.


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Wjanusz jeszcze dodam,że według mnie 4motoracing to nie głupi facet.Zobacz jak on sie klasycznie ubezpieczył z każdej strony.Uwierz mi,że sam bym się złapał na haczyk,gdyby nie jego tekst-mniejsze obroty silnika z 2000 na 1500 co za tym idzie o 33% mniej paliwa mimo że wtryskiwacze podają go więcej.Wał korbowy się "prostuje".Przecież pompy w skrzyni muszą mieć swoje obroty,by mieć wydajność i ciśnienie.Ta oszczędność jest prozaiczna,wręcz śmieszna.Jak to mówią biznesmeni w gajerze i adidasach-reasumując;gdybym miał ciągnik na sprzedaż kupił bym to,by przyszłemu frajerowi zamydlić oczy.Lecz gdybym wiedział,że ten ciągnik ma być u mnie jeszcze pare lat-nigdy.Żadnego tuningu.

 

Atomic,nie zjadłem wszystkich rozumów.Ale na silnikach mnie nie zagniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Dokładnie tak jest ,wiesz człowiek z natury jest ufny i myśli że ktoś kto pokazuje wykresy i podpiera się certyfikatem z pewnością nie zrobi go w bambuko i wierzy ,do momentu gdy nie musi odwiedzić serwisu .Potem oczka się otwierają ale już po nie wczsie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Deer mnie teraz zwalił z nóg!!Czym się rożni czcip-tuning od zmian w ECU.Doobre!!Coś ci kolego podpowiem,w wielkiej tajemnicy,bo o tym nie wszyscy wiedzą.Najlepszym tuningiem jest taka gumowa grucha z wężykami do przetaczania paliwa.Jeden koniec węża włóż do zbiornika,a drugi do kolektora ssącego.Gruche zainstaluj koło pedału gazu i jak będzie ci mocy brakowało,to stopą tak depnij ze dwa razy w tą gruche,ale bądż wtedy pasami przypięty do fotela,żebyś nie wyleciał tylną szybą.Ha,ha!!!

 

Monteks,nieraz trzeba się uchylic przed oddaniem ciosu.Szczerze mówiąc nie wiem co to jest?Chyba coś co ma wspólnego z Euro5 czy nawet Euro 6.Ale jak nie wiem,to nie dyskutuje.To napisz mi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Monteks to bardzo ciekawe.Niewiedziałem o tym.Deer chłopie czy ty sam wiesz co piszesz?Czip a zmiany w ECU jaka to różnica?To ja ciebie zapytam jak twierdzisz,że zmiany w ECU są tuningiem to po co tuning poprzez czip?Wracając do pojemności miski oleju mam na mysli silniki spalinowe jako ogół.Czemu Diesla w ciagniku nie rozkręcamy do obrotów jak w Golfie?Dobre pytanie.Napisz mi czym się różni wolnoobrotowy od szybkiego to wtedy ci odpowiem.Tylko nie patrz w wikipedie.Ciekawe to by było jakie by musiały być koła pasowe w kombajnie któremu motor by się wkręcał do 8tyś.obr a na młocarni trzeba uzyskać około 1000.Ale tym odbiegłem od tematu.Napisz mi róznice między wolno,a szybkoobrotowym Dieslem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Skrzypek skończ pier.dolić bo to naprawdę jest żałosne...nikt Cie nie słucha bo ma w d*pie to co piszesz..

Tak jak napisałem mam zainstalowy Box w 6830 JD i przez 2 lata przepracował na nim ok 2000mth i nic sie nie dzieje...JD Polska sami proponują do ciagnikow JD Boxy i uwzgledniaja przy tym gwarancje. Skąd wiem? Bo sam tak mam...I nie tylko ja...Jezeli mieszkasz na jakimś wypizdowie i o chip/boxa/tuningu wiesz tyle co w google przeczytasz a nie z doswiadczen ani opini innych uzytkownikow to przestan pisac te paranoje...

Co Ty komu chcesz wmówić? Odpowiedz na to pytanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

HubertOjdana-grzeczniej,nie jesteś u siebie na podwórku.Jak widzisz z domu z swojego Johanka zza sterty obornika,a jezdzisz nim tylko do kościoła to załóż sobie dwa boxy.Jedż w nim w pole i daj m u ostro w gaz,a potem podziel się wrażeniami.Jestem ciekawy.Jak ci przerobił serwis,bo ma jelenia z jeleniem to twoja sprawa.

 

Nie wytrzymujesz nerwowo to krople Waleriana weż.Ha,ha.

 

A kolego Atomic,cały czas szukam Diesla w internecie,który ma zastosowanie w ciągniku lub kombajnie i ma średnice tłoka większą od jego skoku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jezeli uważasz ze w ciagu 2 lat zrobienie 2000mth to jezdzenie do koscioła to gratuluję...po raz kolejny robisz z siebie błazna

JD jest wykorzystywany na tyle ile się da..orka ciezkich ziemi, siew Lemkenem CompactSolitar 4m, transport naczep o łacznej masie 37t,agregat Unia Kombi 6m - to są informacje specjalnie dla Ciebie, aby uświadomić Tobie że Boxy nie są takie straszne..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Przepraszam,nie Atomic,tylko Deer.

 

HubertOjdana,czyli masz go od nowości.Co to są dla ciągnika 2000mtg,a ciągnik za potworną kase.Chciałbym byś skomentował Boxa jak ciągnik będzie miał przeszło 10 tyś.mtg.

 

Tylko widzisz,zmieniliśmy temat-ty mowisz o Boxie w serwisie JD,ja mam na myśli tuning,który nie ma wstępu do placówek serwisowych JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

Atomic,nie zjadłem wszystkich rozumów.Ale na silnikach mnie nie zagniesz.

respect...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

,,Ciekawe to by było jakie by musiały być koła pasowe w kombajnie któremu motor by się wkręcał do 8tyś.obr a na młocarni trzeba uzyskać około 1000.Ale tym odbiegłem od tematu.Napisz mi róznice między wolno,a szybkoobrotowym Dieslem. ''- na fizyce to u was w szkole to ciekawie musiało być :).

 

Jeśli są wyższe obroty to konstrukcja jest prostsza bo przy wzroście obrotów przenosząc te samą moc - spada moment obrotowy (moc to obroty razy moment obrotowy)- cyli mniejsze koła, wązsze pasy itd. Fakt że z trwałością było by różnie :).

 

Dokładnego rozróżnienia nie znam jeśli chodzi o silnik wysoko a nisko obrotowe. Jesli silnik przy optymalnych obrotach kręci się 1500 a drugi 3000 to chyba w potocznej mowie mogę uznać że ten pierwszy jest wolnoobrotowy - czy to zbrodnia ?

 

Czip tuning z tego co się orientuję to zmiana zwanej potocznie mapy w ECU. A tu mowa o box tuningu.

 

A co do róznica w silniku, to ani Ty (@skrzypek) nie jestes na 100% powiedzieć że są (i jakie) pomiedzy poszczególnymi modelami silników tej samej serii różniących się o jeden model są różnice, ani ja nie jestem w stanie powiedzieć że ich nie ma ;).

 

Przepraszam jeśli kogokolwiek w tym temacie uraziłem jakąkolwiek moją wypowiedzią czy sugestią.

 

Zapraszam do rzeczowej dyskusji która każdemu z nas może coś dać.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przepraszam,nie Atomic,tylko Deer.

 

HubertOjdana,czyli masz go od nowości.Co to są dla ciągnika 2000mtg,a ciągnik za potworną kase.Chciałbym byś skomentował Boxa jak ciągnik będzie miał przeszło 10 tyś.mtg.

 

Tylko widzisz,zmieniliśmy temat-ty mowisz o Boxie w serwisie JD,ja mam na myśli tuning,który nie ma wstępu do placówek serwisowych JD.

 

I tu sie ponownie mylisz...Serwis JD jako taki nie zakłada Boxów, do mnie jak i znajomych w okolicy przyjezdzał facet z hamownia z Płocka (nazwiska nie moge sobie przypomniec,a dane tez mi gdzies umknęły) ale przyjechał wraz z serwisem JD, oni mieli za zadanie sprawdzenie na swoim ,,komputerze JD'' czy wszsytko gra... Serwis wziął kase i koleś z Płocka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

póki co wjanusz23 podał przypadek "zarżnięcia" maszyny, czy ktoś z was posiada konkretne przypadki ? jeśli tak niech sie podzieli może ma nawet materiał foto. Brakuje wypowiedzi kolegi @unki hehe, może się wypowie. Problem w tym że chip tuning np. jd zezwala na przykładzie Huberta a ten moduł już niekoniecznie-niby są próby wpsółpracy z firmami jak napisał @4motoracing w co niedokońca wierze, czekam kolego o to co prosiłem wyżej drukowanymi literami

HubertOjdana-grzeczniej,nie jesteś u siebie na podwórku.Jak widzisz z domu z swojego Johanka zza sterty obornika,a jezdzisz nim tylko do kościoła to załóż sobie dwa boxy.Jedż w nim w pole i daj m u ostro w gaz,a potem podziel się wrażeniami.Jestem ciekawy.Jak ci przerobił serwis,bo ma jelenia z jeleniem to twoja sprawa.

 

Nie wytrzymujesz nerwowo to krople Waleriana weż.Ha,ha.

 

prosisz grzeczniej a sam naśmiewasz się z innych, w innym dziale tego forum przy innym modzie dostałbyś ostrzeżenie. Brakuje Ci kolego klasy na spokojną, rzeczową dyskusje o co prosił @deer.


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Deer to nie jest tak jak piszesz,to nie chodzi o obroty-wysokoobrotowy ma średnice tłoka,wiekszą niż jego skok.Wolnoobrotowy ma skok tłoka wiekszy niż średnice.Dlaczego takie są obroty,a nie inne w silnikach używanych w rolnictwie?Bo takie są potrzebne i tak ustalili konstruktorzy silników i skrzyń biegów.Co do kombajnu to się mylisz i nie to mam na mysli.Chodzi o przekładnie pasowe i gdyby silnik kręcił 8000 obr/min a na młocarni trzeba by było uzyskać 1000 to patrz jak sprawa się ma-na to jest wzór,ale go nie znam.Ważne są średnice kół pasowych.Jeżeli koła mają tą samą średnice to przełożenie jest równe jeden-koło napędowe i napędzane maja te same obroty.Ale musimy z 8000 zjechać do 1000,czyli koło pasowe od młocarni musiałoby mieć ośmiokrotnie większą średnice od koła pasowego wału silnika.Wiesz jakie to by były wymiary,przekładnia bezstopniowa wyglądałaby potężnie.To samo ma się z kołami zębatymi,tylko tam brana pod uwage jest liczba zębów.To wyobraż sobie kształt skrzyni która by redukowała obroty silnika.Piszesz o Box tuningu-nie wiem co to jest,zmiane parametrów w ECU może wykonywać tylko serwis.To dlaczego 4motoracing wpina sie w elektronike,a nie moderuje tego zmianami w ECU?Przecież wyrażnie pisze,że jego czip moderuje sygnał wychodzący ze sterownika.HubertOjdana to dawaj wykres z hamowni,jestem ciekawy co osiągnełeś po tej rewelacji?Ale ja to inaczej widze-ty już łyknełeś ten fenomen czip,czy tuning Box,a po przeczytaniu tego forum trzęsiesz d*pą bo nie wiesz kiedy ciągnikiem z pola wrocisz na sznurku.Mi nie chodzi co się dzieje w komputerze silnika,ja opisywałem co sie może dziać i jakie są realne zagrożenia po tuningu w silniku.A to,że obaj wzieli kase to ich popieram,bo dążąc do kasy wciska się wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Już wracałem tym JD na sznurku z pola...ale nie z winy BOXa

Jezeli ciagnik z powodu Boxa az tak sie popsuje to kupie sobie nowy...nie widze problemu? Ten wcisne takim osłom jak Ty i gitara, odczepie Boxa a Ty nawet nie zauwazysz ze ciagnik był pod jego podpiety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 4motoracing   
Gość 4motoracing

Jeśli są wyższe obroty to konstrukcja jest prostsza bo przy wzroście obrotów przenosząc te samą moc - spada moment obrotowy (moc to obroty razy moment obrotowy)- cyli mniejsze koła, wązsze pasy itd. Fakt że z trwałością było by różnie :).

To nie do konca da sie tak uproscic. Polecam lekture tego artykulu (laczy jasny przekaz teoretyczny z praktyka): http://www.autogen.pl/art-17-moc-i-moment-obrotowy-silnikow.html

 

Zapraszam do rzeczowej dyskusji która każdemu z nas może coś dać.

Myslisz, ze to mozliwe? W tym watku da sie zaobserwowac taka ilosc zacietrzewienia, nienawisci, zawisci, bezpodstawnych oskarzen, ze moznaby tym obdzielic ze 30 tematow. Az sie dziwie, ze skrzypek nie napisal jeszcze, ze w modulach przemycam narkotyki...

A wystarczyloby napisac: "nie przekonuje mnie to, boje sie negatywnego wplywu na ciagnik, nie jestem zainteresowany."

Ale nie. Jestesmy w Polsce, w kraju w ktorym zyje 99% praktykujacych katolikow...

 

pozdrawiam;

Witek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

4motoracing-ja do Ciebie nie mam NIC!Możesz robić co chcesz.Przecież Ty nikogo nie zmuszasz!Pisałem,tak jak pisze teraz hubertOjdana w ostanim poście i zdaniu.Przed sprzedażą ciągnika wkładam w niego czipy,Boxy,nie Boxy wszystko co się da,ale jak mam kredyt rozpisany na kilka ładnych lat i trzeba ten ciągnik spłacać to,naprawde bałbym się cokolwiek w nim modyfikować.

 

Wszystko jest dobrze,jak jest dobrze.Coś się stanie,robota na polu czeka,ciągnik lub kombajn stoi i wtedy lecą gorsze epitety i oskarżenia niż na tym forum zalożonym przez Ciebie.Lepiej niech to odbywa się tu niż na sali rozpraw.Ja nie mam na myśli akurat Ciebie,absolutnie nie!Ja byłem na paru sprawach związnych z niewłaściwa naprawą lub sprzedażą i naprawde atmosfera nie była miła,a jak gościowi zaprowadziłem nówke kombajn na podwórko to rozbijał szampana,W Sądzie rozbiłby mi łeb.

 

Errata-na polu czeka robota.

 

Errata-Na polu czeka praca.Administrator wycina mi słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

dla mnie po to jest możliwość kupna ciagnika większej mocy seryjnie, różnica jest taka że jeden KM w plezliczeniu na złotówki to 2 tysiące zł pi razy oko z JD, tuning dużo taniej, ale naprawa już na oryginalnych częsciach ewentualna to napewnno przekroczy oszczędności z tuningu. Każdy chyba dąży do tego by ciągnik pracował jak najdłużej bezawaryjnie bo nie każdego stać jak napisałeś @Hubert kupie sobie nowego. Nie oszukujmy się żywotność czy to bedzie moduł, box, chip czy Bóg wie co jeszcze żywotność o jakiś procent się zmniejszy. Pytanie ile/ jak długo. Każdy pisze o hamowni, sprawdzi wszystko przed po a nikt z was nie wykazał wyników badań ze takie modyfikacje nie mają wpływu na szybsze zuzycie elementów silnika. Jeśli tak to zaprezetujcie te wyniki tutaj. @wjanusz podał przykład trzech modeli z którymi miał doczynienia jeden padł. A kto pochwali się że od nowości przepracował 5-10 tys. mth i jest wszytsko ok ? nikt


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

atomin za 2 lata moj JD przepracuje juz 5000mth na boxie i napisze co sie stało..ale jak przypuszczam NIC sie nei stanie jezeli ciagnik jest normalnie,regularnie i rzetelnie serwisowany,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

@atomik ale każdy bawi się za swoje pieniądze :). I jak w zyciu jest ryzyko jest zarobek :).

 

Ja się przymierzam do tuningu, narazie jednak dzięki takim dyskusją chcę miec jakieś pojęcie o rzeczy. Bo narazie to mam raczej mgliste. Nie mówię że tuning jest ideałem dla każdego.I że to wogóle jest ideał. Po prostu tak krawiec kraje jak mu materiału staje. Dajmy jednak na to mój przypadek: najmniejszy ciągnik z serii, mały przebieg jak na wiek, i rocznie pracuje tak mało że nie ma sensu inwestowania w większy ciągnik.

 

Mam nadzieję jakąś naukę z tej dyskusji wynieść dlatego proszę jeszcze raz rzeczowe pisanie w temacie.

 

@4motoracing z tymi momentami to mi chodziło konkretnie o przeniesienie napędu np: na młocarnie kombajnu przy tej samej mocy silnika na wale (stałe obroty) przy różnych obrotach nominalnych wału różnych silników - dajmy 2500 czy 5000.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 4motoracing   
Gość 4motoracing

Każdy pisze o hamowni, sprawdzi wszystko przed po a nikt z was nie wykazał wyników badań ze takie modyfikacje nie mają wpływu na szybsze zuzycie elementów silnika. Jeśli tak to zaprezetujcie te wyniki tutaj. @wjanusz podał przykład trzech modeli z którymi miał doczynienia jeden padł. A kto pochwali się że od nowości przepracował 5-10 tys. mth i jest wszytsko ok ? nikt

Hmm, czyli jak ja mowie, ze moduly sa na rynku od 13 lat i ze nie sa mi znane przypadki awarii spowodowanych przeciazeniem silnika lub ukladu napedowego to wciskam kit. A jak wjanusz powie, ze jeden silnik padl to juz mu wierzysz.

To ja chcialbym zobaczyc na oczy ekspertyze wykonana przez rzeczoznawce, ktory swoim podpisem stwierdzi, ze to wina modulu. Do tego niestety trzeba przeprowadzic kilka badan. Opinia, nawet najlepszego mechanika, niepoparta jakimikolwiek badaniami nie jest dla mnie dowodem.

 

Krotko mowiac wszyscy powinni miec do wszystkich takie samo, ograniczone zaufanie.

 

pozdrawiam;

Witek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

Ale musimy z 8000 zjechać do 1000,czyli koło pasowe od młocarni musiałoby mieć ośmiokrotnie większą średnice od koła pasowego wału silnika.

ja pier..le nie slyszales nigdy o przekladni wiecej niz jednego stopnia?

 

nie znasz wzoru n1/n2=i ?

nie wierze, ze mozna byc tak glupim i mowic, ze jest sie madrym, przebieglym i zna sie na silnikach spalinowych, a wszystkim dookola wmawiac, ze sie nie znaja, bo tak!!!

 

brakuje mi slow, zeby opisac twoja postawe w tym temacie i nie tylko, kazdy sobie wyrobi o tobie opinie - zastanow sie nad tym. ja osobiscie juz dawno bym dal ci ochlonac, ale nie robie tego bo na 100% bys sie skarzyl, ze nadwyrezam swoja funkcje moderatora.

 

podajesz, ze byles pare razy przy awariach w sadzie itp. ale jak zakladam ani razu z powodu chip tuningu, wiec po jaki ku.as sie z takimi rewelacjami udzielasz w tym temacie?

 

mi sie juz znudzilo czytanie twoich pseudonaukowych teorii, ktorych sam nie rozumiesz, a fachowe okreslenia uzywasz jakbys pierwszy raz o nich slyszal i oczywiscie obok tematu, taki misz masz madrych pojec, nie wazne czy z sensem wazne ze duzo.

 

u mnie w szkole madrzy ludzie mowili prosciej od ciebie i umieli do wszystkich trafic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez dawwro03
      Wita mam problem z tls-em w john deere 6430. Dokładnie chodzi  o to że po odpaleniu traktora gdy oś chce wrócić do swojej wysokości nie podnosi płynnie tylko szarpie ( jest ustawione na auto), ale da się sterować wszystkimi jej funkcjami ( auto, max, manual). Jednak po jakimś czasie wyskoczy błąd- TSC 523976.04 i wtedy nie da się ustawiać między tymi funkcjami. Gdy traktor się zgasi i odpali na nowo wszystko jest znowu ok ( oprócz szarpania tlsem) ale błąd za chwilę znów wyskoczy i nic nie da się ustawić. Traktor mam od niedawna więc nie za bardzo wiem od czego mam zacząć szukać dla tego piszę tu. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.


    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj