Skocz do zawartości
strzymek

Dopłaty 2010

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
luki15146    13

A ja mam pytanie z innej beczki: jak dostać dodatek ,,do krów"? Kiedyś ktoś mi tłumaczył, że trzeba mieć długotrwałe użytki zielone, ale w gazecie widziałem ze te użytki zielone są wyszczególnione w innym kryterium, o co w tym chodzi? Pytanie może głupie ale nie rozumiem tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalk    22

panowie a ja mam taki problem mianowicie dzisiaj dostalem pismo w celu wyjasnienia powierzchni dzialek mam tam isc we wtorek a nie mam pojecia czego sie spodziewac... dodam ze wniosek pierwszy raz w tym roku skladalem i wszystkie dzialki byly pisane wedlug zeszlorocznego wniosku moich rodzicow mam na wszystko akty notarialne i umowy dzierzaw i wniosek byl robiony wlasnie wedlug tego no i nie wiem czego moga sie czepiac... moze wy mi cos poradzicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czacha17   
Gość czacha17

Kolego michalk,w tym roku powierzchnie działek rolnych należy podawać według PEG (powierzchnia ewidencyjna gruntów ) do wniosku spersonalizowanego miałeś dodaną taką kartkę z powierzchniami działek ,powierzchnia działek musi się zgadzać z tym co masz podane w PEG ,jak zawyżyłeś nawet o ar to będziesz miał wezwanie do wyjaśnień w ARIMR,przynajmniej ja tak miałem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    492

Jak Pan Bóg rozum rozdawał to widać że stał w kolejce po te kase z armir. Nawet kłamac nie umiesz kilka osób napisało że od 18 a ty swoje. Trzeba było z ta rewelacja do pn poczekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
staszek    3

mam takie pytanie! bo właśnie dostałem decyzje o ONW i w tej decyzji mam napisane ze z powodu tego, żę zawyżyłem powierzchnie działek/upraw mam poobcinane o 6%. czy ktoś sie spotkał z podobnym problemem? i jak go rozwiązał? Czy jak napisze odwołanie i przyjadą mierzyć pole to będę musiał za mierzenie pola zapłacić? Co roku składam tak samo i było wszystko oki! i w tym roku się im coś nie zgadza!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Najpierw lepiej sam wszystko dokładnie pomierz. Ludzie wypełniaja wnioski na podstawie jakichś wypisów z gminy i tym podobnych a to latami nie aktualizowane było, oczywiście nie wszystko musi się nie zgadzać ale moga byc jakieś róznice i lipa. Przed złożeniem pierwszych wniosków o dpołaty pomierzyliśmy swoje pola sami. Mozesz miec na działce 3% róznicy z tym co podasz. Pomierz więc wszystkie działki lub ta gdzie ci błąd wytkneli chociaż i dopiero sie odwołuj. NIe pisz w odwołaniu że zawsze tak składałeś bo jeśli faktycznie za dużo podałeś jeszcze wpadna na pomysł aby za pozostałe lata potrącić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    94

U mnie już jest decyzja na ONW i rolno środowiskowe jestem z mazowieckiego. Decyzje na ONW ma już 90% ludzi z mojej wsi, ale kasy jeszcze nikt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czacha17   
Gość czacha17

Witam,czy ktoś z kolegów (koleżanek dostał decyzję na dopłaty obszarowe ?,ja w tamtym roku dostałem decyzję w listopadzie a kasa była na koncie w grudniu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poosa21    53

kase za ONW dostałem 18 X, woj.zach-pom, powiat gryficki, decyzji za obszarówkę jeszcze nie dostałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    994

u mnie też ani widu ani słychu... a osoby dotkniete kleskami (powodzią, oraz stratami z powodu deszczów)do deszczów ja się zaliczam bo sie łapałem na te ich wyliczenia i czytałem w prasie że ci maja dostawać w pierwszej kolejności... a tu nic.. obiecanki... i pewno kasa bedzie wtedy kiedy nie bedzie potrzeba,, bo teraz mi jest potrzebna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratgarka    2

kasa zawsze potrzebna :) jak szybciej przyjdzie to szybciej pójdzie. To dostał ktoś decyzje o obszarówce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

@Maniek33 spokojnie, na pewno nie dotyczy to dopłat bezpośrednich, które jak wiemy pochodzą z budżetu państwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

Ja też miałem zalane 60% gospodarstwa i ONW nie ma pic na wode dużo krzyczą że dają a nic mie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez karolr2
      Witam chcę założyć nowy temat poświecony modernizacji małych gospodarstw na terenach południowowschodniej części Polski.Słuchałem dzisiaj ministra Kalemby i podobno sie szykuje jakaś dla nas pomoc.Jeśli ktoś coś wie to proszę niech się wypowie w tym temacie. Z tego co wiem ja to ma być pomoc dla gospodarstw o wielkości średniej wojewódzkiej ilości posiadanych ha
    • Przez Angelo
      A co powiecie o tym zapisie: (tekst cytowany z najnowszego projektu)

      § 21
      W 2007 r. o pomoc mogą się ubiegać wyłącznie osoby, o których mowa w § 4.

      Czyli:
      § 4
      1. Pomoc przyznaje się osobie fizycznej, która w dniu złożenia wniosku prowadzi działalność rolniczą, jednakże nie dłużej niż 12 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku.

      Tak więc, kto nie jest właścicielem gospodarstawa (tzn. przed złożeniem wniosku o MR) to może zapomieć o premii w tym roku!!!
      Co proponujecie robić? Czekać, czy przepisywać gospodarstwo i składać wniosek?
    • Przez kamil1985
      Młody rolnik w 2017. Jak skorzystać, kiedy nabór? Ciąg dalszy dyskusji z wątku 
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/88807-m%C5%82ody-rolnik-2016/
      Szukasz więcej informacji o programie Młody Rolnik? Rozwiązania wszystkich problemów znajdziesz w wątku
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/2868-m%C5%82ody-rolnik-nowe-zasady/page-1590?view=getlastpost
       
      dlaczego przecież w pierwszym kwartale 2017 roku będzie nabór a pula znowu została zwiększona

       
    • Przez rolnik22
      Czy już coś wiadomo jak będą wyglądały nabory na PROW 2014-20? Na jakich zasadach będą przyjmowane wnioski o dofinansowanie z UE? Co z Młodym Rolnikiem i Rentami Strukturalnymi na kolejne lata?
    • Przez yacenty
      Co się zmieni w dopłatach bezpośrednich w 2017 roku?
      Jakie stawki dopłat bezpośrednich?
      Kiedy trzeba składać wnioski na dopłaty bezpośrednie na sezon 2017?
×