Skocz do zawartości
jasiusz17

Zetor 6045/ dym z tylniego lewego koła

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
jasiusz17    0

Siemka, mam problem z moim zetorem 6045. Podczepiłem pług 4 skibowt i przejechałem z nim około 7 km drogą aswaltową i nagle zauważyłem dym w kabinie, zatrzymałem się na poboczu i dymiło się z okolic lewego tylniego koła. Cała strona tylniego kadłuba z lewej strony była barzo gorąca, można powiedziec że lewe koło minimalnie zaczeło hamowac w czasie jazdy. Po powrocie do domu zauważyłem ze pedał hamulca naciskając go zchodził do końca( przed tym zdarzeniem dochodził do połowy). W czaise jazdy po aswalcie miałem włączony przeni napend wiec może to to jest przyczyną, a może pompa nie wytrzymała jazdy z pługiem przez 7 km ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus3PGT    1

hamulce się kłaniają zwolnice trzeba zdejmować i cylinderek wymienić bo pewnie się zapiekł bardzo prosta robota

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Pedał spadł bo zapowietrzył się układ od zagotowanego płynu.

Zdejmuj zwolnicę wymień cylinderek jak pisze poprzednik, sprężyny i szczęki bo na bank są spalone.

Bęben dobrze obejrzyj czy go nie pokrzywiło i czy zużyty nie jest.

Sprawdz też taśmę.

On włączonego napędu ani od pługa nie ma prawa się to zdarzyć... po prosty miałeś pecha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jasiusz17    0

jakby cylinderek sie zapiekł to koła były by zachamowane a jak podnosze na podnosniku to kręcą sie normalnie, nic nie trzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

ale to cylinderek no może pompka nie odpuszcza, jeszcze możesz odpowietrzyć i pojeździć może przejdzie

 

Co do przedniego napędu jak chcesz coś uszkodzić to tak dalej rób (4x4 na twardej drodze zwłaszcza asfalcie) ;) <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Równie dobrze mogło być za mało płynu i podczas hamowania układ się zapowietrzał, im więcej hamowałeś tym więcej powietrza szło i cylinderek nie odpuszczał, później powietrze zeszło i hamulec nie trzymał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiusz17    0

i przy podniesionym zetorze w czasie krecenia nacikam pedał hamulca prawe koło chamuje.. lewe nie :mellow: . Jutro rozbieram tył wiec zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cooler2010    5

Nie wyregulowane hamulce i tyle spróbuj odpuścić trochę i powinno pomóc. U mnie ile razy tak było na drodze tyle że w 7245 ale to prawie to samo tylko mocy mniej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    15

W czaise jazdy po aswalcie miałem włączony przeni napend wiec może to to jest przyczyną,

przedni naped?na aswalcie i jeszcze 7 km-to długo nim nie pojezdzisz.To wina hamulcuw...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bears
      Cześć,
       
      Potrzebuje informacji na temat rozmiarów lub różnić w rozmiarze konsoli zaczepowej zetora 5211-7211. Z tego co się dowiedziałem od sprzedawcy to występują w dwóch typach, szerszych i węższych ale nic więcej na ten temat nie wiedział. Ktoś ma może informację o różnicach w tych zaczepach?
    • Przez olozag
      Witam, mam pytanie jaką długość ma wskaźnik oleju skrzyni biegów do zetora 7711 bo w moim brak pręcika?
    • Przez petzi
      niestety nie znalazłem takiego samego tematu, więc mam pytanie; rodacy problem jest z włączeniem wom w zetorze 7211 rok. 1989 salon polska sterowany on jest w mojej wersji pneumatycznie;
       
      przy włączonym silniku na wolnych obrotach nie można przejść z pozycji neutral na hydraulike ani na wom, nie można pchnąć dźwigni do przodu jak by była zablokowana, włączyć można jedynie w taki sposób że pcha się dźwignie do przodu i wyłącza sie silnik, wówczas przechodzi na wałek, ale trzeba odpalić maszynę na włączonym wom'ie, wyłączyć można na silniku
       
      drugi sposób zaciągnięcie dźwigni 5min. po lewej stronie i próba włączenia womu czasami się udaje, ale bardzo rzadko; tak jak by jakieś zębatki nie mogły zaskoczyć, przy próbie siłowej słychać gruchotanie
       
       
      czy ktoś miał taki problem i wiem jak to naprawić to będę wdzięczny za pomoc
       
      wymieniony został automat do pneumatycznego włączania, ale nie pomogło, widocznie to nie było to
    • Przez Sylwek2009
      Witam kolejny mały problem. Czy przy naciśnięciu sprzęgła wałek przekaźnika mocy powinien sie rozłączyć ??? Niedawno zrobiłem wyciągarkę podczepiłem do zetora i podczas wciśnięcia sprzęgła wałek dalej ciągnie. Zetora mam od nie dawna i jeszcze nie zdążyłem go poznać.
    • Przez Mechamaniak
      Witam!
      Mam takie szybkie pytanie do użytkowników zetorów UR1. Czy ktoś próbował zwiększyć prześwit z tyłu poprzez przekręcenie zwolnic? Jeśli tak, to czy uda się przestawić zwolnice o jeden otwór przy wielkości kół 16,9/14-30 ? Czy będą tego jakieś negatywne skutki (poza tym, że łatwiej będzie przód do góry stawiać)? Chodzi mi po prostu o to, aby tak łatwo nie czepiać o nic przystawką i dolnym zaczepem, zetorem tym pracuję w lesie.
      Pozdrawiam.
×