Polecane posty

sprite    0

witam.. przy wlaczonym przednim napedzie i skreconych kolach podczas ruszania czuć jakby hamowanie ciagnika/ blokowanie napedu. Normalne to jest czy to jakas usterka? Efekt nie wystepuje przy ruszaniu z kolami ustawionymi na wprost, tylko przy skreconych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

jak masz samoczynną blokadę o zwiękrzonym tarciu wewnętrznym to występuje takie zjawisko czasem nawet jedno koło potrafi się sunąć a nie swobodnie toczyć ale nie wiem jak dokładnie to u ciebie wygląda


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sprite    0

Tak wlasnie to wyglada - jak sa kola skrecone to nie toczy sie swobodnie tylko tak lekko sie uslizguje. A jak moge to sprawdzic czy mam ta samoczynna o zwiekszonym tarciu? i jeszcze mam pytanko - mozna wlaczac i wylaczac przedni naped i blokade mostów podczas jazdy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

MOŻESZ WŁACZAĆ BO ONE DZIAŁAJĄ TEŻ W TRYBIE AUTOMATYCZNYM PO PRZEKROCZENIU OKOŁO 14KM/h SAMOCZYNNIE SIĘ WYŁACZAJĄ A PO ZEJSĆIU PONIŻEJ SPOWROTEM WŁĄczają takrze uniesienie podnośnika do góry wyłączy blokadę a opuszczenie załaćzy da się to zobzczyć sprawdz czy z lewej strony przy wale napędowym do obudowy mech. różniocowego wchodzi przewód hydrauliczny jak wchodzi to masz blokadę kłową jak nie to samochynną i tego efektu nie da się wyeliminować


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sprite    0

no mam ten przewod hydrauliczny to wychodzi na to ze mam blokade kłową.. nie da sie tego efektu wyelimonowac w sensie jak sie ma tą samoczynna czy wogole sie nie da tego usunac niezaleznie od rodzaju blokady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

na kłowej nie powino być to widoczne koła powinny iść płynnie oczywiście zewnętrzne rwie glebę i idzie szybciej ale nie powinno być tego efektu na blokadzie samoczynnej nie wyeliminujesz tego


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w MF 6160 jak hamuje to mi prawe przednie koło kręci się do tyłu dlaczego tak jest i czy to jest normalne? Dzieje się tak przy wyłączonym przednim napędzie.

Edytowano przez FerdekKiepski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Tu nie mam pewności bo powiem Ci że jak ja hamuje to też koła kręcą się do tyłu a może to wynikać z tego ze jak podniesiesz most i kręć lewym kołem to drugie kręci się w przeciwną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

W moim 3080 dzieje się tak samo prawe koło zaczyna się kręcić do tyłu ale tylko na śliskim na twardym podłożu jest normalnie.


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Przecież masz mechanizm rożnicowy w moście wiec to normalka przy hamowaniu na śliskiej nawierzchni blokujesz całkowicie koła tylnie i zatrzymujesz wałek ataku w przednim moście więc koła zaczynają się obracać na mechainznmie różnicowym, występuje tylkoprzy mechaniźmie z blokadą kłową na samochynnej żadko daje się to zaobserwodać i to nie ma reguł że prawe idzie do tyłu może i jedno i grógie to zalerzy które ma aktualnie mniejszą przyczepnośc względem drógiego a oba jednocześnie jak ktoś wyżej pisał do tyłu krecić się nie mogą


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc.Właśnie u mnie jest tak tylko na lodzie.Mam blokadę kłową. A nie wiecie czy w tych Fergusonach podczas hamowania i ruszania włącza się przedni napęd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Ten ciągnik zawsze załącza napęd przy hamowaniu zresztą praktycznie wszystkie to robią jak mają załaczanie elektrohydrauliczne. Natomiast jeśli o ruszanie chodzi to tak ten modek zawsze startuje 4x4 i przy prędkości 1,5km/h następuje samoczynne rozłacznie czasem jest takie nie przyjemne szarpniecie w tym momencie

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja tak mam że przy ruszaniu mi trochę szarpnie i jak jest lud to na chwilę traci przyczepność. Pytam się bo wydawało mi się ze przedni napęd u mnie się nie chce rozłączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jest wracałem z przyczepami pełnymi drewna i przy hamowaniu na śniegu koła do tyłu zaczynały się kręcić. Przy ruszaniu czuć szarpnięcie i wydaje mi się że bardziej jest odczuwalne jeżeli traktor ma jeszcze ładowacz czołowy.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Z pewnością bo przedni most jest bardziej dociążony, jest to bardziej wyczuwalne jak są już opony któreś zużyte z regóły przednie a tył jest ładny wtedy zwiękrzają sie różnice w obrotach miedzy osiami i to też powoduje wzrost tego szarpnięcia

 

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj