Zaloguj się, aby obserwować  
Piotrek73

JD 6620 SE

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piotrek73    0

Witam mam ciągnik JD serii 6620 mam w nim pewien problem ; zapala się kontrolka od temperatury oleju hydraulicznego, przez co wolniej podnosi podnośnik czy nie wiecie co to może być czekam na porady , pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Czy jest dobry stan oleju?

Po jakim czasie pracy zapala się kontrolka, kiedy ostatnio wymieniałeś filtry i olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek73    0

tak stan oleju jest ok , przy orce przy koncowym stanie zbiornika paliwa - po kilku dobrych godzinach ( 8-9 h ), filtry i olej były wymieniane około 250 mth, nie wiem co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Kolego Piotrek nie chce ciebie martwić,ale słyszałem że jakis serwis w Polsce wymienił rolnikowi taki ciągnik na nowy w okresie gwarancji.Objawy jak u ciebie i po godzinie orki obudowa tylnego mostu w okolicach przysłowiowego plecaka od cięgieł była tak gorąca,że nie szło przyłożyć dłoni.Polecam dobry serwis.Oj te ciągniczki z logo kozy i hasłem reklamowym-"Niezawodność jest naszą siłą".Starsze jeszcze,jeszcze,nowego JD nie chce za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

no właśnie mam 2004 , to coś z chłodnicą może być ?

Wadliwa to znaczy gore ma plastikowa a jesli masz juz ta po umbale tzn po programie naprawczym to gorna czesc jest aluminiowa, ale mimo to ja radze na poczatek wyciagnac termostat od hydrauliki na probe i sprawdzic co bedzie sie dzialo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FFTH    0

Przy transporcie w wielu sztukach się tak dzieje.

Może należałoby sprawdzić faktycznie ten termostat przy silniku po prawej stronie ?

 

A jak nie to wymień olej na nowy.

 

Kolega ma 2007 rok i miał podobnie, ale robiło mu się to jak długo jechał po drodze z dużą prędkością.

 

Pozdrawiam !

 

Przy transporcie w wielu sztukach się tak dzieje.

Może należałoby sprawdzić faktycznie ten termostat przy silniku po prawej stronie ?

 

 

Kolega ma 2007 rok i miał podobnie, ale robiło mu się to jak długo jechał po drodze z dużą prędkością.

 

Pozdrawiam !

 

Sorki, oleju nie wymieniaj bo zapomniałem że wymieniony był 250 mtg temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Witam mam ciągnik JD serii 6620 mam w nim pewien problem ; zapala się kontrolka od temperatury oleju hydraulicznego, przez co wolniej podnosi podnośnik czy nie wiecie co to może być czekam na porady , pozdrawiam.

nie koniecznie chłodnica problemy z chłodnicami były w ciągnikach pracujących w transporcie

od najprostrzych

-sprawdzenie poziomu płynu

-korek wlewu płynu najlepiej pożyczyć na prubę

-termostat skrzyni sprawdzić

-węże od wymiennika przy skrzyni czy są drożne

-płukanie chłodnicy

reszta to serwis

-pomiar ciśnienia w chydraulice

-przepływ cieczy

-pompa wody nie wymiana tylko sprawdzenie

-sprzęgło wiskozowe

 

-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rexreed    1

Witam

Mam problem z zapowietrzaniem takiego grata z 2005 roku ;-)

W sumie to zapowietrzył się 2 razy - wyglądało to tak : ciągnik np po tygodniowej przerwie odpala na 20 sekund i gaśnie. Żeby odpowietrzyć odkręcam rurkę dochodząca do pompy i włączam pompkę- wyleci 20-30 litrów paliwa z powietrzem a następnie wszystko wraca do normy .

Jaka może być przyczyna ???? Filtry paliwa wymieniane co 250 mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jelonek77    0

Witam

Mam problem z zapowietrzaniem takiego grata z 2005 roku ;-)

W sumie to zapowietrzył się 2 razy - wyglądało to tak : ciągnik np po tygodniowej przerwie odpala na 20 sekund i gaśnie. Żeby odpowietrzyć odkręcam rurkę dochodząca do pompy i włączam pompkę- wyleci 20-30 litrów paliwa z powietrzem a następnie wszystko wraca do normy .

Jaka może być przyczyna ???? Filtry paliwa wymieniane co 250 mth.

znalazłeś przyczyne bo u mnie jest to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cober    0

Mój odpala na 20 sekund po postoju w nocy 9 ale nie zawsze bo czasem normalnie) Znalazł ktos przyczyne? wyglada mi to na spływanie paliwa z pompki przez co sie zapowietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj