KiepskiT6030

Podrasowanie silnika w NH T6030

Polecane posty

Witam. Jak w temacie .... Robił już ktoś coś takiego w swoim NH? Jeżeli tak to ile to kosztuje i o ile można zwiększyć moc ciągnika takiego jak mój? Kiedyś ktoś mi mówił ze mogę go podkręcić o 10KM tj do mocy T 6050 a później słyszałem ze mogę podkręcić ciągnik do takiej mocy jaką posiada najmocniejszy ciągnik danej serii na allegro wyszukałem ze kosztuje to około 3000 tys zł i ze istnieją dwa rodzaje tuningu...

 

Moje kolejne pytanie:

 

Czy istnieje możliwość zamontowania większych siłowników od podnośnika ciągnika oraz zwiększenie wydajności pompy olejowej bez jej wymiany?

Czy jeżeli zamontuje większe siłowniki to podnośnik będzie wydajniejszy bez zwiększania wydatku oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Ja bym nie montował niczego, czego producent nie przewidział w konstrukcji ciągnika. Nie wiadomo, czy po wzmocnieniu podnośnika nie pęknie tylny most lub skrzynia. Trzeba to sprawdzić. Co do silnika myślę, że wytrzyma on modyfikacje, tylko, że trzeba sprawdzić w jakich modelach ten silnik ma tylko większą dawkę i inną turbinę, ponieważ to, że ma taką samą pojemność nie znaczy, że to jest taki sam, silnik. Gdzieś czytałem, że gościu w tm120 podniósł moc do 140km może ciut więcej. Jeśli już, to bezpieczny tuning jest tak do ok.20% więcej mocy.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musiał bym porozmawiac z kims z serwisu jesli o 20% mowisz to mogłbym zwiększyc do okolo 140km:) widzialem ze nh t6050 ma wieksze silowniki a konstrukcja jest ta sama:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Na zewnątrz zawsze wszystko wydaje się takie samo. N ie widać tylko jak to wygląda w środku. Ja gdybym miał zrobić taką przeróbkę, to najpierw zapytałbym się w serwisie co i jak. Wiem, że w niektórych case i new hollanda są 2 typy osi. Jeden z nich ma większą nośność, a drugi mniejszą. Nie wiem tylko jakie to modele.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ten podnośnik to za wolno podnosi, czy za mało? Wydajność pompy wzrasta wraz z obrotami(są układy o zmiennej wydajności lecz tego ciągnika, to chyba nie dotyczy), a ciśnienie można zwiększyć, tylko czy reszta hydrauliki wytrzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

za nisko w skali do 100 podniesie mi tak do 80 i to jest za nisko dopiero jak wrzucę siewnik nad agregat to podniesie do 100 ale za każdym przejazdem podnosić to trochę nie za wygodnie... mówiąc szczerze to kupiłem chyba za ciężki agregat... z nasionami wazy ponad 2000kg a jest dość długi, im dalej coś wystaje tym ciągnik ma ciężej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Na to wygląda, że działa na granicy udźwigu. Warto byłoby poszperać w dokumentacji i sprawdzić czy wyższe modele mają taką samą pompę i na ile mają ustawione ciśnienie w hydraulice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

no to tak, trzeba sprawdzić jaki jest silnik w danej serii, na ogół to te same silniki tylko mają inne ustawienia. Jeśli jest pompa wtryskowa mechaniczna to to bedzie kosztowało grosze, a jeśli to elektroniczna(CR) to juz więcej, a i tak taniej jakby nowy ciągnik kupić, bo w nowym to 1000-3000zł za 1km, 3000zł podałem bo są 100km traktory z wypasem po nawet 280tys. Jeśli elektroniczna to trzeba zmieniać oprogramowanie, ale myślę że nawet jakbyś 20km dorzucił to 10tys by to nie przekroczyło, ale trzeba sie zastanowic nad tym, lepiej nie przesadzać, a i u dealera nh to nie ma co się pytac raczej, bo jak każdy tak będzie robił to ciągniki najmocniejsze w serii nie będą się sprzedawać, każdy z mniejszego zrobi większy w tańszy sposób. A i silnik ma być luks, jakiegoś zajechanego to nie opłaca się przerabiać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam nh t 6030 200mth narazie tak bardzo się nie zastanawiam nad przerobieniem bo jeszcze na gwarancji ale później trzeba będzie pomyśleć :D na allegro jest ze robią to za 3000 zł:) ja mam mechaniczną pompe:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Każda pompa jest mechaniczna, nie ma czegoś takiego jak pompa elektroniczna. Sterowanie może być mechaniczne lub elektroniczne, w przypadku CR elektronicznie sterowane są wtryskiwacze.

 

Warto byłoby poszperać w dokumentacji i sprawdzić czy wyższe modele mają taką samą pompę i na ile mają ustawione ciśnienie w hydraulice.

Podejrzewam że różnica wynika z innych siłowników pomocniczych, poza tym tego typu modyfikacja jest znacznie bezpieczniejsza niż podnoszenie ciśnienia w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 4motoracing   
Gość 4motoracing

Witam. Jak w temacie .... Robił już ktoś coś takiego w swoim NH? Jeżeli tak to ile to kosztuje i o ile można zwiększyć moc ciągnika takiego jak mój? Kiedyś ktoś mi mówił ze mogę go podkręcić o 10KM tj do mocy T 6050 a później słyszałem ze mogę podkręcić ciągnik do takiej mocy jaką posiada najmocniejszy ciągnik danej serii na allegro wyszukałem ze kosztuje to około 3000 tys zł i ze istnieją dwa rodzaje tuningu...

 

Witam;

 

NH T6030 i T6040 maja ten sam silnik tylko inaczej wysterowany. T6030 mozna bez obawy wyposazyc w modul Rapid Tractor, dzieki ktoremu moc i moment obrotowy silnika wzrosna o okolo 25%. Przyrostem mocy i momentu mozna sterowac poprzez odpowiednie zaprogramowanie modulu. Modul mozna tez w kazdej chwili wylaczyc - jesli dodatkowa moc akurat nie jest potrzebna.

Instalacja modulu w tych ciagnikach zajmuje nie wiecej niz 15 minut.

Wiecej informacji znajduje sie tu: http://4motoracing.pl/?p=79

 

pozdrawiam;

Witek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Nie mają tego samego bo T6030 ma 6 cylindrów a T6040 ma 4 cylindry.

Jeszcze trzeba zwrócić uwagę na fakt że modele 6010,20,30,50,70 z serii delta i plus mają pompę sterowaną mechanicznie więc do czego ten box podłączysz? Tylko do serii elite, rc, i pc można coś takiego zrobić.

 

Widze kolego że masz serie delta więc żadne modyfikacje elektroniczne silnika nie wchodzą w gre, jakbyś miał T6030 RC czy PC to można dać boxa lub bardziej zaawansowana sprawa to modyfikacja oprogramowania sterującego pracą silnika.

Spalanie w ciężkich pracach powinno spaść (przeliczone na hektar oczywiście) bo na godzine pracy ciągnik więcej wypije.

U nas w pługu po wzroście mocy o 50 koni w nh tm spalanie spadło bo pług na całą szerokość można było rozstawić oraz szybciej jechac, no i wydajność pracy wzrosła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 4motoracing   
Gość 4motoracing

Jeszcze trzeba zwrócić uwagę na fakt że modele 6010,20,30,50,70 z serii delta i plus mają pompę sterowaną mechanicznie więc do czego ten box podłączysz? Tylko do serii elite, rc, i pc można coś takiego zrobić.

Witam;

 

Oczywiscie, masz racje. Pomylilem modele. Przy pompach mechanicznych faktycznie trudno jest dzialac.

 

pozdrawiam;

Witek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilt7040    0

Jak masz kolego mechaniczną pompe to sam możesz sobie podnieść moc, mój znajomy ma NH TM 120 i mówi że przy pompie jest jakaś śrubka która rególuje dawke paliwa i tym samym podnosi moc!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

Witam

Jeśli już mowa o silniku to chciał bym sie dowiedzieć czy długo docieraliście ciągniki

Kupiłem T6030 i narazie sie dociera ale do ilu mth mam tak go docierać ?

Czy one były jakoś docierane w fabryce ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak wg dilera ciągnika nie trzeba docierac, może od razu iść w pole:P gdzie kupiłeś ile dałeś jakie wypo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

kupiłem w AgroHandelu w legnica

cena na profilu :P

wyposażenie to wszystko oprucz osi amortyzowanej i przedniego tuza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rpalka    0

Kolega KamilT... dobrze mowi - jest sruka przy pompie ktora sie reguluje dawke paliwa

Wiadomo - wiecej pali ale nie ma dymu bez wiru w baku :lol: czy jak to tam bylo :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adii    1

Witam

Posiadam nh t6030 w plusie czy istnieje możliwość podniesienia mocy do takiej jaka jest w modelu t6050?

Jeśli tak to jaki będzie koszt takiej modyfikacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

koledzy czy ktoś podnosił moc w 6030 plus jeśli już to jakie efekty i jaka firma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

Witam. Jak w temacie .... Robił już ktoś coś takiego w swoim NH? Jeżeli tak to ile to kosztuje i o ile można zwiększyć moc ciągnika takiego jak mój? Kiedyś ktoś mi mówił ze mogę go podkręcić o 10KM tj do mocy T 6050 a później słyszałem ze mogę podkręcić ciągnik do takiej mocy jaką posiada najmocniejszy ciągnik danej serii na allegro wyszukałem ze kosztuje to około 3000 tys zł i ze istnieją dwa rodzaje tuningu...

 

Moje kolejne pytanie:

 

Czy istnieje możliwość zamontowania większych siłowników od podnośnika ciągnika oraz zwiększenie wydajności pompy olejowej bez jej wymiany?

Czy jeżeli zamontuje większe siłowniki to podnośnik będzie wydajniejszy bez zwiększania wydatku oleju?

 

witam odnosnie podniesienia mocy wszystko da sie zrobic jakie kolwiek zapytania kieruj na adres falko77@tiscali.it ci udziele kazdej informacji odnosnie cnh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johnson    4

W modelach na pompie wirowej da się podnieść moc. Robiłem to 3 dni temu. W zasadzie robił to pewien Pan. http://www.traktormoc.pl/ Takie rady że gdzieś jest śrubka i nią się kręci to lepiej nie piszcie i nie róbcie zamętu.

Cały "tuning" polega na tym że przyjedzie Pan z hamownią najpierw zrobi dwa pomiary siły i momentów obrotowych, od tego co wyjdzie zależy na ile podkręci. Opowiadał ten Pan że spotkał modele 6030 delta które na wałku miały tylko 93 KM nie kW. Wtedy nie dało się wiele zrobić. W moim przypadku było 116,2 KM na wałku a więc około 130 KM na silniku. Potem było podkręcanie - wszystkiego nie widziałem gdyż musiałem trzymać błotnik żeby było więcej miejsca dla tego Pana, na pewno zmieniał kąt pompy wtryskowej, na też zmieniał coś za nią. Po kilku minutach na hamowni pokazało 127,4 KM na wałku czyli blisko 143 KM na silniku. Moment obrotowy wzrósł o około 60 - 70 Nm. Osobiście jeszcze nie testowałem w polu. Wiem tylko że poprzednio traktor z pługiem 4 skibowym obracanym 4 x 45 dawał rade iść max 7,2 km/h Jutro prawdopodobnie sprawdzę jak działa teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj