KiepskiT6030

Podrasowanie silnika w NH T6030

Polecane posty

ysy    32

no tylko ile na niego czekałeś bo ja wydzwaniam już 5 miesięcy i obiecuje że przyjedzie no ale myślę że warto czekać a nie samemu grzebać no i daj znać jakie wrażenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

kup se mocniejszy ciągnik.

 

+10% za głupi post

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johnson    4

za nisko w skali do 100 podniesie mi tak do 80 i to jest za nisko dopiero jak wrzucę siewnik nad agregat to podniesie do 100 ale za każdym przejazdem podnosić to trochę nie za wygodnie... mówiąc szczerze to kupiłem chyba za ciężki agregat... z nasionami wazy ponad 2000kg a jest dość długi, im dalej coś wystaje tym ciągnik ma ciężej...

 

Kolego opisz proszę jak wygląda u Ciebie ten problem z podnoszeniem zestawu na 80% bo tak sobie myślę mam ten traktor dopiero rok, a dopiero teraz zmontowałem siewnik plus bronę aktywną. brona waży ponad 1 Tonę plus siewnik famarol w granicach 300 - 400 plus załadunek da nam max 700kg i traktor nie ma problemu podnoszenia tego z rozłożonym siewnikiem. Po całym dniu pracy na zagrzanym oleju również podnosi bez problemu. Fakt przy podnoszeniu słychać takie dźwięki strzelania metalu ale nić nigdy się nie urwało ani nie pękło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint6070    1

Cena podwyżki mocy do około 3500zł a UWAGA! Cena NIE podwyża się w raz z ilością dodanych koni Zapłacisz tyle samo za 1km i za 35 km. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

Johnson

 

no jakie wrażenia z podkręcenia możesz podać trochę szczegółów ile pali jak się zachowuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balian123    0

Witam

Mam ten sam problem z NH t 6030 DELTA. Ciągnik posiadam od ponad roku i też ma problemy w pługu AKPIL KM 180 przy ustawieniu 40cm / skibę. TAK samo jak u Johnsona , max prędkość to 6-8 klm/h w zależności od pola.

Więc też prośba do Johnsona o napisanie jak sprawuje się ciągnik po tuningu. Ile kosztowało Cię zwiększenie mocy??

 

A co do podnoszenia to mam z tym problem. . Ta pompa co posiadam jest sprawna, sprawdzali wielokrotnie ciśnienie na hydraulice i było wszystko OK. Pytałem się o możliwość wymiany na wydajniejsza od PLUSA ale niestety nie pasuje by tylko je przełożyć a koszty przeróbek są zbyt wysokie (oczywiście w serwisie)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam posiadam new holland t6050 plus w sierpniu 2012r została podniesiona moc z 130 na 148 km ciągnik przed tiuningiem nie dymił dusiłem go ale zero dymu teraz pod tym samym opciazeniem lekko zadymił ale to standart cos za cos spalanie paliwa minimalnie sie zmniejszyło bo ciagnik mam mniejsze obciążenie i nie musze mi dawac cały czas w pi**e jak narazie jestem z niego zadowolony mam go od 2008 roku koszt podniesienia mocy to 1200 zł :D

Edytowano przez newholland99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

Trochę wyżej masz link jakie 10 postów do faceta który ci przyjedzie z hamownią i to zrobi mierząc na wałku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Po prostu chciałem wiedzieć z czyich usług korzystał bo nie napisał:) To ceny dla pompy mechanicznej ~3500zł? A dla silników z CR jaki koszt ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GOSPODAR    8

Panowie ja słyszałem że za około 3500 można zmienić chip i ze 117 km można zrobic cos koło 150km wzrost mocy o około 30% ale nie wiem w jakich silnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    189

Tylko w silnikach z cr innej możliwości nie ma.

Edytowano przez lolq1660

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    112

ja podnosiłęm moc w nh 6030 pc z cr koszt 3300 na 160 koni tylko narazie pogoda nie pozwala na wypróbowanie ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    112

44tuning, To juz jest raczej max, przynajmniej według nich na co można podnieść moc w tym modelu. Niby z tego co wiem to silnik skrzynia i cała reszta to samo co np w 6080 wiec teoretycznie skoro 6080 też podnoszą o 30 koni to tu tez jeszcze mozna by było wiecej ale nie chcieli wyżej kręcic no chyba ze bez gwarancji, Twierdził ten facet ze moga byc róznice w osprzęcie silnika no ale czy faktycznie sa róznice to trzeba bby było z kimś z fabryki pewnie sie skontaktowac bo z serwisu wątpie czy wiedzieli by tak dokładniewszystko, co nie zmienia faktu ze na wiecej gwarancji i tak by nie dali napewno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

ja robiłem podnoszenie mocy poprzez Truckserwis i jestem bardzo zadowolony

New Holland t6030delta podnoszenie mocy robiłem do modelu taki jak wypuścił producent czyli T6050Delta

i nie radze podnosić za bardzo mocy bo moc niby będzie ale ciągnik będzie miał za wysoki momęt obrotowy i podzespoły mogą nie wytrzymywać

 

aha i ciągniczek moze puszczać dymek przy impulsywnej jeżdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matttic    4

Zastanawiam się nad jedną rzeczą Ja i wielu moich kolegów posiadaczy modeli jak mój t6.140 i innych z power boostem dostępnym w transporcie i na wałku pod obciążeniem czy nie dało by rady jakoś oszukać komputera żeby tą dodatkową moc załączał np podczas orki. Z tego co słyszałem to w modelach poprzednich wystarczyło tylko włączyć wałek podczas np orki mieliśmy  dodatkowy  zastrzyk mocowy. Może obciążył by jakąś sprężyna wom żeby delikatnie go tylko obciążała i wtedy po włączeniu wałka były by dodatkowe konie dostępne bez chipowania za 2-3 tysiące?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

jeżeli obciążysz wałek wom to na tym stracisz a nie zyskasz bo ciągnik może i załączy boosta ale ta dodatkowa moc pójdzie na obciążenie wom i w rezultacie efekt pracy bedzie taki sam a spalanie wieksze, najprościej i najlepiej jest przeprogramować sterownik silnika ale to niestety kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matttic    4

To może czepiłby się skrzyni ciekawe w jaki sposób podawany jest impuls o tym że mamy już "biegi transportowe" i dodatkowa moc sie załącza - może jest tam jakiś czujnik który daje sygnał do komputera :)

Tak samo z wolnymi obrotami które spadają po wyjściu z kabiny ale dopiero wtedy jak olej sie nagrzeje i jeszcze kilka warunków będzie spełnionych... czasami jest to denerwujące.. ciekawe czy to jakoś można oszukać lub "cziperzy" też z tym by sobie poradzili.

Edytowano przez matttic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Wykonuję takie układy scalone oszukujące komputer aby dodatkowa moc się pojawiała i była całkowicie przenoszona na koła, a nie na WOM. Jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam do kontatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj