Moorgi

Wspomaganie w zetorze 6245

Polecane posty

Moorgi    577

Witam. Własnie padło mi wspomaganie w zetorze 6245 i szukam jakiejs dobrej stronki z gdzie moge to kupić ponieważ różnie wpisuje na allegro i nie wyskakuje mi... :D A dokladniej potrzebuje sam siłownik wspomagania z orbitrolem.

Jak byście mogli taka stronke podac to był bym wdzięczny :)

 

Pozdrawiam. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

miedzy serwem a orbitrolem to jest chyba"lekka" roznica.

najpierw sprawdz pompe bo w silowniku to raczej nic sie nie zepsuje-chyba ze go zlamiesz ,nawet na pokrzywionym bedzie olej cieknal a silownik bedzie dzialal,


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

popatrz na zawory na siłowniku od strony sprzęgła tam gdzie jest drążek sterujący nimi może coś tam nie łaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

Witam ja mam tak samo w lewo lekko w prawo ciężko cholera mnie już bierze... U mnie chyba jest to problem tego czepienia dużego na siłowniku tam podobno w nim jest jakaś uszczelka i jak pada to tak się dzieje... jak do tego się dobrać? jak to się rozbiera? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

znowu to samo,ze 100 razy to juz bylo opisane,regulujecie na silowniku polozenie zaworow,wkrecacie lub wykrecacie tlok i po problemie.dokladnie juz to kilka razy opisalem i wiecej nie bede :mellow:


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

Kolego wiem dobrze nie raz odpisywałem na ten temat ale problem jest taki że nie moge go ustawić już tym tłokiem coś jest źle z tym zaworem i muszę to jakoś rozebrać coś w tym wymienić podobno jakaś uszczelka ale jak to rozwalić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

tam nie ma za bardzo co sie zepsuc,pare oringow. simering,2 pierscienie-mozna kupic za 15zl komplet naprawczy ,cala sztuka polega na ustawieniu odpowiednio dwoch czesci wzgledem siebie,dlatego wkrecasz lub wykrecasz zawor,jesli nie leje olej to po co rozkrecac.winne moze tez byc lozysko na wale kierownicy-u mnie po 2 latach ukrecilem wal kierownicy przez rozleciane lozysko.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

i znowu Panowie po raz kolejny gadacie głupoty... Teraz uwaga mam zdjęcia z katalogu Zetora tego wspomagania i w tej główce sterowniczej jest klika pierścieni i kilka uszczelniaczy i jeśli się przepracują lub padną to żadne ustawianie tłokiem nie pomoże żeby nie wiem co... i komplet naprawczy do tego tematu kosztuje uwaga 50zł + trzeba ustawić to raczej na profesjonalnym stole z manometrem najlepiej nie pod olejem a pod powietrzem gdyż dokładniej się ustawi, ale podobno jeśli nie jest złom to doraźnie nieźle się ustawi na podniesionych kołach przednich co w waszym przypadku na pewno zadziała u mnie ta główka jest zajechana... i nic już nie pomoże tylko rozbiórka ale dopiero się zabiorę po zakończeniu sezonu teraz jakoś wytrzymam jak ktoś chce foty mogę wysłać z katalogu przyda się dla potomnych;) pozdro :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

panowie wiecie jak można samemu rozebrać siłownik od wspomagania z zetoże bo cieknie ostro z tuleji zetor 6245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

"fachowcy ksiazkowi" ci najlepiej "doradza" :(:P;) center nie rozsmieszaj mnie-mam katalog,instrukcje obslugi i napraw -zeby naprawiac wg. ksiazek to trzeba miec profesjonalny warsztat a najlepiej do serwisu zawiesc, chyba ze ma sie troche praktyki,glowe na karku to wtedy pare rad doswiadczonych naprawiaczy i sam prawie wszystko zrobisz,jak kiedys rozbierzesz silownik to zobaczysz ze to jest proste jak budowa cepa.

 

 

odkrecasz silownik,pare szmat,imadlo,klucz do rur,ruszasz pare razy silownikiem zeby caly olej wylal sie,,dajesz w imadlo-obwin szmatami zeby sie nie porysowal,popuszczasz objemke wykrecasz glowice z zaworem,kluczem do rur wykrecasz koncowke z cylindra wyciagasz wszystko na wierzch,wymiana pierscieni oringow i simeringow-problem jest przy wlozeniu dwoch stalowych pierscieni,przydala by sie objemka jak do pierscieni silnikowych lub odrobina sprytu-obcieta plastikowa miarka od titusa[oprysk na kukurydze]lub cos podobnego


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

w sumie to jest proste ale książka mi sporo pomogła najbardziej przy rozmontowaniu tłoczyska z tulei wspomaganie działa elegancko B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzk4    68

odświeże temat

A jeżeli mam luzy na tej gałce co jest w tym kwadraciaku, i na drodzę jak jest oś na podnośniku koła zaczynaja latać na boki, to da się jakos ten luz skompensować ?

 

to zaznaczone na czerwono

post-60569-0-84396100-1477576924.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

miedzy 4 srubami po lewej jest nakretka - wlasnie nia kasujesz luz


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj