Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?

Opublikowano

A robiłeś coś przy nim , bo miałem coś podobnego w Claas tucano 440 po wyjęciu rozrusznika i po ponownym zamontowaniu został nie przykręcony jeden przewód masowy , także po sprawdzaj czy masa jest ok.

Opublikowano
23 godziny temu, robert1226 napisał(a):

A robiłeś coś przy nim , bo miałem coś podobnego w Claas tucano 440 po wyjęciu rozrusznika i po ponownym zamontowaniu został nie przykręcony jeden przewód masowy , także po sprawdzaj czy masa jest ok.

Nic nie było robione, po prostu po żniwach chciałem wyjechać z garaży by odczepić heder. Nie chce podnieść, nic nie działa, po kilku zapaleniach i gaszeniu zaczeło wszystko działać. Teraz chciałem wyjechać to samo. Czy za małe ładowanie , na alternatorze 13,9v miernik wskazuje. Gdzieś musi być jakiś przekaznik który odpowiada  za załączenie prądu na to sterowanie hydrauliką. PS-podobnie kiedys miałem , że nie załączał mi się zawsze heder, i właśnie była wina takiego przekaznika. 

Opublikowano
W dniu 12.06.2025 o 20:59, poderwa napisał(a):

Nic nie było robione, po prostu po żniwach chciałem wyjechać z garaży by odczepić heder. Nie chce podnieść, nic nie działa, po kilku zapaleniach i gaszeniu zaczeło wszystko działać. Teraz chciałem wyjechać to samo. Czy za małe ładowanie , na alternatorze 13,9v miernik wskazuje. Gdzieś musi być jakiś przekaznik który odpowiada  za załączenie prądu na to sterowanie hydrauliką. PS-podobnie kiedys miałem , że nie załączał mi się zawsze heder, i właśnie była wina takiego przekaznika. 

U mojego kolegi popsuty byl przełącznik POLE-DROGA. Czyli ten w kabinie, obok przycisku testu kontrolek. Wada ujawniła sie dopiero po wyjęciu i sprawdzeniu miernikiem przełącznika.

Opublikowano
W dniu 7.08.2025 o 06:15, Marl napisał(a):

U mojego kolegi popsuty byl przełącznik POLE-DROGA. Czyli ten w kabinie, obok przycisku testu kontrolek. Wada ujawniła sie dopiero po wyjęciu i sprawdzeniu miernikiem przełącznika.

U mnie też wina była przełącznika. Szkoda że nie wcześniej kolega napisał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
    • Przez WojtekBuawski
      Wczoraj pojawił mi się błąd SPN 94 FMI 17- no rail fuel pressure na max obrotach silnika, który po czasie znikał i się ponownie pojawiał kilka godzin później. Dzisiaj błąd pojawił się i nie znikał, cały czas mrugała kontrolka silnika z wykrzyknikiem. Nie odczuwałem jakichkolwiek zmian w pracy silnika. Co może powodować pojawianie się tego błędu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v