michal20

[T 25] Wady i zalety

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrzej6131    0

kilka lat temu władimir palił przy minus 18 bez podnoszenia odprężnika, miałem dobre akumulatory i rozrusznik,teraz też pali ale z problemami, a co do zalet to

 

+skrzynia z reweraem

+ekonomiczny (o spalanie chodzi)

+w miare skrętny

+zrywny

+niskie ceny części zamiennych

+możliwośc regulacji wysokości ciągnika

+dobra widocznośc

+udżwig podnośnika

+szczelna i w miarę ciepła kabina orginalna

Główną wadą jest

-jednostopniowe sprzęgło

- mocowanie felgi na cztery śruby ,gdyby było na 6 było by w sam raz

- zaczep tylny,ale po przeróbce mam jak c-330 nawet zrobiłem przesówny dolny zaczep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Śrub do mocowania felg trzeba pilnować. Jak tylko się poluzują dokręcać, bo inaczej zacznie się wyrabiać tarcza i potem jest dużo trudniej dokręcić. Jak już się trochę pojeździ na poluzowanych śrubach śruby trzeba wykręcić i przegwintować, bo w miejscu gdzie ociera tarcza felgi wyciera się gwint i nie da się porządnie dokręcić nakrętki. Przerabiałem ten temat już nie raz ;). Po porządnym dokręceniu felga trzyma bez zarzutu. Warto jeszcze przy okazji pokusić się o wyosiowanie koła żeby nie rzucało ciągnikiem na 6 biegu na równym asfalcie ;). Jak wymieniać śruby to tylko na śruby w klasie co najmniej 8.8 i nakrętki też w klasie 8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej6131    0

Masz rację z tymi śrubami , ja musiałem robić nakładki na uchwyt śruby bo popękały .Rozbierałem całe koła i spawałe.Dlatego uważam że gdyby było na sześć śrub było by mocniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik1996    2

u mnie popekaly 2 uchwyty w prawym kole i z ojcem musielismy je spawac. Moj wladek jest z 1979r i jest to wersja a2 i niepodoba mi sie to ze fabrycznie mial on daszek z materialu ale moj genialny ojciec zrobil kabine podobna jak maja 60-tki, siedzenie sie tez troche skiepscilo i mamy z samochodu. Zaczepy to porazka naszczescie ojciec tez zrobil sam i ciagamy nimi rozrzutnik i 2 wozy z pszenica caly zestaw wazy okolo 7-9 ton i bez problemu daje rade wladeczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Piotruniu25 kolega rolnik1996 pisał że ciąga rozrzutnik i dwa wozy.Czytaj ze zrozumieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Nie wiem jaki ty masz wóz ale na mój wchodzi max 1,5t.Musisz mieć spory ten wóz skoro wchodzi na niego ok 3t.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Po prostu są wozy i wozy.Widziałem kiedyś takiego co miał 8 kół.Mój jest na kołach 20 cali,ciężki,słabo skrętny,ogólnie

do d...y ale dużo zmieści.Pszenica jest ciężka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Śrub do mocowania felg trzeba pilnować. Jak tylko się poluzują dokręcać, bo inaczej zacznie się wyrabiać tarcza i potem jest dużo trudniej dokręcić. Jak już się trochę pojeździ na poluzowanych śrubach śruby trzeba wykręcić i przegwintować, bo w miejscu gdzie ociera tarcza felgi wyciera się gwint i nie da się porządnie dokręcić nakrętki. Przerabiałem ten temat już nie raz ;). Po porządnym dokręceniu felga trzyma bez zarzutu. Warto jeszcze przy okazji pokusić się o wyosiowanie koła żeby nie rzucało ciągnikiem na 6 biegu na równym asfalcie ;). Jak wymieniać śruby to tylko na śruby w klasie co najmniej 8.8 i nakrętki też w klasie 8.

 

Są już nawet w sprzedaży "oryginalne" śruby wystarczy tylko wymienić.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celmer5    10

ja mam ruska i se chwale dobry rozkład biegów np jedziesz z lejem 6 wsteczny wuz do pszodu lub pszyczepa i heja mam w nim tura z zegaramy troche żalowo bo są daleko :( ogulnie chwale są wady np wywrotny bo jest duży ale do c330 niema co porównywać jest dużo szybszy :) :blush: i wogule nie sprzedałbym za żadne pieniondze ale lipa do kosiarki

Pozdro dla posiadaczy władka :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można go obniżyć i poszerzyć(ja tak mam) a wtedy to już możesz być spokojny o jazdę w trudnym terenie ;) . Ale biegi to super sprawa, szczególnie wsteczne :P

Edytowano przez krzychu28055

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

ja mam ruska i se chwale dobry rozkład biegów np jedziesz z lejem 6 wsteczny wuz do pszodu lub pszyczepa i heja mam w nim tura z zegaramy troche żalowo bo są daleko :( ogulnie chwale są wady np wywrotny bo jest duży ale do c330 niema co porównywać jest dużo szybszy :) :blush: i wogule nie sprzedałbym za żadne pieniondze ale lipa do kosiarki

Pozdro dla posiadaczy władka :D

Ja już chyba od 15 lat koszę kosiarką rotacyjną i jest to bardzo dobry traktor do tej kosiarki. Mało pali, zwrotny, lekki więc nie ugniata mocno łąki. Ja na raz dużo nie koszę, bo nie zbiorę więcej ale 1,5 do 2 godzin koszenia wytrzymuje bez problemu. Mam kosiarkę Famarolu 1,8 m. Idzie jak burza. Tylko przy ruszaniu trzeba najpierw rozpędzić bębny a potem wrzucam czwórkę i jazda ;). Mniejsze kosiarki, te na 2 noże stawiają większy opór i potrzeba nieco więcej mocy. Znajomy ma C-335 i daje radę maks. godzinę kosić - potem woda zaczyna się gotować. Więc dużo zależy też od modelu kosiarki. Famarol i Samasz są ok, ale te 1,8m szerokości koszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

No może i tak :). Standardowa na 3 noże ;). Nie mogłem znaleźć instrukcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja mam czeską ZTR 185 cm i raczej byś jej władkiem nie uciągnął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Ja mam władka od 79 roku znaczy ojciec kupił i poza pierścieniami i rozdzielaczem i uszczelnienie tłoka podnośnika i łożysko wentylatora nic nie robili a dostaje do podłogi z turem i maszynami ,jednak inna ruska technika kiedyś była ,teraz kupiłem nówke i niby drobnostki a wyskakują od nowości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
argoz    0

Mam ruska z 1986r, głównie chodzi z turem. Zaletą jest skrzynia z rewersem, rozdzielacz przy kierownicy i sprzęgło(można wciskac nogą bez odrywania od podłogi jak w samochodzie). Hydraulika jest mocna i szybko podnosi.Orginalna kabina jest szczelna i w miare dobrze wyciszona, posiada ogrzewanie i wiatrak do chłodzenia. W mrozy pali bez problemów(używam prawie codziennie do wożenia bel i zimą do odsnieżania). Pali bardzo mało (3,5 litra na hektar koszenia łąki moja c360 6-8 litrów). 5 lat mam założone wspomaganie z samochodu więc skręca się jedną reką nawet przy turze. Jest wąski co pozwala mu manewrowac w stodle w lesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

No ja Ursusem C-360 zszedłem do 4l/h koszenia, tylko zależy jaki kawałek, przy pasownym to w godzinę hektar oblecę. A co do palenia w zimę- to jak chodzi codziennie jest zawsze inaczej niż jak postoi. Ogólnie nie oddał bym mojego ruska za nic, niestety o spalaniu w kosiarce nic nie mogę powiedzieć, bo mam taką 1,85 i jest problem z podnoszeniem już, manewrowanie też nie było by zapewne fajne. U mnie przyjęło że ok 3l/mth rusek spali.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

A tak koledzy takie mam spostrzeżenie ogólne jedni ten ciągnik chwalą inni inny typ a jakie są wasze opinie bo moje zdanie jest jedno takiego prostego twardego ciągnika nie produkuje się już praktycznie co wlejesz do zbiornika czy oleje pojedzie idziesz odpalasz jedziesz ,ojciec kupił 79 rok kto tam myślał o paliwie oleju poza pierscieniami rozdzielaczem jakieś wyłączniki nic nie robione potem była 60 3p też kilka tyś mtg do pierwszych awari teraz mam na nowym niecałe 300mtg a tyle drobnostek juz wyskoczyło i jak rano idę do garażu to mała obawa czy coś mi nie pozwoli odpalic a myślałem kupię sobie nowego to kilka lat będę miał spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Mi się podoba jego prostota, łatwość modernizacji i spalanie.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez pawel807
      Siema !
       
      Postanowiłem otworzyć temat poświęcony filmikom o Władimircu. Niech każdy jak ma jakiś fajny filmik, po prostu wklei tu linka
       
      Ja zaczynam :
       
      1)
      http://www.youtube.com/watch?v=Bc6nnenCOjw
       
      2)
       
      http://www.youtube.com/watch?v=fbmSrEqlvco
       
       
      Mam więcej, ale nie podam wszystkich od razu
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj