Zaloguj się, aby obserwować  
kpiotr

Renault 4T a 6 cylindrów

Polecane posty

kpiotr    16

witam. chciałbym się dowiedziec czy ciągniki renault z silnikiem 4T serii 103.14, 103.54 dadzą rade z agregatem podorywkowym 2.6m http://www.agro-factory.pl/oferta_agregaty_podorywkowe.htm i agregatem uprawowo siewnym 3,0m tej samej firmy z wałem packer na ziemiach 3-4klasy, teren w miare równy ale zdarzają sie wzniesienia z gliną. czy może lepiej by pasował do tego ciagnik z silnikiem 6cyl..???chodzi mi zeby ciągnik nie był katowany z tymi narzedziami.pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Mam do swojej Renaty 110.54 i podorywkowy 2.6m co prawda bez podcinaczy z 13 łap i uprawowo siewny 3m. Radzi sobie z nimi bardzo dobrze praktycznie nie czuje co ciągnie dodatkowo pracuje jeszcze z pługiem 4x40 który nie sprawia jej żadnych kłopotów. I pracuje na podobnych ziemiach 3-4 klasy z dużą ilością glin i górek.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

aha. ja tez bym chcial 110.54 ale za 35tys chyba dobrej nie kupie. bede sie rozgladal za 110.14.a jak promien skretu w tych renówkach????z uwagi ze sa dlugie (110.14 500cm, 110.54 troche krótsza)bo jakos mnie to zastanawia jak sie takim sprzetem zawraca.pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

Ja Renault 106.14sp ciągam ścierniskowa 2.7 i też go nie czuje :P

Pług 4x40 (idzie nawe na 2 szosowej, ale nie chce czegoś urwać xD)

A co do skrętu... to u mnie nie jest zbyt dobry, mimo tego że koła trochę się kładą, ale przyzwyczaiłem już się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Mój 110-54 z 5x40 zagonem idzie 3 na żółwiu lub 2 szosowa (i to nie jest tak szybko ;/)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksjan68    1

jakiej marki pług ciagasz na 3 żółw lub 2 szosowej?i jak szeroko bierze?

 

aha. ja tez bym chcial 110.54 ale za 35tys chyba dobrej nie kupie. bede sie rozgladal za 110.14.a jak promien skretu w tych renówkach????z uwagi ze sa dlugie (110.14 500cm, 110.54 troche krótsza)bo jakos mnie to zastanawia jak sie takim sprzetem zawraca.pozdrawiam

ja mam 110 14 i skret ma bdb na miejscu mozna zawrocic!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

AKPIL 400czh5, bierze 2 metry. Mierzone. Ale testowane na głebokości 10cm. Niedługo siewna. Powiem, co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

to ciezko odrazu PROLNIK napisac na ile cm orałeś ze taki szał. kazdy mysli ze w glebokiej orce....a tymczasem glebsza podorywka tylko...ciekawe jak szybko bedziesz jechal w orce zimowej tym plugiem


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Zimową to zazwyczaj robi się na około 5 km/h. Dla ciebie zrobię na 20-25 cm i max prędkość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Co do skrętu to ma ogromy, trzeba sporo hektarów żeby zawrócić nią. Jak miałem Ursusa 1014 uważałem że ma słaby skręt a teraz to jest tragedia, no ale nie ma aż tak źle najwyżej kilka razy więcej trzeba cofnąć. Co do pługa moja spokojnie daje radę obrotówce 4x40 na 2 szosowej i żółwiu, żadna glina ani górka mu nie straszna :D


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksjan68    1

Co do skrętu to ma ogromy, trzeba sporo hektarów żeby zawrócić nią. Jak miałem Ursusa 1014 uważałem że ma słaby skręt a teraz to jest tragedia, no ale nie ma aż tak źle najwyżej kilka razy więcej trzeba cofnąć. Co do pługa moja spokojnie daje radę obrotówce 4x40 na 2 szosowej i żółwiu, żadna glina ani górka mu nie straszna :D

jakĄ masz renie?ZE MÓWISZ ŻE TRAGEDIA Z ZAWRACANIEM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Dzisiaj testowałem z miarką w ręku. Pług AKPIL 400czh5 - 200 cm szerokość. W polu mokro (wczoraj padał deszcz). Gdzieniegdzie zostały potężne skiby. Orałem na głębokość 19-21 cm. Biegiem 2 na szosowych. Renault radził sobie świetnie. Dałby nawet o ten 1 km/h więcej, gdyby były biegi pod obciążeniem... Pod górkę zero problemów, z resztą to dla niego nie ma znaczenia. Obroty 1800-2000, i ani więcej, bo nie widziałem sensu go tak piłować. Kawałek 1,20 ha razem z wykończeniem zrobiłem w 60 minut - pole proste. A ustawienie pługa zajęło łącznie 10 minut, lecz tego już nie wliczałem. O dziwo dobrze sobie radził na lekkiej glinie bez przedniego napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie żaden mechanik nie jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest Wlew, wskaźnik oraz spust oleju hydraulicznego w skrzyni w Renault 461. Może ktoś z was posiada taki ciągnik i podeślę mi dokładne zdjęcie gdzie co, jak. Będę baaardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam i miłego weekendu.🙂🤚
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam, mam problem z ciągnikiem renault 103.54 16x16 mechaniczna skrzynia. Kupiłem ją 2 lata temu po wymianie wałka z kołem zębatym odpowiadającym za przenoszenie napędu ze skrzyni na przystawkę. Problemem jest to że podczas jazdy z prędkością powyżej 8-9 km/h z włączonym napędem zaczyna głośno wyć (wiem że napęd zazwyczaj słuchać ale moim zdaniem powinno go być słychać przy większych prędkościach) w ciągu tych 2 lat kilka razy odkręcałem przystawkę w celu sprawdzenia tego wałka z kołem zębatym które było wymieniane i wszystko jest w porządku, brak luzów na łożyskach igiełkowych. Czy problemem może być przystawka, a jeśli tak to co może być przyczyną wycia ?
    • Przez Wojtas974
      Czesc,kupiłem 2 lata temu renowczke i po tygodniu zawiesił mi się rozdzielacz bo nie chciał opuścić maszyny. Oczywiście zdemontowalem go wysłałem na regenerację u siebie w mieście( to był błąd) i po zamontowaniu ciągnik ani nie chciał opuszczać ani podnosić..po wielu próbach wkoncu coś się udało że ciągnik zaczął podnosnic ale nie tylko mniej więcej na 3/4 wysokości... podczas opuszczania maszyny nie działalo to płynie tylko, gdy wajchę dałem całkowicie na opuszczanie to gwałtownie rzucał wręcz maszyna na ziemię.. kupiłem wszystkie sprężynki do wymiany, i mam problem w jednym miejscu jak to złożyć żeby było dobrze..
      Po złożeniu według schematu ten zaworek nie chowa się dokonca, tak powinno być?
      Snapchat-1924693670.mp4 Chodzi mi o sprężynki, numery 20 oraz 2

    • Przez Pawel507366
      Renault cergos 340
      Slabo działa wspomaganie
      Na niskich obrotach  miga kontrolka  niskiego cisnienia oleju w skrzyni i po tej akcji czasem samo włącza się przedni napęd 
      Pompa  wymieniona 3 lata temu i nic nie zmieniło  ostatnio wymieniłem cały olej na nowy fusch  wymieniłem orbitrol chciaz stary założyłem do kombajna i działa idealnie  wiec sam nie wiem co jeszcze może być problemem 
       
    • Przez Kaszlak79
      Witam forumowiczów. Szybkie pytanie, od czego jest przewód hydrauliki siłowej który wchodzi z obu strony skrzyni biegów w miejscu gdzie są hamulce w tym ciągniku?? Foto poniżej.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj