Hoxem

pompa paliwowa reno 113,14 lub inne modele

Polecane posty

Hoxem    0

nie wiecie może gdzie są znaki na pompie w reno ?

iż wyjołem ją nie zaznaczając na kole wcześniejszego położenia

oddałem do pompiarza sprawdził i jest niby ok

lecz po założeniu pompy strasznie dymi i dużo pali

a wcześniej tak nie było

zakładałem pompe regulując zawory bo były na wydechu jak zakładałem pompe po swojemu

lecz żeby było wszystko prawidłowo założone powinny być znaki

tylko jakie i gdzie ?

proszę o pomoc

jak u was w reniach jest ? gdzie macie znaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mierzwik20    0

Kolego mam renie 103.14 i miałem podobny problem do twojego. Tyle że mi się udało złozyć i wszystko chodzi dobrze. A ja mam znaki na kole od pompy i też na kole od rozrządu. Na kole od rozrządu mam dwa znaki 2/4 i 3/6 i pomiedzy nimi jest chyba dwa zęby różnicy. A na kole od pompy też są dwa znaki tylko że O i O. I to jeden koło drugiego. Mam silnik 4 cylindrowy więc ustawilem znak 2/4 pomiedzy te dwa zęby na kole od pompy oznaczone OO. I pewnie mi sie udało bo jest ok. Więc jak masz takie znaki to ustaw znak 3/6 pomiedzy te dwa OO i może będzie dobrze. A koło od pompy chyba nie można zle przykręcić bo pasuje tylko w jednym ustawieniu. A znaków szukaj od zewnątrz na kole. Muszą tam być. :P Jak by co to podeślij jakieś fotki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

zrobilem foto

na kole od pompy mam 2/4 widoczne 3/6 jest troszke schowane na tym pierwszym kole

ale rąbek widać :huh: 3/6

na tym pierszym kole co widać mam szukać O i O ? i współgrać żeby się nakładało ?

lgim0007p.jpg

proszę o jak najszybszą pomoc :)

bo praca czeka a ciągnik teraz pali 10 litrów ropy na 30min jazdy

a wcześniej 10 litrów na godz w orce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

moja 113-14 na hektar zaorania spaliła ok 35 litrów ropy oryginalnej !!!!!!!!!!! to troche bardzo dużo moim zdaniem i nie wiem co jest ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

uu kolego

moja 15l

bo wlałem 30l

i spuściłem po oraniu

i 15l spaliła na 1.30h w pługach 4 i 40odkładniach

po samą ramę :blink: i bieg 1 na 3stopniu - na 4kołach bo mam łyse i się tył sunął

 

a swoją pompę ustawiłem na 3/6

i według tych znaków O i O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

moja w takim zwykłym plugu pollskim 4 x 35 i chodziła na 2 lub 3 biegu drugi zakres tylko że glina jak chciałem poderwać pług to podnosiło mi przód !!!!!! i zauważyłem że kopci na biało albo tak niebiesko dopieru jak ma naprawde ciężko to na czarno. czy te kopcenie może być od zapchanego filtra powietrza ?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

uuu

kolego to masz coś nie tak

moja wogóle nie kopci - tylko jak mocno przygazuje to mały przedmuch

 

w twojej to proponował bym przegląd

wtryski , pompa do regenreacji , filtr zobacz czy nie zapchany

wyjmij i opstukaj i zobacz czy coś leci

 

to tyle na początek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

moja w takim zwykłym plugu pollskim 4 x 35 i chodziła na 2 lub 3 biegu drugi zakres tylko że glina jak chciałem poderwać pług to podnosiło mi przód !!!!!! i zauważyłem że kopci na biało albo tak niebiesko dopieru jak ma naprawde ciężko to na czarno. czy te kopcenie może być od zapchanego filtra powietrza ?????

uuu to naprawdę coś może być nie tak, ja z pługiem 4x40 mogę jechać nawet na 2 z trzeciego zakresu(szosowa) ale to nie ma sensu, bo pług rozerwe ;p i dopiero wtedy troche dymi na czarno, a tak to praktycznie nic :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Pompa robiona jak ją kupiłem czyli teraz na wiosne wtryski wszystkie nowe!!!! a może to byc ze względu na złą dawkę ustawioną na pompie albo źle ustawione wtryski???? A np wtryski mogły juz sie zniszczyc przez rozwodnione paliwo ale to chyba niemożliwe żeby tak szybko poszły, bo zauważyłem w beczce kiedyś wode.

co do filtru powietrza nie wymieniałem ale kiedyś pukałem obydwa to troche poleciało kurzu i to wszystko. A jakbym wyjął je całkowicie ????

słąwek 2 na trzecim zakresie ale na jakiej ziemii bo tam gdzie ja teraz orałem to sajgon ... przód w górze, nie mam obciążników z przodu i troche licho musze pomśleć nad przednnim tuzem :P

a co do mocy robiłem gruberem na 7 lap tależę i z tyłu szedł jeszcze wał no to na takiej średniej ziemi troche gurka chodziła na 4 drugi zakres ale jak wpadła w gline od razu czuć że miała ciężko, i nie wiem czy moja taka słaba czy wy mi ściemiacie :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

Nie no ja mam lekkie ziemie (prawie same piachy ;/ ) także idzie jak burza, aczkolwiek też robiłem na glinie to już musiałem wolniejszym biegiem jechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

pali dużo robota niby idzie bo myślałem że to jest szybko bo jedzie okolo 13 km/h ale kiedyś w tym pługu orałem zetorem 7211 i chdził z taką samą prędkością bo dziś jechałem obok. Coś te osiągi mi sie nie podobają. a co zrobić żeby mniej paliła ????/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj