Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie jest problem, po dłuższej jeździe olej się rozgrzal, a wspomaganie osłabło, teraz jest tak że raz na wolnych obrotach nie działa wcale innym razem działa jednym palcem i cały czas orbitrol syczy. Przedtem syczał tylko gdy koła doszły do oporu, przy mocnym skręcie w prawo zacina się. Załączam filmik z zegarem, może ktoś coś wyłapie. https://youtu.be/ccH2OB8NQi4
Opublikowano

bo byle jak tego nie złożysz, jak źle poskładane to kierownica może ręce urwać ... a co to za teoria z o-ringiem?? bo w sumie te orbitrole co rozbierałem to właśnie dla wymiany uszczelnień

Opublikowano
6 godzin temu, zbyszekbrzuze napisał:

No to jest ciekawe, bo nasz Seweryn wymyśla teorie o grubości oringu, Łukasz rozebrał, złożył i już nie zadziałał.

Jak na razie to ty wymyślasz.  Rozbierałem orbitrole i problemu ze złożeniem nie było. W jednym założyłem grubsze oringi  bo ciężko było określić grubość starych i nie zeszły się części jak należy dlatego  szarpało kierownicą. Po założeniu odpowiednich oringów wszystko wróciło do normy i  chodzi do dziś. Rozbieraj i sprawdź zawory.

Opublikowano

Witajcie. Dostałem w końcu długo oczekiwane wspomaganie ze wschodu takiej jak na załączonym zdjęciu. problem w tym że wszystko poskładane tak jak trzeba. zasilanie pod P wyjście z orbitrola pod zawór blokady z zaworu blokady na filtr na zbiorniku. Orbitrol saleo 100 i gdy jade na wprost muszę szarpnąć mocno kierownicą coś się przycina i jest problem wtedy musze zwolnic i ustabilizować  jazdę i znowu moge jechać szybko. Tak jakby było coś zblokowane. Powiedzcie mi jak powinny być dławiki na wejściach przewodów na orbitrolu czy zły orbitrol może być?

599891954_3_1000x700_komplekt-pereoborudovaniya-nasos-dozator-traktor-yumz-6-mtz-80-mtz-82-prochie-zapchasti.jpg

Opublikowano

Ale wiesz, że zawór blokady ma wyjścia i wejścia, na jednym będzie ciśnienie, na innym swobodny przepływ, spróbuj puścić przelew swobodnie, a jeśli to nie pomoże to znajomy też miał taki kłopot, szukaliśmy, aż w końcu sam doszedł że przewody zostały zakute pod zbyt dużym naciskiem i na końcówkach zwężył się przepływ... Zacinało się a jazda przypominała szarpaninę.

Opublikowano
Am 9.4.2017 um 16:30 Uhr schrieb jahooo:

Ich, es ist möglich. Bringen Sie defekte Teile an Mizar zurück. Ich habe 2 mal neue, Poektellanbauteile defekte: /

Sie haben ein kleines ZF-Orbitrol - 80 ccm oder weniger.

Manchmal ist Ihr Effekt von der krummen Welle 33, wenn Sie vier Schrauben vom "neuen" Orbitrol lösen, ist der Effekt noch vorhanden?

Witaj, Orbitrol został złamany. Mizar się wymienił. Teraz bez problemów. Świetnie na drodze.
Dziękuję bardzo
Mathias

Opublikowano (edytowane)

chyba sąsiedzi zza wschodniej granicy źle wprasowali w łożysko. Po jednej stronie czuć taki delikatny uskok pod paznokciem (zadzior) ale dałem łożysko wahliwe i się układa teraz jak należy.

EDIT:

Słuchajcie przypomniało mi się. Pokażcie foty jak macie przymocowany uchwyt do siłownika wspomagania do osi. U mnie jak spawali żle trochę wyśrodkowali i w jedną strone jest mniejszy skręt. A że pewnie jak zrobi się cieplej to będziemy tuleje wymieniać na głównej osi to by się może coś innego wymyśliło.

Edytowane przez andrev1822
Opublikowano

Panowie powiedzcie mi czy mogę palnikiem podgrzać część wysuwaną z przodu? Nic się nie stanie próbowałem ta śruba kręcić ale ani drgnie. Chodzi mi o ta stronę gdzie jest siłownik. Zalewalem to wd-40 i innymi dziadostwami i ani drgnie. Nic tam nie powinno się stać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v