galoni

Wspomaganie na orbitrol MTZ-82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

Ten otwór na dole to powrót ale i drugi koniec trójnika to też powrót, tyle że ten na dole to dziwnie zrobiomne bo przez niego olej nie wraca tylko przez zawór blokady na filtr oleju. Możliwe że wystarczy jak wszystek powrót puścisz na zawór blokady i będzie grało. Ja mam jak na rysunku który ci posłałem. Zaworek w kolanku na dole kolumny działa tak że nie puszcze tam oleju tylko na góre przez blokade i filtr oleju.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam

 

założyłem kompletne wspomaganie do mtz i coś nie tak jest nie ma płynnej jazdy strasznie ciężko wszystko chodzi na dodatek grzeje się

pompa i orbitrol olej jest jaka może być przyczyna co mam zrobić żeby wszystko było ok ?

 

Pozdrawiam

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Gdzie podłaczyłeś powrót? Mozliwe że z jakiego powodu pracuje cały czas pod cisnieniem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Chodziłomi o to gdzie masz powrót wpięty w kolumne kierowniczą.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To powinno grać. Na powrocie musi być niewielkie ciśnienie do blokady mechanizmu. Sprawdz z czy zaworek który utrzymuje to ciśnienie jest w porządku. Nim jest też przykręcony filtr oleju. To trujnik na powrocie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Jeszcze inaczej to rozwiąże na powrocie jest zbyt duże ciśnienie tak jak by było małe przejście muszę powrót inaczej puścić

Edytowano przez Scarface

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wyciąg Z tago trójnika o którym wspominałem zaworek który utrzymuje ciśnienie na powrocie. Tyle że wtedy blokada nie będzie działała. Ale wcześniej sprawdz go. Może podszedł tam jakiś paproch i tyle. U mnie taż cały olej idzie na ten trójnik i temp. oleju jest w normie.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

a jak to rozwirciłes pewnie kolumne wyciągałes i jeszcze jedno gdzie taki gwintownik można nabyc to nietypowy gwint jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Typowy. Calowy, 1/2 cala rurowy, kolanko wkrecone na konopi. Srednicy tylkom nnie jestem pewny.

 

 

 

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Scarface wspomaganie chodzi? Mam pytanie. Czy ślimak który założyłeś zazębia się z zębatką? Jesli tak to możliwe że temu grzeje się olej. W zestawie powinna byś zębatka która jest nałożona na kolumne a na niej tylko te ząby które zazębiaja się z listwą zębatom siłownika serwa. Zębów od ślimaka ma nie być. Daj znać.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam

 

Nie chodzi w sposób prawidłowy blokuje się kierownica i do tego nie kiedy sama skręca trzeba mocno trzymać kierownicę i jeszcze dodam ze jest zalane olejem boxol 26 to powinno śmigać a tu nic co do do tej zębatki to ja ją wyrzuciłem praktycznie został się ten wałek z łożyskami co przechodzi przez kolumnę i do orbitrola mi się wydaje że orbitrol będzie szedł do wymiany bo już nie mam pomysłów na to

 

Pozdrawiam

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam problem z wspomaganie rozwiązany orbitrol poszedł do wymiany + wywaliłem 1 łożysko od strony orbitrola ponieważ wałek z frezami był krzywo przyspawany i się klinował a teraz jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

Witam, jaki siłownik będzie dobry do orbitrola 160 ? c63 czy c50 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanis80    1

Witam. Koledzy mam taki problem a mianowicie: kupiłem napęd do swojego mtz 80 i nie ma w nim otworów ani nadlewów aby zamontować wspornik siłownika wspomagania. Dlatego prosił bym o poradę jak go zamontować mile widziane jakieś fotki. Z góry dziękuję!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hendryk21    2

przeczytaj temat od początku, jest w nim napisane jak można zamontować wspornik, nawet są linki do zdjęć :rolleyes:


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanis80    1

Czytałem kolego i widziałem zdjęcia. Tylko mnie chodzi o jakieś inne rozwiązanie niż przyspawanie tego wspornika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    32

Kolego stanis80 ile dałeś za przedni napęd jeżeli można wiedzieć? Sam mam mtz 80 i chętnie bym założył przedni napęd, ale ceny są takie że chyba lepiej już kupić całego z przednim napędem w małej kabinie zamiast samego przodu. Drugie pytanie- czy musiałeś dodawać jakieś koło zębate w skrzyni (a tym samym rozpoławiać ciągnik) do tej przystawki od napędu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

kolego ja to dospawywałem przy swoim starym mtz-cie jutro jak nie zapomnę to cykne Ci parę fotek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanis80    1

Ok będę wdzięczny :rolleyes:

Kolego grzepo za most kompletny z belką dałem 3 tyś i trzeba go rozjechać i włożyć koło zębate.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj