galoni

Wspomaganie na orbitrol MTZ-82

Polecane posty

przemrolnik    14

Dpbra Rzecz Jesli Masz Pieniądze. Jak bys nie mial to mogłbyś to kupic uzywane za gora 600 zł :P ale jak masz kase to kup to, ja bym kupil tez nowe do ciapka, ale jak mam okazje jechac na szrot hydrauliczny i tam za 600 z nowymi wezami miec wspomaganie... to wole kupic uzywke B) jak masz kase to kup te, montaz ci zajmie z pól godziny pewnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Na używkę to trzeba dobrze trafić , bo używka to używka - wiadomo.

PS; myślę że cena nie taka zła ,bo niby pompę wspomagania dorzucają :P

Mam nadzieje , że będzie wszystko pasował d-_-b B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Jak masz kasę i chęci to bierz.

My juz dołożyliśmy wspomagania i w 2 zetorach i w C-360 - warto B)

 

Naprawdę chwalimy sobie takie dokładane ustrojstwa B) jazda jak jesteś przyzwyczajony do ciągnika bez wspomagania - staje się bajką :P


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziubek    4

kupuj i zakładaj. Kolega założył do siebie i jest zarąbiście zadowolony,tylko on kupił za chyba 1200zł bez pomy (założył pompę z fortschritta) i po niewielkich kombinacjach z mocowaniem pompy jeździ i żałuje że wcześniej nie założył.Różnica o niebo lepsza. Sam mam orbitrol tylko,że w zetorze 7745T i kręci sie super, lepiej niż w samochodzie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Chyba dobra cena tego zestawu bo wcześniej mieli drożej i to bez pompy :P


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Zamówiłem i zobaczymy czy to zdaje egzamin.

Jak zamontuje i sprawdzę to podzielę się z wami swoją opinią...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

no daj znać :D koniecznie

 

ja jakby co, gdyby ktoś potrzebował mam namiary na w dobrej cenie wspomagania do zetora, C-360 i MF3 :)


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

No wszystko dostałem teraz tylko zakładać ;) ale w paczce miała być instrukcja jak podłączyć ten orbitrol i jej niema...

Pytanie więc, jak go podłączyć. Są tam takie oznaczenia T,P,L,R ??? ;)

To jest ten orbit... Mój odnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Dzięki >seweryn20< właśnie chodziło mi o te T,P

 

 

Wszystko założone i o dziwo pasuje,poza jednym wężem i brakiem kilku oringów i uszczelki, ale to nie problem.

Kręci się lżej i lepszy skręt niż był oryginalnie.

polecam ...naprawdę polecam. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Kolego a jakieś zdjęcia:

- mocowanie siłownika,

- różnica w wąsach,

- jak mieści się drążek pomiędzy misą a wałem napędu.

 

Myślę też o przerobieniu.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

Witam... Mam pytanie czy któś przerabiał już wspomaganie u mtz 82 z kolumny na orbitrol?? Zimą chce się za to wziaść i przydały by się jakieś wskazówki odnośnie montażu i wogóle??pozdro


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

Chłopaki i Dziewczęta jak przerabialiście z serwa na orbitrol to wszystko fajnie tylko gdzie trzeba przykręcić podstawke od tłoka? tą do mostu, tylko ja nie mam żadnych dziur ani otworów (na 90 %) i tu jest moje pytanie czy wiercicie czy jak? Mam mtzta z 93 roku :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mustang261    0

witam ale pewnie masz takie odlane wzmocnienia w pochwie mostu w tym nalezy wywiercic otwory . najlepeij bedzie jak pod wiertarke podstawisz sobie lewarek jeden trzyma wiertarke a drugi delikatnie ja dociska lewarkiem i jest git .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

Tylko na jaką śrubę te otwory? jakie głębokie ? i trzeba nagwintować tak? Czy jakoś na przelot :P?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

O dzieki wielkie, takie coś potrzebowałem Tylko jak tu wymierzyć gdzie dokładnie przykręcić siłownik..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

panowieja mam takie pytanie. Te ZA NIEDŁUGO będę zakładałorbitrol i mój mtz pracuje z turem i czy np z ładunkiem będę mógł skręcić kołami na siłowniłu c50 orbitrol 100 i pompą 10 ? Czy może do tura założyć siłownił c 63 pompę 16 i orbitrol 160 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

ostatnio z mechanikiem rozmawiałem to mówił że w kilku mtz-tach już montował wspomaganie i za każdym razem ten uchwyt do siłownika najnormalniej w świecie przyspawał do mostu i jeszcze żaden nie odpadł :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam

kupiłem kompletne wspomaganie i nie wiem gdzie się przykręca 1 rurkę i kolanko z zaworkiem.

Podpowie ktoś?

20110917107.th.jpg

 

 

Pozdrawiam

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

i o to właśnie chodzi nie mam tego otworu u dołu kolumny co mam zrobić żeby wszystko było dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj