galoni

Wspomaganie na orbitrol MTZ-82

Polecane posty

zbyszekbrzuze    297
U mnie jest słabszy wykrzyż osi bo ograniczniki wadzą o ramę TUZa. Ale muszę to sprawdzić, dla niewtajemniczonych oś razem ze wspornikiem jest od 52 starego typu.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Może rama od TUR a jest szersza i przez to gnie drążek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Nie wiem, nie mam tura, a ciągnik w którym był pogięty drążek został sprzedany, swoją drogą właściciel dał mi te właśnie wąsy zwrotnic i orbitrol ;)

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Panowie jest problem, po dłuższej jeździe olej się rozgrzal, a wspomaganie osłabło, teraz jest tak że raz na wolnych obrotach nie działa wcale innym razem działa jednym palcem i cały czas orbitrol syczy. Przedtem syczał tylko gdy koła doszły do oporu, przy mocnym skręcie w prawo zacina się. Załączam filmik z zegarem, może ktoś coś wyłapie. https://youtu.be/ccH2OB8NQi4

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

W orbitrolu jest zawór , pewnie coś z nim nie chalo , jeśli olej się nie pieni to tylko orbitrol daje ciała 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Zastanawiam się czy coś go nie przyblokowało, bo ciśnienie zachowuje się jak przy T25 kiedy coś wpadnie pod przelewowy...

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Kosmos może nie, ale trafić potem tymi elementami żeby wszystkie zawory grały, to jeszcze nikomu się nie udało bez specjalnych narzędzi.
  • Like 1

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
No to jest ciekawe, bo nasz Seweryn wymyśla teorie o grubości oringu, Łukasz rozebrał, złożył i już nie zadziałał.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

bo byle jak tego nie złożysz, jak źle poskładane to kierownica może ręce urwać ... a co to za teoria z o-ringiem?? bo w sumie te orbitrole co rozbierałem to właśnie dla wymiany uszczelnień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
A czy ja coś robię byle jak? Jak na razie z bardziej skomplikowanych rozbierałem 2 pompy wtryskowe i po złożeniu działają.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Może źle się wypowiedziałem , chodziło mi o to , że musi być wszystko odpowiednio złożone, nie można nic przestawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
6 godzin temu, zbyszekbrzuze napisał:

No to jest ciekawe, bo nasz Seweryn wymyśla teorie o grubości oringu, Łukasz rozebrał, złożył i już nie zadziałał.

Jak na razie to ty wymyślasz.  Rozbierałem orbitrole i problemu ze złożeniem nie było. W jednym założyłem grubsze oringi  bo ciężko było określić grubość starych i nie zeszły się części jak należy dlatego  szarpało kierownicą. Po założeniu odpowiednich oringów wszystko wróciło do normy i  chodzi do dziś. Rozbieraj i sprawdź zawory.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Witajcie. Dostałem w końcu długo oczekiwane wspomaganie ze wschodu takiej jak na załączonym zdjęciu. problem w tym że wszystko poskładane tak jak trzeba. zasilanie pod P wyjście z orbitrola pod zawór blokady z zaworu blokady na filtr na zbiorniku. Orbitrol saleo 100 i gdy jade na wprost muszę szarpnąć mocno kierownicą coś się przycina i jest problem wtedy musze zwolnic i ustabilizować  jazdę i znowu moge jechać szybko. Tak jakby było coś zblokowane. Powiedzcie mi jak powinny być dławiki na wejściach przewodów na orbitrolu czy zły orbitrol może być?

599891954_3_1000x700_komplekt-pereoborudovaniya-nasos-dozator-traktor-yumz-6-mtz-80-mtz-82-prochie-zapchasti.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ale wiesz, że zawór blokady ma wyjścia i wejścia, na jednym będzie ciśnienie, na innym swobodny przepływ, spróbuj puścić przelew swobodnie, a jeśli to nie pomoże to znajomy też miał taki kłopot, szukaliśmy, aż w końcu sam doszedł że przewody zostały zakute pod zbyt dużym naciskiem i na końcówkach zwężył się przepływ... Zacinało się a jazda przypominała szarpaninę.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Okazalo sie ze troszke skrzywiony wałek by co wchodzi w orbitrol i dodatkowo za bardzo dociskaly sruby orbitrol do walka. Dalem lozysko wahliwe i podkladki pomiedzy orbitrol a plytkeIMG_20180807_200036.thumb.jpg.b15fff885d9a152c185f8c94db05fc09.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mathias5    0
Am 9.4.2017 um 16:30 Uhr schrieb jahooo:

Ich, es ist möglich. Bringen Sie defekte Teile an Mizar zurück. Ich habe 2 mal neue, Poektellanbauteile defekte: /

Sie haben ein kleines ZF-Orbitrol - 80 ccm oder weniger.

Manchmal ist Ihr Effekt von der krummen Welle 33, wenn Sie vier Schrauben vom "neuen" Orbitrol lösen, ist der Effekt noch vorhanden?

Witaj, Orbitrol został złamany. Mizar się wymienił. Teraz bez problemów. Świetnie na drodze.
Dziękuję bardzo
Mathias

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9231

Problem z krzywym wałkiem jest stary i właśnie zacinaniem się objawia, czasem tylko w jedną stronę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1
Napisano (edytowany)

chyba sąsiedzi zza wschodniej granicy źle wprasowali w łożysko. Po jednej stronie czuć taki delikatny uskok pod paznokciem (zadzior) ale dałem łożysko wahliwe i się układa teraz jak należy.

EDIT:

Słuchajcie przypomniało mi się. Pokażcie foty jak macie przymocowany uchwyt do siłownika wspomagania do osi. U mnie jak spawali żle trochę wyśrodkowali i w jedną strone jest mniejszy skręt. A że pewnie jak zrobi się cieplej to będziemy tuleje wymieniać na głównej osi to by się może coś innego wymyśliło.

Edytowano przez andrev1822

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Skręt to sobie regulujesz wsuwając i wysuwając całą zwrotnicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Panowie powiedzcie mi czy mogę palnikiem podgrzać część wysuwaną z przodu? Nic się nie stanie próbowałem ta śruba kręcić ale ani drgnie. Chodzi mi o ta stronę gdzie jest siłownik. Zalewalem to wd-40 i innymi dziadostwami i ani drgnie. Nic tam nie powinno się stać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj