Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a więc tak.głównie chodziło mi o to ze mtz miał bardzo czuła kierownice przy prowadzeniu na szosie ,po wykasowaniu wszystkich możliwych luzów było chyba jeszcze gożej .Pompe jak napisałem wyżej założyłem nsz 14 chodziło mi o tura na orginalnej (nsz10) cieżko sie kręciło, trzeba było gazowac. Sprawe rozwiązał zawor rozdzielajacy (nie wiem czy to fachowa nazwa)poprostu zasilanie z pompy podłonczone jest z góry do zawora z jednej strony na samym dole jest wyjscie na orbitrol (srednica otworu  przepływu oleju jest Fi 3 mm) z drugiej strony jest na przelew . narazie mam prowizoke jak zrobie mocowania to wstawie fote .

 

 

Opublikowano

My dziś się bierzemy do zakładania. Zbiornik gotowy chwyt gotowy tylko pod kierownicą zostało zrobić uchwyt na orbitol ale to już kolega z af będzie to mi robił :) Jak się spisze nowe wspomaganie to dam znać wkrótce :)

Opublikowano

Dziś uruchomione wszystko. Działa super. Kręci się paluszkiem. Jeszcze tylko kosmetyka tam przyszlifować przyciąć i bedzie git. Zdjęcia jakby ktoś chciał przerabiać a nie ma pomysłu. Tak to wygląda. Uchwyt siłownika trochę się przytnie i zeszlifuje ale ważne że spełnia zadanie.

post-170175-0-29509900-1489739732_thumb.jpg

post-170175-0-26018700-1489739738_thumb.jpg

post-170175-0-10052100-1489739810_thumb.jpg

Opublikowano

Słuchajcie chłopaki, znajomy dziadek jechał swoim MTZ 82 91r. tuż przede mną. Dlaczego przednie koła mu buksowały jakby miały poodpadać? Ma wspomaganie orginalne.

Potem jak wracał z pola, to koła już się dobrze kręciły. Spotkaliście się z takim czymś?

Opublikowano

witam mam taki problem  oralem mtzem i dosc sie oleje nagrzaly i podjechalem potem pod balota zeby  podwiesc pod obore chwyclem go i chcialem zkrecic a mtz jechal prosto kierownica sie krecila a kola staly prosto  jak puscilem balota to kola zaczely zkrecac wspomaganie mam przerobione na orbitrol jaka moze byc tego przyczyna?jak dotknolem silownika od skretu to byl goracy a teraz wieczorem jak ostygl wszystko dzialalo czy juz pompa sada czy orbitrol czy moze za malo jest oleju do wspomagania?? dzis jak jest wystygniety to na zgaszonym silniku nie idzie krecic kierownica czyli wszystko w normie?

Opublikowano

Jakoś nie ma czasu na nagranie filmiku cały czas w polu. Odpowiedź do kolegi wyżej może być za mało oleju i się grzeje i siłownik ma trochę nieszczelność dlatego z ciężarem nie można skręcić bo olej robi się jak woda a jak wystygnie znów gęsty i wtedy jest ok. Albo jest mało i się pieni i dlatego nie można. Sprawdź najpierw olej.

Opublikowano

Słuchajcie chłopaki, znajomy dziadek jechał swoim MTZ 82 91r. tuż przede mną. Dlaczego przednie koła mu buksowały jakby miały poodpadać? Ma wspomaganie orginalne.

Potem jak wracał z pola, to koła już się dobrze kręciły. Spotkaliście się z takim czymś?

Luzy gdzie się tylko da i taki efekt.

U mnie też tak było na oryginalnym wspomaganiu. Doraźnie pomaga ustawienie kół rozbieżnie ale wiadomo, że na dłuższą metę nie najlepsze rozwiązanie.

Jeśli szkoda na orbitrol to przynajmniej siłownik przy osi i podpiąć pod oryginalny rozdzielacz. Ja tak miałem i już był bez porównania lepiej. Oczywiście luzy na przegubach drążków tak czy inaczej skasować trzeba, ale przynajmniej omijamy kolumnę gdzie też lubi złapać sporo luzu.

Opublikowano

A na gorącym oleju i zgaszonym silniku da się kręcić?

 

tak  na goracym kreci sie kierownica bez oporow a na zimnym nie da sie  kreic bo jest opor i  silownik troche sie poci

 

Opublikowano

 

Witam,

I Mathias z Niemiec, tłumaczone za Pomocą Google.

Masz Problem-z Orbitrol. Orbitrol zakupiony nowy w Mizar.

Gdybym wtedy sterować Sam twarde Koła następnie obraca.

Oglądać film.

PROSZĘ o pomoc

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v