Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
SzalonyKierowcaMf255

dziwne zakleszczenie 255

Polecane posty

otoz moj dziadzia ktory mysli ze dobrze jezdzi a tak zabardzo nie jest, zakleszczyl mi ciagnik na wstecznym. pozwolilem mu pobronowac i stalo sie- jak go zakleszczyl (ferdek jezdzil tylko na luzie- takim stanie drazka zmiany biegow). jak go najpierw znajomy probowal odkleszczyc - marny efekt. pozniej ja probowalem - efekt niby taki sam, ale niby cos poszlo - niby poszlo ale drazek zmiany biegow nadal zablokowany na luzie. zapalilem ferdka i jak sie okazalo... przekleszczyl sie!!! teraz chodzi tylko do przodu. i tu sa moje pytania:

- jak mozna tak zakleszczyc, zeby nie szlo odkleszczyc normalnym sposobem (wkladalem odpowiednio zagiety drot przez wlew oleju i szlo odrazu)?

-czy juz koniecznie musze rozkrecac ta pokrywe skrzyni?

takie pytanie nieco inne zwiazane z tym ciagnikiem- czy niski poziom oleju (ponizej minimum) moze wplywac na zakleszczanie sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Zwykle jak już się zdarzyło zakleszczenie biegów to wystarczyło odbezpieczyć dźwignie od biegów włożyć we właściwy wodzik i normalnie wyłączyć bieg bez kombinacji z drutami ta metoda jeszcze nie zawiodła poza przypadkiem jak zablokowało wodzik od trójki że nie dało się wrzucić biegu to trzeba było rozjechać ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1989    4

Musisz sprawdzić na jakim biegu jest teraz, jeśli na jedynce to musisz przestawić to duże koło zębate do tyłu powinno pomóc, najlepiej użyj jakiejś montówki (łyżki do opon)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pimper21    52

przy samym dole skrzyni jest duże koło zębate popchnij montówką je albo do tyłu albo do przodu :)


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Tak lekko to nie będzie, ja to sie męczyłem nad tym z godzinę, bo nie mam wprawy, ale jedną ręką za łyżkę, a drugą za dzwignie zmiany biegów i jakos to poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już go odkleszczyłem. Ze znajomym ledwo ruszyliśmy tą zębatkę, ale poszło. Jak się okazało dziadzi zakleszczył się jakoś na bruździe, zmienił na wsteczny, tak jakby coś puknęło w skrzyni i sie zakleszczył. Jak narazie (od pięciu godzin) się nie zakleszczył i oby tak trwało jak najdłużej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.