Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
SzalonyKierowcaMf255

dziwne zakleszczenie 255

Polecane posty

otoz moj dziadzia ktory mysli ze dobrze jezdzi a tak zabardzo nie jest, zakleszczyl mi ciagnik na wstecznym. pozwolilem mu pobronowac i stalo sie- jak go zakleszczyl (ferdek jezdzil tylko na luzie- takim stanie drazka zmiany biegow). jak go najpierw znajomy probowal odkleszczyc - marny efekt. pozniej ja probowalem - efekt niby taki sam, ale niby cos poszlo - niby poszlo ale drazek zmiany biegow nadal zablokowany na luzie. zapalilem ferdka i jak sie okazalo... przekleszczyl sie!!! teraz chodzi tylko do przodu. i tu sa moje pytania:

- jak mozna tak zakleszczyc, zeby nie szlo odkleszczyc normalnym sposobem (wkladalem odpowiednio zagiety drot przez wlew oleju i szlo odrazu)?

-czy juz koniecznie musze rozkrecac ta pokrywe skrzyni?

takie pytanie nieco inne zwiazane z tym ciagnikiem- czy niski poziom oleju (ponizej minimum) moze wplywac na zakleszczanie sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Zwykle jak już się zdarzyło zakleszczenie biegów to wystarczyło odbezpieczyć dźwignie od biegów włożyć we właściwy wodzik i normalnie wyłączyć bieg bez kombinacji z drutami ta metoda jeszcze nie zawiodła poza przypadkiem jak zablokowało wodzik od trójki że nie dało się wrzucić biegu to trzeba było rozjechać ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1989    4

Musisz sprawdzić na jakim biegu jest teraz, jeśli na jedynce to musisz przestawić to duże koło zębate do tyłu powinno pomóc, najlepiej użyj jakiejś montówki (łyżki do opon)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pimper21    50

przy samym dole skrzyni jest duże koło zębate popchnij montówką je albo do tyłu albo do przodu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Tak lekko to nie będzie, ja to sie męczyłem nad tym z godzinę, bo nie mam wprawy, ale jedną ręką za łyżkę, a drugą za dzwignie zmiany biegów i jakos to poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już go odkleszczyłem. Ze znajomym ledwo ruszyliśmy tą zębatkę, ale poszło. Jak się okazało dziadzi zakleszczył się jakoś na bruździe, zmienił na wsteczny, tak jakby coś puknęło w skrzyni i sie zakleszczył. Jak narazie (od pięciu godzin) się nie zakleszczył i oby tak trwało jak najdłużej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×