Eryko

Problem MTZ nie podaje paliwa.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Eryko    35

Mam taki problem przy MTZ że nie podaje paliwa do pompy wtryskowej.Wymieniłem pompke zasilającą i jest to samo co było na starej.Podłącze wężyk i paliwo pociągne z baniaka to pompuje normalnie i działa bez problemu,a z baku nie chce pociągnac tylko jest tak jakby sie powietrze i troche paliwa pompowało.co to może być?wszystko było wporządku i nagle sie taki problem zaczął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Przetarł ci się wężyk i zaciąga powietrze.Może kranik masz zabity jakimś syfem.Filtr paliwa brudny lub odstojnik.Może paliwa nie masz w zbiorniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio87    8

kolego ja mialem tak samo i u mnie rurka zasysajaca paliwo ze zbiornika byla zapchana. wystarczylo wyjac siedzenie i wyczyscic rurke i git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

Paliwo Jest na pewno.odstojnik wyczyszczony,jak ściagne wężyk ktory idzie od baku do odstojnika paliwo leci bez problemu czyli kraniki czyste,filtr paliwa także.Też mi wygląda na łapanie lewego powietrza tylko jak to zlokalizować.Juz sie tyle nadenerwowałem i zakładam wszystkie nowe wężyki od paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

A jak wygląda sprawa na odcinku odstojnik-filtr paliwa???Kiedyś miałem zapchana końcówkę która przykręca się do odstojnika i też pompa nie ciągnęła paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

Końcówki też czyściutkie,sprawdzane 3razy.Jarek o której uszczelce mowisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jesush    1

Drogi Kolego. Sprawa jest bardzo prosta. Mianowicie wymień uszczelkę na odstojniku paliwa, albo najlepiej wymień cały odstojnik na nowy od nowego typu lub od jakiejś ciężarówki ( ja mam od Renault Mascot) Kosztuje parę groszy (jak to części MTZ) a będziesz miał problem z głowy. Mianowicie miska odstojnika mocowana jest na 4 śrubkach a między nimi właśnie łapie powietrze. Pozdrawiam i napisz czy to ten problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

Mieliście racje, winna była uszczelka w odstojniku. uszczelnione chodzi bez problemu do tej pory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

mam mtz 952 tam jest pompka paliwa? myślałem ze w dieslu paliwo ciągnie pompa wtryskowa ze zbiornika i nie ma zandych pompek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj