Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360

To po co ludziska kupują Fastracki do transportu skoro 60 jest taka potężna i mocna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

60 nie jest ani potężna ani taka mocna ale jak się niema czym robić to się robi czym sie ma jak masz szczęście żeby pracować i kase żeby kupic fasttrucka to badz zadowolony jak sie niema czym pociągnąć to sie leci 60 w trasę i musi zrobić robote


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie opowieści o transporcie 33 ton przy użyciu 60 pod górke bez łancuchów i po sniegu to bajki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kombajn    1

tu masz racje 33tony po śniegu pod górę bez łańcuchów to troche dla mnie naciągane, może nazbyt zachowawczo chłopak podliczył tonarz i wyszło mu aż tyle, 12 ton nawet może i nie było tyle to sam ciągnąłem pustaka, i moja 60 miała co robić pod górki


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalm1978    0
a gdzie ten z tym mazurem jest,cos sie nie odzywa?napisał anegdotę i dał dyla

Masz na myśli mnie :)

"Dzieciakiem" nie jestem , to chyba piszę poważnie .Uważasz , że 60 nie da rady takiemu siewnikowi http://www.agrofoto.pl/forum/Mazur-4m-image43004.html

Był dokładnie taki sam i po odrzuceniu kół transportowych dawał radę bez problemu :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Zgoda to 1/3 tego co ciągnął tata kolegi z forum, ale myślę że w warunkach bardziej realnych tj. szosa latem dobrze obciążony przód 30 ton na pace przyczep z dobrze wypompowanyni oponami, dobry kierowca i zestaw idzie nie mówię że lata trasy ale jechał by :) ja swoją bestia bym mógł atakować taki zestaw :)


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaczynasz z sensem mówić. Co do tych 30 ton to ciężko to widzę ale na 15 na asfalcie może się porywać. Jeśli komuś jazda na 1 max 2 to transport to ja dziekuje. Szkoda czasu i sprzętu. Nie wspomne o skutkach spotkania z Policja podczas ciągnięcia takego zestawu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabin    0

Kolega co c-360 ciagnal 33t to ma chyba jakis ulepszony model, albo moj jest model jest az taki slabiutki bo probujac ruszyc na asfalcie tira z ladunkiem 24t ciagnik gasl na biegach polowych :)

Cos jest tu nie tak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    29
Masz na myśli mnie :)

"Dzieciakiem" nie jestem , to chyba piszę poważnie .Uważasz , że 60 nie da rady takiemu siewnikowi http://www.agrofoto.pl/forum/Mazur-4m-image43004.html

Był dokładnie taki sam i po odrzuceniu kół transportowych dawał radę bez problemu :angry:

 

zaczyna się sprawa pracy 60 z mazurem klarować,koła zostały odjęte,koego co jeszcze zostało odczepione? i rozumiem że bez zboża siałeś,tak się składa że ja mam jedno i drugie skoro moją podrywa z rosiewaczem gdzie środek cieżkości jest bliżej ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

No to masz kijowy egzemplarz ja z wujkie i sasiadem wyciagalismy taka cieżarowke co ma sprzodu 2 osie skretne ale kierowca jak raz grzebnoł to wiecej sie nie kopał bo sie bał ze nie wyjedzie przyszedł i na 2 60 na asfalcie deba postawilismy i on dopiero zaczoł ruszac i wyszedł :)

A co najsmieszniejsze ze pełny tamtedy przejechała pusty nie dał rady i brakło mu 10 m do asfaltu haha :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalm1978    0
zaczyna się sprawa pracy 60 z mazurem klarować,koła zostały odjęte,koego co jeszcze zostało odczepione? i rozumiem że bez zboża siałeś,tak się składa że ja mam jedno i drugie skoro moją podrywa z rosiewaczem gdzie środek cieżkości jest bliżej ciągnika

Zboża było do 200kg , i trzeba było pomóc mu podnieść .Zasiałem nim 8 ha pszenicy zimowej w 2007 roku .

Siewnik był przerobiony w sensie zmniejszono ilość redlic bodajrze o 5 i rozsunięto .

Chyba będziemy musieli poczkac do wiosny na zjęcia ,gdyż właściel używa go ciągle i ciąga 60 lub 80 ,zależy który jest na chodzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja siałem pszenicę 4 m Mazurem (1000kg+200-250kg pszenicy) i podnosił bez problemu tylko trochę problemy ze skrętem miałem

 

Zboża było do 200kg , i trzeba było pomóc mu podnieść .

 

To jak z tym podnioszeniem było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

A jakim cudem 60 to podniosła? Przecież max udźwig 60 to 1200 kg, no i z drugiej strony ciekawe ile obciążników na przodzie by musiało być...


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalm1978    0

Pomóc trzeba było za pierwszym podniesieniem pod przyczepą , po przejechaniu 200m (jednej długości pola) podnosił sam :) .

Więcej nie wypowiadam się w tym temacie ,

poczekamy do wiosny , jak uda mi się zrobić jakieś fotki to wstawię

Pozdrawiam do Wiosny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

mlody12 widzć że nigdy nie jeździłeś ciężarówką bo niema wtym nic śmiesznego że z ładunkiem wjedzie zawsze tam gdzie nie wiedzie na pusto, a co do ciągania 33t. to ja miałem takie oto zdarzenie koledze padły akumulatory w siodłaku i załadowany był 24t.zboża plus waga składu ciągnik i naczepa zaznaczę że hamulce miał popuszczone z powodu braku powietrza i ursusem 912 na sztywnym holu i z belką na twadym polu to niezłe dołki pokopałem żeby go tylko ruszyć i niewyobrażam sobie podobny ciężar na śniegu i mniejszym traktorem pociągnąć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysiał 20 kg zboża i mocy nabrał? Lepij nam nagraj film.

 

@koses Nie próbuj mu udowadniać że nie ma racji bo i tak się nie przyzna bo straciłby twarz. On swoje my swoje - rozejdzmy się w pokoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widocznie nasz URSUSY C360 jak ktoś powiedział wcześniej "Mamy kijowy egzemplarz" widzę że co nie którzy chcieli by z 60 zrobić ciągnik który ciągnie 30ton C-360 posiadam w swoim gospodarstwie 26 lat i naprawdę wiem co ten ciągnik o mocy 52km mechanicznych potrafi :).


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    523
A jakim cudem 60 to podniosła? Przecież max udźwig 60 to 1200 kg, no i z drugiej strony ciekawe ile obciążników na przodzie by musiało być...

 

 

Może ma wzmocniona pompę lub od zetora :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    11

Mi zdaje się to nie zbyt możliwe ,że c 360 dała rade to podnieść , Jeśli nawet to przód bo odfrunął :) :) , ale czekam na fotki. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Widocznie nasz URSUSY C360 jak ktoś powiedział wcześniej "Mamy kijowy egzemplarz" widzę że co nie którzy chcieli by z 60 zrobić ciągnik który ciągnie 30ton C-360 posiadam w swoim gospodarstwie 26 lat i naprawdę wiem co ten ciągnik o mocy 52km mechanicznych potrafi :).

 

 

Może ma jakaś eksportową wersję, która jest 3 razy mocniejsza, wkręca się do 3tys obrotów i ma uciąg lepszy od mojego 16245. Bo ja nie pociągnąłbym 33 ton po śniegu bez blokady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

Oj panowie tak czytam co pisaliście jak mnie nie było.Panowie 60 to nie jest sprzęt super mocny ale ja nie mówie ze było lekko ojciec z 1 ruszał z belką w górze i na dwóch kołach ta górka co mówiłem nie jest wysoka tylko długa mowił ze na 2 biegu to ledwo wyszedł pod nią ja mówiłem juz ze 4 to największy bieg z dosyć dużej górki.wiem ze nie wieżycie ale tak było bo ojciec nie raz tak ciągał po 4 przyczepy wytłoków jak ciagaliscie po te 12,16 ton to 5 bieg wrzuciliście wiem ze lekko nie było ale ja mówię prawdę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam w okolice Białegostoku jak będzie śnieg. Podczepimy hl i d55 do 60 (pożyczę od brata) i wsadzimy tam z 8 palet palety cementu po 1,4 t/szt. I pojedziemy poszukamy jakiejś góreczki. Jak wjedziesz to skrzyneczka wódki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Przyjedz dzisiaj do mnie to nawet tym swoim dużym pustej nie uciągniesz.(górek i śniegu jest pod dostatkiem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

a czemu kolega tak naskakuje??ja nie napisałem tego zeby sie kłucic tylko zeby powiedziec co mój tata ciągał bo tym mowa byla w temacie..nie chce sie kłucic wy myslicie swoje a ja wiem swoje...jeszcze pytanie nie związane z tematem czemu jak ma cieżko to nad kominem tak około 30cm ognia pokazuje??i jeszcze pytanie do kolegi paktofonikas1987 jaki pług ile skib ciągasz swoim zetorem bo kumpel kupuje zetora i nie wie jaki pług kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez yacenty
      Witam!
      powoli decydujemy sie z ojcem na przejscie na duze bele slomy, do tego bedziemy raczej potrzebowac TURa
      co myslicie zeby zalozyc TURa do 3p?
      nie bedzie za lekki ciagnik? jak to sie bedzie spisywalo?
      macie moze podobny ciagnik z turem?
      jak wyglada sprawa załadunku, rozładunku bel albo duzych wiazek przy uzyciu tura?
      jak wyglada sprawa robot ziemnych? podsuwania obornika?
       
      z góry dzieki za informacje
       
      doradzcie tez jakiego tura szukac? nowego na co patrzec przy sprzecie uzywanym?
       
      pozdrawiam
      YacentY
    • Przez pawlus224
      Mamy z tato okazje kupic orginał c-360 3p z 1987roku z przebiegiem 2,5tys mth w którym silnik jest raczej do remontu bo podobno coś stuka.Ciągnik ten wstępnie kosztuje 10 tys zl,ale stoi kilka lat niejeżdżony a przedtem pracowali na nim różni najemnicy więc dodatkowo jest pogięty , ma orginalne opony . Ogólnie wygląda brzydko , ale poza silnikiem nikt niczego nie rozkręcal. Czy warto kupić ten ciągnik? chodzi mi o to czy sie to opłaci,bo co do mocy itp. to mam juz jednego 3p więc wiem co i jak.
    • Przez Tadeusz1212
      Może ktoś mi napisać jaki sprzęt najlepiej nadawałby się do ursusa C-360. Najbardziej mi chodzi o pług, agregat uprawowy, siewnik.
    • Przez Tadeusz1212
      Mój C-360 w obciążeniu maksymalnym pali około 6 litrów a w minimalnym około 5 litrów. A ile wam palą wasze C-360 ???
×