Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bobytempelton    161

Takie rzeczy nie wiedzieć ;) trzeba wykręcić wtryskiwacze, zamontować manometr do pomiaru ciśnienia sprężania po kolei w każdej z dziur, i kręcić rozrusznikiem, tam gdzie nie ma ciśnienia, lub jest najmniejsze ten cylinder jest winny.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak nie ma manometru, to wszystkie trzeba zdjąć, jak dmucha do oleju to jeszcze jest sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Skoro jedna poleciała to prawdopodobieństwo że w najbliższym czasie wydmucha jest duże. Zdejmiesz to w całości nie rozkręcając kolektorów. Wymień wszystkie. Nie zapomnij dociągnąć drugi raz głowic po rozgrzaniu silnika.

 

Do oleju to raczej w 60-ce nic nie dmuchnie :)

 

he he to miało być gdzie indziej.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Do oleju to raczej w 60-ce nic nie dmuchnie :)

 

Witam kolegę.

Jak nie dmuchnie? :) a koło lasek popychaczy, tylko wtedy łatwo to sprawdzić.

Kto jak kto, ale Ty to wiesz na pewno. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No wiem ale ja to rozumiem bardziej dosłownie. Masa silników ma kanał olejowy z bloku silnika do głowicy. Gdyby tam dmuchło uszczelke to można powiedzieć do oleju. W 60-ce olej idzie popychaczami i jak dmuchnie to w skrzynie korbowom.

 

Tak wiem czepiam się detali :) Już nic nie mówie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież wiem, że się Znasz, :) tak tylko polemizujemy, no Masz rację, że w skrzynię korbową, ale i do oleju. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zajac1    54

Dziekuje koledzy za rady;)

Niestety ale w moim przypadku wymiana uszczelek nie pomogła... (nadal dmuchało do chlodnicy). Wiec dzis wziąłem sie do ponownego rozbierania silnika. Po zdemontowaniu glowic, zawiozlem je do sprawdzenia na szczelnosc. Domysl byl taki ze któraś z głowic poprostu pękła. Otoz po badaniu okazalo sie ze tulejka w jednej z glowic w ktorej znajduje sie wtryskiwacz jest wadliwa i to tędy przedostaje sie podcisnienie z cylindra do ukladu chlodzenia... Wymiana tulejki, ponowne zlożenie wszystkiego do kupy i C-360 idzie od jutra do roboty;) Wszystko sie unormowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

Założyłem głowice po regeneracji, ustawiłem zawory, i teraz kiedy mam ponownie je ustawić, po ilu motogodzinach? Narazie mam 13mtg zrobionych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmexpert    54

Orientujecie się może jakie są dobre firmy produkujace zawory, a jakich firm należy unikać. Muszę w tym tygodniu dać głowicę do regeneracji, i chciałbym mieć dobre części włozone. Wiem już że należy unikać firmy THM

 

Zawory polecam oryginały URSUS , solidny produkt:

 

http://farmexpert.pl/zawor_ssacy_c_360_oryginal_ursus__sprzedawane_po_4__produkt10574.aspx

 

http://farmexpert.pl/zawor_wydechowy_c_360_oryginal_ursus__sprzedawane_po_4__produkt10619.aspx


http://www.farmexpert.pl

Farmexpert - internetowy s k l e p rolniczy z częściami zamiennymi oraz akcesoriami.

501-612-029
501-260-817

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To chyba masz w instrukcji obsługi napisane jak się nie mylę.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wystarczy rozgrzać silnik do swojej temperatury, dać mu pochodzić kilkanaście minut i dokręcić.Nie trzeba czekać nie wiadomo ile mth.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    22

Pierwszy raz słyszę żeby dokręcac głowicę na rozgrzanym silniku.

W ten sposób możesz "powyciągać" szpilki z bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Nie nic się niestanie, to nie 3p aby wyrywało szpilki z bloku, c360 ma mocarne śruby, ale z drugiej strony zastanówcie się czy w fabryce produkującej silniki od c360 czy inne dokręcali na rozgrzanym silniku? ile to roboty więcej, ja nigdy czegoś takiego nie robiłem, nawet w nowszych samochodach gdzie głowica i czasami blok jest cały ze stopów aluminium, skręcałem raz na nowych uszczelkach, wymyty, wychuchany i rozbierać go powtórnie, po co?

 

Nie dokręcajcie śrub na moment tylko o kąt i po problemie, nawet bez kątomierza co 90*


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest w zaleceniach dokręcanie głowic, ale ja też nigdy tego już nie robiłem i wszystko zawsze grało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jaki wpływ ma temp. zielaza około 90 stopni na jego właściwości? Nic nie wyjdzie ani nie wyrwie. Np instrukcja zetora wyraźnie pisze o poprawieniu głowicy po rozgrzaniu silnika. Poprawiałem tylko w 60-kach po samym rozgrzaniu silnika, nakrętki idą jeszcze około 1,4 obrotu. Skok gwintu szpilki ponad milimetr więc łatwo policzyć ile dochodzi sama głowica. Zdjęcie z instrukcji dotyczy zetorów 3xxx itp. Pepiki mieli wtedy a dzisaj mają większe doświadczenie w produkcji ciągników więc pewnie coś w tym pewnie jest. Przerabiane dziesiątki razy polecam sprawdzić z ciekawości.

 

http://zapodaj.net/9a37e491082cc.jpg.html


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Witam, mam pytanie do kolegów, ogólnie raczej na pewno znam odpowieź ale odpowiedźi kolegów bardzo się przydadzą. Mam zalaną chłodnice pod korek i po odpaleniu wiadomo trochę wyrzuci, ale na rozgrzanym silniku termostat się otwiera i wywala mi płyn do takiego momentu aż do żeberek chłodnicy czyli dość dużo, a jak już tej wody nie ma to z dziurki w chłodnicy (do tego wężyka) syczy cały czas powietrze. Czyżby uszczelka pod głowicą??? Dodam że olej nie idzie do wody, a ni odwrotnie.

Edytowano przez ursus55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Wiem że o tym było ale teraz nie zakładałem nowego tematu. :) Tak po za tym jestem ciekawy co tam jeszcze by mogło się stać. Bo chciałbym usłyszeć twardą diagnozę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jak ci bąble idą z chłodnicy to wydmuchana uszczelka


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

No cóż zrobić, jeszcze zaoram, uprawię i zasieje wtedy zdejmę głowice i wymienię uszczelki, tyle to chyba jeszcze po chodzi.

Edytowano przez ursus55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj