Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
roltech    11

Dzisiaj znajomy mechanik, pokazał mi wypaloną (pomiędzy 1 i 2 cylindrem) uszczelkę pod głowicę od 360-3p. Rozchylił blachy, urwał kawałek "tego" tworzywa upchanego między nimi i podpalił. Spłoneło jak karton. Mamy "wysokiej" jakości części zamienne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mix    4

Doświadczony mechanik mówił że zawsze między 1 a 2 tłokiem wydmuchuje tą uszczelkę. A ja mam pytanie czy pasuje blok od MF 255 do Ursusa c360 3p chodzi mi o łączenie z skrzynią biegów czy pasuje rozstaw śrub itd. Proszę o szybką odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

W tych ciągnikach silniki są takie same wiec i blok się nie różni. 3p miały tylko odpowiednia przystawkę pod most.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Nawet z Tarpana możesz założyć.Też to samo.Przestawki to są dwie.Na każdym silniku a do 3p dodatkowa między silnikiem a skrzynią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcyn    0

Witam jutro czeka mnie wymiana głowic w c-360 i mam pytanie czy dawać uszczelki pod głowice ??bo słyszałem że jeżeli wymienia się tylko głowice to uszczelek się nie daje proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
URSUS16    278

Witam jutro czeka mnie wymiana głowic w c-360 i mam pytanie czy dawać uszczelki pod głowice ??bo słyszałem że jeżeli wymienia się tylko głowice to uszczelek się nie daje proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuje

 

 

TRZEBA wymienić bo jak zostawisz to straci moc bo ci ją wydmucha.

Edytowano przez URSUS16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

co może być założyłem głowice do c-355 po odpaleniu podcieka mi woda pod uszczelką głowicy uszczelka gyła nowa.pomożecie dzieki. i jeszcze mam pytanie w jaki sposób mogę uszczelnic tylni korpus w 50 cieknie mi na całym obwodzie wokoło zaczepu transportowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

najprawdopodobniej nie dokładnie oczyściłeś, przed wymianą uszczelki, głowice i blok silnika. Przez takie coś głowica nie dociska równo na całej powierzchni uszczelki. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Chyba, że coś nie tak jest z samą głowicą może nie przylegać tak jak powinna albo za słabo dokręcona, ale pewnie jest tak jak kolega wyżej napisał dobre wyczyszczenie to podstawa sam to ostatnio robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

U mnie tez jak robiłem podnośnik zmieniałem tą uszczelkę dałem silikon a z tyłu dalej cieknie ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Widocznie mało dałeś. Trzeba dać tyle żeby wypłynęło trochę na zewnątrz. Cos musisz mieć nie tak skoro po silikonie cieknie. Znajomy mechanik to nawet uszczelek nie daje tylko wszystko na silikon robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

u mnie dziwnie cieknie bo niedaje zpod podnosnika tylko całkiem ztyłu tak ze mi cały olej prawie wylatuje i nie przez wałek pozatym silikon trzeba miec ten specjalny,cos jak do silników sw400

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek123    0

Witam, Co do uszczelki pod głowicą to możliwe że założyłeś ją do góry nogami, na uszczelce jest oznaczenie. A co to do podnośnika ten typ tak ma że musi cieknąć. Ja u siebie kilka raz próbowałem uszczelnić i dalej się sączy. U sąsiada przełamał się korpus

podnośnika, kupił nowy, mechanika wszystko dokładnie spasował, 0,5 roku było sucho ale już pokazuje się olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manik    34

Na tył chyba nic nie pomoże aby nie ciekło ;[

Co dawałem nową uszczelke to i tak po jakimś czasie cieknie znowu :(

Ale pod głowicami czyściutko mam w swoim C-355 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

jak to oznaczenie wygląda?patrzyłem i niemogę się połapać?

Edytowano przez wiktor27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2061

Piszę na uszczelce "góra" .Przynajmniej na moich pisało.Ja jedną założyłem odwrotnie a resztę już prawidłowo i na razie jest wszystko oksmile.gif

Edytowano przez prorok

Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

gorna czesc uszczelki ma wypukle elementy miedziane


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

a ja dzisiaj załozyłem uszczeli pod głowice ale tam miedzi nie zauwazyłem predzej cos typu aluminium :D i nie było napisane czy góra czy dół z jednej strony krawedz była dłuzsza a z drugiej krótrsza i załozyłem chyba dłuzsza na dół :unsure: a na to ze pod plecakiem cieknie to nic nie poradzisz zadna uszczelka zadna ilośc silikonu nie pomoze chyba ze by grubo nałozyć silikonu i zostawić na tak długo az sie guma zrobi i wtedy załozyć plecak i skrecić albo na klej to nie bedzie ciekło :Dna klej pompe hudrauliczną w 3011 złozyłem i otwory zaspawałem :lol:teraz pompa nie puszcza :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj