Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

toniekmf255    6

Przy każdej wymianie uszczelki głowice powinno się planować. W zakładzie który planował mi głowice polecili mi uszczelkę grafitowo-papierową, jest grubsza i lepiej uszczelnia.


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Rok temu gościu wkładał mi te uszczelke na smar i była papierowa, głowica niebyła plaowana :)

Uszczelka wytrzymała 150 mth :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0

W perkinsie z tymi uszczelkami jest problem :) mi wydmuchało z 6-7 razy na 7 tyś mtg i głowica też była planowana i nic to niedało a stosowałem miedziane i papierowe uszczelki prawie to samo , juz niewiem jakich używać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

Mi dmuchało uszczelkę bo opuściła się tuleja na środkowym cylindrze


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maresek2    0

Własnie jak pisał toniekmf255 grafotowo-papierowa jest dobra troszke droższa. Z reguły planowanie powinno pomóc ale tuleje muszą być tyeż dobrze osadzone bez odchyleń. I trzeba pamiętać jak dokręcać najlepiej według schematu, od środka na zewnątrz to pomaga ja to stosuje i jakoś narazie mam spokój z wydmuchiwaniem. I uszczelke kłedziemy bez żadnego smaru , posmarować to można sobie pod głowicą w Komarku a nie w traktorze. No niestety MF 3p już tak mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Dzisjaj zdjołem głowice i zawiozłem ją do planowania i odrazu sprawdzą szczelność i jakoć zaworów.

Mam takie pytnie:

-czy tłok w cylindrze powinien sie ruszać na boki? Bo dzisjaj zauważyłem że sie minimalnie rusza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Witam. Właśnie dzisiaj wysmerfowało mi uszczelkę pod głowicą w moim MF 255 a wywaliło ja prawdopodobnie dlatego bo cos się działo z termostatem, najpierw buzowało płyn, potem sączył się z pod głowicy a dzisiaj poszedł dym i olej odmą. Od samego początku (po remoncie) wskażnik temperatury był zbyt blisko czerwonego i działy się te dziwne rzeczy z płynem, jakieś dwa tyg. temu wywaliłem termostat i zegar pokazywał już dobrą temperaturę pracy ale to nie pomogło bo i tak poszła uszczelka wczesniej Moje pytanie brzmi: Czy dobrze po remoncie założyłem termostat? ponieważ rozbierał go ojciec i nie pamiętał jak szedł, czy ma byc tak jak na zdjęciu czy może odwrotnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6
Witam. Właśnie dzisiaj wysmerfowało mi uszczelkę pod głowicą w moim MF 255 a wywaliło ja prawdopodobnie dlatego bo cos się działo z termostatem, najpierw buzowało płyn, potem sączył się z pod głowicy a dzisiaj poszedł dym i olej odmą. Od samego początku (po remoncie) wskażnik temperatury był zbyt blisko czerwonego i działy się te dziwne rzeczy z płynem, jakieś dwa tyg. temu wywaliłem termostat i zegar pokazywał już dobrą temperaturę pracy ale to nie pomogło bo i tak poszła uszczelka wczesniej Moje pytanie brzmi: Czy dobrze po remoncie założyłem termostat? ponieważ rozbierał go ojciec i nie pamiętał jak szedł, czy ma byc tak jak na zdjęciu czy może odwrotnie

Termostatu nie da się źle założyć


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0
Termostatu nie da się źle założyć

 

Jak to się nie da, można założyc go odwrotnie, ale mniejsza z tym, już śmiga na nowej uszczelce, termostatu wcale nie zakładałem i jest git. Musiał byc jakiś wadliwy (firmy MERA!!!) i przez niego silnik się prawidłowo nie dotarł i nie ma tego pałera jak powinien miec po kapitalce z czego jestem niezmiernie niezadowolony :D

 

Czy są, i jakie są konsekwencje jazdy bez termostatu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majki1474    0
W perkinsie z tymi uszczelkami jest problem <_< mi wydmuchało z 6-7 razy na 7 tyś mtg i głowica też była planowana i nic to niedało a stosowałem miedziane i papierowe uszczelki prawie to samo , juz niewiem jakich używać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

niedogrzanie silnika, które czasami bywa gorsze niż przegrzanie. jeżeli ktoś go tam wsadził, to znaczy, że ma tam być.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6
Jak to się nie da, można założyc go odwrotnie, ale mniejsza z tym, już śmiga na nowej uszczelce, termostatu wcale nie zakładałem i jest git. Musiał byc jakiś wadliwy (firmy MERA!!!) i przez niego silnik się prawidłowo nie dotarł i nie ma tego pałera jak powinien miec po kapitalce z czego jestem niezmiernie niezadowolony :D

 

Czy są, i jakie są konsekwencje jazdy bez termostatu?

Jeśli go źle włożysz to nie założysz dekla na niego :D


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemka mam problem od roku już chyba 5 razy pekła uszczelka pod głowicą tylko jak dostanie trochę obciążenia i zawsze w tym samym miejscu co to morze być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

najprawdopodobniej coś z głowicą pewnie nierówna, oddaj głowice do planowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Z tego co wiem (z rad mojego mechanika) to głowice w silnikach perkinsa zawsze trzeba planować. Spróbuj ja splanować, założyć uszczelke i dokrecić wszystko wg kolejności. Może ta głowica jest pęknieta?? Wszystko powinno wyjść podczas planowania jej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ageimuk    0

Siemka mam problem od roku już chyba 5 razy pekła uszczelka pod głowicą tylko jak dostanie trochę obciążenia i zawsze w tym samym miejscu co to morze być ?

zobacz czy ci zawory niepuszczaja sprawdz luzy bo czesto sie tak dzieje ze pod obciazeniem dostaje czesc spalin z innego cylindra to cos w rodzaju doladowania i wtedy uszczelka pusci lub nawet glowica peknie zwykle miedzy 1 a 2 cylindrem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Na ogół to po wymianie uszczelki reguluje się luz zaworów, poczekajmy co powie jeszcze MASSEYFERGUSON255, bo jak na razie to mozna sobie wróżyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukesz    1

planowanie głowicy dobra uszczelka nowe szpilki i nakrętki problem powinien zniknąć z Twojego życia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

U mnie było podobnie jak ostatnio robiłem remont i zawiozłem blok do zakładu, kazałem sprawdzić i okazało się że blok był jak to określił spec "łukowaty" trzeba było planować blok i jakieś podkładki pod tuleje bo za głęboko wchodziły. Jak zmierzył ten blok to od razu się spytał czy uszczelek nie wywalało. Oczywiście głowica też była planowana zresztą za każdym razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Bez planowania bloku się nie obędzie między pierwszym a drugim cylindrem zaniżona tuleja ten typ tak ma Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JA się zastanawiam nad głowicą albo tym blokiem ale blok jest nowy

A o co z tym planowaniem chodzi bo nie jestem mechanik ? Do mnie serwis przyjeżdża

Zawsze między 1 a 2 :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj