Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

Gość   
Gość

Nie z pompy przez wtryski, jedynie jakby był zbyt wysoki stan w silniku to jest taka ewentualność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Możliwe, ja tak miałem ze mi pompa spalala olej z lewej zwolnicy i co nalalem to nie było. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

A ten uszczelniacz w pompie można samemu zmienić czy do pompiarzy dać tą pompę? Jeszcze jest taki objaw że tą rurką cienką, chyba odpowietrznik jakiś leci ropa, jak stoi na betonie nakapie przez noc mala kaluza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ķtóry uszczelniacz?,normalne że kapie bo odprowadza syf z pompy a wszystko napisane jest w instrukcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzc360    24
Chłopaki sprawa wygląda tak że wali mi olej przez pokrywę głowicy, góra przez nakrętke i po uszczelce, okej jutro jadę kupię pokrywę i uszczelki, ale jeśli to nie pomoże to gdzie szukać problemu, dzieje się to tylko na jednym cylindrze

ursus c 360 moc i potega...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzc360    24
Ja prdl kolejny raz się odzywasz gościu bez potrzeby,... Jak masz swoje mądrości tu wylewac to daj sobie spokój... Innych użytkowników pytam

ursus c 360 moc i potega...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Po pierwsze trochę kultury dziecko,przychodzisz z pierdołą którą się robi w 3 minuty ale widocznie masz 2 lewe ręce i nic nie myślisz.Czy tak ciężko kupić nową uszczelkę, podkładkę  miedzianą pod śrubę pokrywy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp88    172

Jeśli ktoś za mocno dokręcił pokrywkę to już jest wklęśnięta i pęknięta wokół  otworu, po umyciu to widać. Kup jeszcze nakrętkę kołpakową, jeśli masz tam zwykłą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzc360    24
Nowy dekiel i nakrętka pomogła. A co do ciebie Adi96 to dziecko cię może zrobiło panie mądry że wsi i ty się kultury naucz, bo jeśli się pisze z pytaniem to się odpowiada a nie udaje wielce mądrego wiejskiego profesora co on to w 3 minuty nie robi... Innym użytkownikom dziękuję i pozdrawiam Elo
I naucz się czytać bo się zapytałem gdyby to nie pomogło wymiana pokrywy to gdzie szukać przyczyny

ursus c 360 moc i potega...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ja kultury mam sie nauczyć? Wyjechałeś do mnie z wulgaryzmem zachowałeś jak burak,nie widze nic tam skomplikowanego żeby dodawać taki post zmusiłem cie do myślenia.Nie powiedziałeś w jakim stanie jest pokrywa więc założyłem że pokrywa jest dobra.No mi zajmuje 3 do 5 minut złożeniem tej pokrywki tylko nie leciałem na forum jak mi się pociło z tej pokrywki tylko kombinowałem i ostatnia deska ratunku jak Volvo napisał  jest silikon na gwint szpilki oraz do okoła nakrętki  ważne żeby przez 24 h nie uruchamiać silnika bo  tyle silikon potrzebuje zastygnięcia a dzisiejsze z lepszej półki  się mieszają z olejem.A gdzie chcesz szukać innej przyczyny?skoro od wałka rozrządu poprzez popychacze idzie ciśnienie oleju takie same jak w kanałach olejowych,nie wiem jakie masz ale to jest  od 3 do 5 bar przy zdrowym motorze.Dobra uszczelka i uszczelnienie pod nakrętką musi załatwić sprawę bo nic innego tam nie zrobisz mając pokrywke w porządku.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co mu się tłumaczysz Adi, teraz udaje wielce mądrego a zadaje głupawe pytania. Awatar wybrał raczej nie bez przyczyny.     :P

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychc360    39

czy powodem tych wycieków jest uszczelka głowicy? traktor nie ma mocy,woda w chlodnicy wybija do góry otworem od termostatu

42059502_259160501402830_3600650549445263360_n.jpg

42088777_249512299084124_8790513198265532416_n.jpg

42107421_2456981881009413_2731965084224978944_n.jpg

41936252_314072762732130_2805084926754422784_n.jpg

41983562_483231508827955_5309029982486396928_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Przedmuchane uszczelki,kompresja do układu chłodzenia.Głowica do zrzucenia i nowe uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

Moja szklana kula podpowiada mi że to silnik się popsuł ;)

A tak na serio to zdejmij wszystkie 4 głowice to będziesz widział co jest nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
15 minut temu, Adi96 napisał:

Przedmuchane uszczelki,kompresja do układu chłodzenia.Głowica do zrzucenia i nowe uszczelki.

Moim zdaniem trzeba sprawdzić czy to czasami nie leci z korka spustowego olej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Aż dziw bierze że silnik zalany z każdej strony olejem,masz nieszczelności na pokrywach zaworów?  wątpię aby podskoczyły jednakowo wszystkie czapki.Uszczelkę wyrwało na pewno,co więcej tuleja też potrafi pękać.Zdejmij kolektor wydechowy,odpal silnik i przystaw kartkę papieru pod każdą głowicę,to powinno naprowadzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848
38 minut temu, bears napisał:

Moim zdaniem trzeba sprawdzić czy to czasami nie leci z korka spustowego olej ;)

Na pewno stamtąd bez dwóch zdań 

@Alamo Co mają do tego pokrywy zaworów?,nie ma co sprawdzać i tylko wymieniać pod 4 głowicami uszczelki i już

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychc360    39

Góra silnika suchutka, calutki silnik po remoncie 8 lat temu, wszystko nowe w środku sam blok został, chłodnica nowa, a silnik gwizda aż miło i siły mu nie brakuje to myślę że wymiana uszczelek pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KonradBugaj    2

Witam Panów.

Pytanie do spec majstrów.  C-360 s4003  interesuje mnie grubość uszczelki głowicy w zależności od wysokości czego do czego. I jaka wartość. Ciężko w sieci o pewne informacje chaos panuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1986    1

witam kolegów,przy tak licznych stronach działu nie sposób się doszukać podobnego problemu jak mój,mianowicie silnik zaczoł cykać troche przy obciążeniu w polu i na zimnym,no ale nic jade w pole a tu po 1 h roboty zaczyna coraz bardziej ,wiadomo rozgrzany itd,otwieram maske a tu wali powietrze miedzy 2 i 3 głowicą(w przerwie między nimi)i troche oleju dmucha,woda nie ucieka nigdzie,i tu moje pytanie czy ta kompresja ucieka przez walnientą uszczelke głowicy ???bo w sumie nie wiem o co chodzi?czy głowica padła??,wtryski ok są bo wymienione na nowe miesiąć temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
16 minut temu, tomek1986 napisał:

czy głowica padła??

??

uszczelka puszcza i co cykl sobie cyka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj