Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

farmtraczek    2

Może tuleje masz za wysoko.

 

Tego to nie wiem rozbiore jeszcze raz i zobacze co tam sie dzieje . ( kapitalke robił mi mechanik także chyba wiedział co robi )  wiem że dawał podkładki pod tuleje ,

A czy jest morzliwość żeby tłok uderzał o głowice ? bo coś takiego słyszałem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jest. Po którymś tam osiowaniu silnika lub planowaniu bloku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

Jest. Po którymś tam osiowaniu silnika lub planowaniu bloku.

 

U mnie blok nie był ani planowany ani osiowany

 

dzisiaj zmieniałem uszczelki pod głowicą i moim zdaniem nie jest morzliwe żeby tłok mogł uderzać w głowice , przecierz tłok nie dochodzi tak wysoko 2cm nirzej dochodzi tłok od gornej krawędzi tuleji . widać bo jest sadza 2cm od górnej krawedzi tuleji a nirzej jest czysciutko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

U mnie blok nie był ani planowany ani osiowany

 

dzisiaj zmieniałem uszczelki pod głowicą i moim zdaniem nie jest morzliwe żeby tłok mogł uderzać w głowice , przecierz tłok nie dochodzi tak wysoko 2cm nirzej dochodzi tłok od gornej krawędzi tuleji . widać bo jest sadza 2cm od górnej krawedzi tuleji a nirzej jest czysciutko :)

A moim zdaniem przydał by Ci się słownik a później jakaś książka na temat budowy silnika wysokoprężnego, wiele by to wyjaśniło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Gdyby tłok dochodzi na 2cm do głowicy to byś nie zapalił ani nie ujechał tym Dieslem.

2cm od góry to zostaję ślad od pierścieni.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

Gdyby tłok dochodzi na 2cm do głowicy to byś nie zapalił ani nie ujechał tym Dieslem.

2cm od góry to zostaję ślad od pierścieni.

 

Heh racja , wczoraj sam doszłem do tego :P

Witam postanowiłem że sam ( w sensie nie oddam do żadnego zakładu ) zregeneruje głowice mam dostęp do szlifierki do płaszczyzn i fachowca który robił już takie zabiegi staż ponad 30 lat na zakładach metalowych, zna się na rzeczy :) szlif powierzam jemu. Ale ja sam chciałbym zamontować nowe gniazda zaworowe, zawory prowadnice. Pytanie czy ktoś  robił coś takiego w swoim Ursusie, byłem kiedyś świadkiem jak starszy pan coś takiego kiedyś robił niestety nie zdążyłem go podpytać co i jak wtedy mnie to nie interesowało a teraz już go nie ma :(

 

Regeneracja głowicy  polega na wyszlifowaniu głowicy i załorzeniu nowych zaworów , sprerzynek czy jeszcze coś się regeneruje ?

 

ps wczoraj już miałem zakładać głowice jak zobaczyłem ze kanał wodny jest zasłonięty odleciał jakiś kawałem żeliwa albo kamien z wody się zrobił sam nie wiem jeden wyleciał wielkośći gwozdzia 3,5cm :D  teraz mam juz zalazny plynem ciągnik

 

Ile wyżej ma być tuleja, od bloku bo słyszałem już różne opinie :)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Heh racja , wczoraj sam doszłem do tego :P

 

Regeneracja głowicy  polega na wyszlifowaniu głowicy i załorzeniu nowych zaworów , sprerzynek czy jeszcze coś się regeneruje ?

 

Nie zapomnij o prowadnicach i próbie  wodnej głowicy, może trzeba będzie wymienić obsadę wtrysku.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario9987    7

Potrzebuje pomocy, puscily mi dwa gwiny w bloku od szpilek głowicy, jak to naprawic? Przegwintowac na wieksze czy moze jakis klej i nagwintować na to samo co było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Witam,

Po niedzieli odbieram komplet głowic od regeneracji, która mnie ma kosztować 500zł. Na co zwrócić uwagę, żeby dobrze było zrobione. Czy próba z naftą powinna przejść w takich głowicach, tzn. przez 2 minuty po zalaniu nie powinno kapnąć. Gdy dawałem to nafta się lała ciurkiem a nawet olej przepalony kapał. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Oni mają zrobić wszystko, tj. nowe zawory, chyba prowadnice, gniazda zaworowe a nawet gniazda wtryskiwaczy, ma być dotarte i gotowe do założenia. Nie wiem tylko czy w praktyce ta nafta nie przelatuje przez 2 minuty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pantera    198

panowie czy da się wyjąc gniazdo wtryskiwacza  bez demontażu głowicy , przecieka i trzeba to naprawic ciągnik 360  jak ktos ma jakis sposób to proszę o rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Da się, trzeba dorobić ściągacz. Wymiana gniazda wtryskiwacza nie zawsze pomaga a wtedy głowica złom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi710    0

Witam.

 

Jestem nowy na AF mam problem w c-360-3p mienowicie dwa lata temu musiałem dorabić uszczelkę pod głowice do mojego perkinsa, dlatego że  jedna z tulei jest zapadnięta o milimetr mineły dwa lata i problem się powtórzył czy jest jakiejś inne rozwiązanie ? Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam.

 

Jestem nowy na AF mam problem w c-360-3p mienowicie dwa lata temu musiałem dorabić uszczelkę pod głowice do mojego perkinsa, dlatego że  jedna z tulei jest zapadnięta o milimetr mineły dwa lata i problem się powtórzył czy jest jakiejś inne rozwiązanie ? Dziękuje za pomoc. Pozdrawia

Jak chcesz porządnie zrobić ten silnik to rozwierć otwór w bloku i wstaw nową tuleję. A jak chcesz nadal maskować syfa pudrem to dorób nową uszczelkę, która i tak się niedługo uszkodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

W C-360 to są takie miedziane podkładki dystansowe pod tuleje.

Dokładnie. Do mf-a też są takie podkładki, tylko włożenie ich pod tuleję jest dużo bardziej kłopotliwe. Ostatnio robiłem 3-p i też dwie tuleje (1-2) są zaniżone względem bloku i oczywiście w tym miejscu wydmuchneło uszczelkę. Trzecia tuleja jest równo i tam wszystko grało. Te uszczelki mają grubość 0,1 mm i w moim przypadku założyłem po dwie by zrównać się  z blokiem (na wierzch pod uszczelkę. Nie wyciągałem tulei). Na razie chodzi, zobaczymy jak długo to wytrzyma. Swoją drogą to taką tandetę robili w Ursusie, bo ciągnik jest od nowości w jednych rękach i nie był naprawiany, po za wymianą uszczelki pod głowicą już kiedyś.

A kolega pisze że ma taki sam przypadek. Dodatkowo dużo się czyta o wydmuchanych uszczelkach w 3-p i z tego co sam doświadczyłem wnioskuję że przyczyną tego jest niedokładne osadzanie tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

"Jak chcesz porządnie zrobić ten silnik to rozwierć otwór w bloku i wstaw nową tuleję. A jak chcesz nadal maskować syfa pudrem to dorób nową uszczelkę, która i tak się niedługo uszkodzi." 

- rozwiercić to możesz sobie dziurę w zębie. Tuleję się wciska i honuje lub można jeszcze wytaczać i honować.

 

Podkładki są różnej grubości ale najbardziej dostępne to 0,05 i 0,1mm. Nie muszą być miedziane. W tym przypadku jeśli brakuje 1mm to lepiej dorobić z blachy precyzyjnej - jest cała masa firm świadczących takie usługi, wystarczy wpisać hasło blachy precyzyjne, lub blachy i folie precyzyjne. 

 

Tak jak kolega wyżej napisał - wyjęcie tulei nie jest łatwe choć możliwe. Minimalizm to zdjąć głowicę, misę i wyjąć tłok z korbowodem. Do tego dorobić sobie ściągacz ( dwa krążki stalowe z podtoczeniem, śruba i nakrętka plus kawałek stali ). Trochę podciągasz, popukujesz i tak w kółko, czasami może parę godzin iść:) Choć nie powiedziane że kilkanaście minut nie wystarczy.

Jedynie co do ponownego założenia tulei trzeba ją schłodzić ( najlepiej suchy lód lub przynajmniej porządna zamrażarka ewentualnie poczekać na duży mróz:)).

Tak czy siak najlepiej to zrobić przy okazji remontu głównego, dać blok do zakładu aby wymienili tuleje, obrobili i wtedy wiesz że masz dobrze zrobione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj