Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

seweryn20    825

Kanał w głowicy w czasie odlewania formuje piaskowy rdzeń a on sam też powstaje w formie. To pewnie nadlew na piaskowym rdzeniu jaki powstaje na łączeniu formy który odbił swój ślad w głowicy.

Zero powodu do strachu. Jeździj.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

dzięki wielkie dziś nie miałem czasu tego dokładnie sprawdzić ale pewnie jest tak jak mówisz . A czy macie jakiś sposób na wyciągniecie gniazda zaworowego a potem montażu nowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

@ Sebastian84 z gniazdem zaworowym raczej nic nie zrobisz w domowych warunkach, wątpię aby znalazł się ktoś na tym portalu komu się udało ;) . Oddaj głowicę do zakładu zajmującego się naprawą, regeneracją głowic. Koszty są do zaakceptowania B) , dlaczego chcesz wymieniać gniazdo ?


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Kolega pod tym zjęciem http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/477384-ursus-c-360/page__st__10#commentsStart

napisał że ma sposób na wydmuchiwanie uszczelki pod głowicą - UPG. Napisał że ma wstawione 2 tuleje od nwm, myślę że chodziło mu o silniki MWM montowane w Renaultach czy Fendtach.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Witam, czy ktoś może podesłać schemat jak dokręcić śruby w głowicy (w jakiej kolejności) i jakim momentem w C360-3P? Będę bardzo wdzięczny bo wieczorem muszę dokręcić nową głowicę a nie chcę jej na dzień dobry ukatrupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

dokręcać w kółko od środka (wpierw wewnętrzne rzędy) i kilka razy docisnąć w ten sam sposób, momentu nigdy nie sprawdzałem, ale jeśli kiedyś wymieniałeś uszczelkę pod głowicą to już wyczucie powinieneś mieć :) szpilek jest tam dość dużo więc może przedmuchów nie będzie xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Wiesz jak to jest z "możem" ... muszę to zrobić porządnie, bo nie chcę za chwilę rozkręcać na nowo wszystkiego... czytałem że dokręcanie jest 3-stopniowe: najpierw 50Nm, potem 75Nm i na końcu 100Nm ale niech to ktoś potwierdzi bo nie mam instrukcji od MF255, a nie chcę żeby głowicę szlag trafił bo nie zamierzam pokrywać tego ze swojej kieszeni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Koledzy podrzućcie jakiś schemat bo muszę iść do garażu poskładać tego traktorka, czas nagli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Dokręca się w trzech etapach tak jak napisałeś, a schemat dokręcania wrzucałem na forum o mf 255, więc tam poszukaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

emilchaja widziałem Twojego posta, ale link nieaktywny, obrazek nie chce się załadować...

 

Ok już znalazłem na wyszukiwarce grafik w google.

 

post-14858-0-01425400-1389637637_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pilo20    0

Panowie, na początku swojego postu z racji tego, że jestem nowy chciałbym się przywitać .

Przeczytałem temat od pierwszej srony i nie znalazłem odpowiedzi na problem, który mnie dotyczy, a że sprawa idzie o uszczelkę pod głowicą to się podepne pod temat.

Zabrałem się za remont 3p, poszedł nowy blok (polski), splanowana i zregerenowana cała głowica ,szlif wału (wydał pierwszy) nowe tłoki pierścienie idt... Wszystko złożyłem do kupy i z przekręceniem wału nie było najmniejszych problemów.

Później poszła głowica dokręcona oczywiście zgodnie z serwisówką i tu zaczynają się problemy, ponieważ zauważyłem że zaczyna pojawiać się pod nią woda. Początkowo sądziłem, że sączy się spod obudowy termostatu. Ciągnik pięknie zagadał chwilę pochodził i ok. Wymienilem uszczelkę spod obudowy termostatu i okazało się jednak, że to nie spod niej ciekło.

Woda waliła spod uszczelki głowicy z oleju oczywiście mleko, a moja frustracjia sięga zenitu. Co mogło pójść nie tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolinik3456    0

Mogła ci walnąć uszczelka pod głowico ewentualnie głowica pękła przy dociągani bo jak spod głowicy to tuleja chyba nie pękła spróbój dociągnąć nakrętki od głowicy może pomorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tuleje ustawione odpowiednio? Powierzchnia bloku sprawdzona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik2517    387
Napisano (edytowany)

W moim ursus c 360 pękła głowica i musze je wszystkie zmienić i czy głowica z zetor 7211 6211 będze pasowała bez żadnych komplikacj czy lepie sobie darować i czy nie wzrośnie spalanie

 

jeśli był taki temat to prosze o przeniesienie

Edytowano przez Rolnik2517

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1989    813

Załuż normalne od c360. Zetorowskie mają chyba większe otwory.


<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie kombinuj załóż originalne polskie głowice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

50 zł kosztuje regeneracja głowicy, więc się nie opłaca.Olej ci przepuszcza?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Iwan79    0

Witam, mam taki problem a chodzi mi o ciągnik Ursus, 360 3P. Mam pytanie, jakie mogą być przyczyny, że na zaznaczonej szpilce na dołączonym obrazku puszcza olej na rozgrzanym silniku między gwintem a nakrętką. Myślę ,że puściła uszczelka między szpilką a tym owalnym otworem w uszczelce w którym chodzą popychacze Na ile skuteczne będzie, jeżeli odkręcę tę nakrętkę na tej szpilce, wyczyszczę, załaduję silikonem( szpilka dośc ciasno wchodzi w otwór w głowicy więc silikonu tam nie da się dość dobrze wprowadzić, może na gwincie między nakrętką trochę go zostanie) i zakręcę? Czy też będzie konieczna wymiana uszczelki pod głowicą? Co o tym sądzicie? Z góry dziękuję za pomoc

post-138108-0-15511600-1408961714_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbor    124

Zdjąłeś głowice i chcesz ją z powrotem założyć bez zmiany uszczelki? Dobrze zrozumiałem? Zmień uszczelkę żebyś dwa razy nie musiał rozbierać. Pewien jesteś że ten olej nie podcieka gdzieś z góry? Jakoś dziwne wydaje mi się to, że olej płynie pod górę i wysadza go pomiędzy nakrętką a szpilką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Iwan79    0

Zdjąłeś głowice i chcesz ją z powrotem założyć bez zmiany uszczelki? Dobrze zrozumiałem? Zmień uszczelkę żebyś dwa razy nie musiał rozbierać. Pewien jesteś że ten olej nie podcieka gdzieś z góry? Jakoś dziwne wydaje mi się to, że olej płynie pod górę i wysadza go pomiędzy nakrętką a szpilką.

Nie tak, zdjęcie , które zamieściłem jest z neta ( aby dokładnie pokazać o co mi chodzi) ja nie zdejmowałem głowicy. Wcześniej jak zauważyłem, że cieknie olej własnie przy tej szpilce co ją pokazałem na zdjęciu to sam myślałem, że to gdzieś spod pokrywy klawiatury wymieniłem pod nią uszcelkę jednak to nic nie dało. Wtedy wyczyściłem to miejsce dokładnie z oleju odpaliłem silnik , dałem go na obroty aż złapie normalną temperaturę pracy i wtedy wyraźnie wyszo skąd ten olej się pokazuje- dokładnie wewnątrz nakrętki na tej szpilce czyli po gwincie między szpilką a nakrętką. Na zewnątrz nakrętki od strony głowicy nie pokazuje się tylko tak jak wcześniej napisałem. Dodam, że silniczek pięknie pracuje , nie grzeje się tylko ten olej się sączy. Też wydaje mi się to dziwne bo od strony popychaczy to olej nie jest pod ciśnieniem, które wytwarza pompa plejowa a tylko spływa on z korbowodów i spod pierścieni zgarniających na tłokach itp. Patrząc na uszczelkę to innej mozliwości ja nie widzę ? Dlatego zadałem takie pytanie co inni na to powiedzą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Otwór w bloku w który wkręcona jest szpilka jest przelotowy. Pod szpilką jest wałek rozrządu, a dokładnie jego środkowy czop smarowny ciśnieniowo. Z tego miejsca jest rozprowadzane smarowanie na klawiaturę i kompresor z zewnątrz bloku.

Blok może być w tym miejscu pęknięty.

Na zimnym silniku wykręć szpilkę z bloku. Odtłuść gwint szpilki i nałóż trochę hermetyka silnikowego i składaj. Odczekaj trochę by zastygł.

Jeśli uda się wykręcić szpilkę bo może być mało miejsca na za kontrowanie nakrętek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj