Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

mlody2528    12

Witam Panowie

Mam pytanie,3p brał dosyć duże ilości oleju,olej pocił się przez kolektor wydechowy oraz znacząco kopcił niebieskim dymem. Decyzja padła na wymianę pierścieni tłokowych,nowe pierścienie,uszczelka,ale głowica nie planowana. Gniazda zaworowe wyglądały jeszcze dobrze. Po złożeniu całości i odpaleniu silnika strasznie kopci na biało,w garażu nic nie widać po odpaleniu. PO nagrzaniu się silnika przestaje,czy możliwe jest to że wydmuchało uszczelkę? Czy poprostu musi się dotrzeć pierśćień z cylindrem? Z góry dziękuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jak tak Ci kopci to jest ok.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody2528    12

Kopci takim samym kolorem jak u Ciebie na początku takim niebiesko białym,tylko wydaje mi się że o wiele mocniej,czyli to normalne i ustatkuje się?

Dzięki kolego za pomoc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jak po rozgrzaniu nie kopci w ogóle, to jest wszystko ok :) jedynie możesz się uprzeć i sprawdzić wtryski, bo jak mówisz że na początku lekko ci zakopci...ale to nie jest konieczne :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Macie koledzy jakiś sposób na wyskrobanie i wyczyszczenie głowic i bloku tak żeby było szybko i przyjemnie? he wiem że to graniczy z cudem, ale jakie wy macie metody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Co chcesz wyczyścić ? kamień i rdzę czy olej i nagar? Bo jak od środka kamień i rdzę to lepiej nie czyść, jak coś ropopochodne to ropownica z benzyną następnie myjka.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Rdzy tam nie ma, chcę wyczyścić nagar i resztki mocno przywartej uszczelki, a z myjką to ciężko bo woda wleci do skrzyni korbowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    222

napchaj szmat trochę żeby nic nie wleciało wykręć szpilki albo też nie i na wiertarkę albo ślifierke szczotkę drucianą i idzie bardzo dobrzę a w tulejach to można kupić papier na wiertarkę jakiś miałki i też ja tak zawsze czyszcze i malina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Witam jak wyjac kielich wtrysku bez jego uszkadzania gdyz wsadzilem nowy no ale niestety zrobil mi sie przedmuch do ukladu chlodniczeg i zaczol nie równo dzialac na wolnych obrotach. Ja wyciagam za pomoca wspawania sruby do srodka i dokrecam i w tedy ladnie wyskakuje ale teraz mi zal tego nowego kielicha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Zawory ustaw

Sam ze sobą możesz rozmawiać i bez forum !!! ban dożywotni za multikonto @dzikizetor

Edytowano przez MAT912
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekcb5    0

Witam mam pytanko odnośnie głowic, czy jak wymieniacie na nowe to kupujecie te z Chełmna. Różnica w cenie 100 zł na sztuce to dość dużo szczególnie przy wymianie 4 szt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk955    0

Witam! U mojego brata w c360 poci sie spod głowic, chciałem wymienić uszczelki ale do świetego spokoju chce oddać głowice do planowania ale trzeba potem zmierzyć ile wystaje tłok żeby dobrać odpowiednia uszczelke;) Chciałbym żeby ktoś mi przybliżył jak to zrobić tzn wiem jak sie mierzy ale nie wiem ile powinien wystawać tłok np Jeśli tłok wystaje 0.5 mm jaka powinna być gruba uszczelka ?

I jakiej firmy polecacie uszczelki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Do c-360 nie ma uszczelek o różnej grubości z tego co ja wiem .Jak planujesz głowicę to nic się nie mierzy bo to nie ma znaczenia,chyba że blok to wtedy tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Czasem nie masz c360-3p? widze że wiesz że gdzieś tam dzwonią :D ale w którym kościele to już niestety :D, to w perkinsie po planowaniu bloku nie głowic wsadza się grubsze uszczelki, nie w c360 z silnikiem ursusa.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk955    0

Nie, mam c360 ;) Czyli uszczelki wszystkie są takie same nie ma róznych grubości do c360? No chyba że by blok miał robioną płaszczyznę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

W c360 z silnikiem ursusa nie szlifuje się bloku silnika, i jest jeden rodzaj grubości uszczelek, dodam jeszcze że głowica żebym ją dał do planowania z tego silnika musiałbym wcześniej robić gniazda zaworowe, nie ma sensu tego szlifować to jest zbyt małe, chyba że ma głębokie wżery, ale prędzej bym ją wyrzucił.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
evento82    0

a ja mam podobny proble tyle że z wodą , wymieniłem wczoraj uszczelkę i spod głowicy sączy sie woda czy to wina za słabo dokręconej głowicy czy może cos innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

A dobrze wyczyściłeś do białego papierkiem powierzchnię głowicy i bloku? przy szpilkach pozostałości uszczelki również ?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj