Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

Kogut    1

Nie rozumiem,jak do silnika? Trzeba patrzeć jak pracuje i ustawiać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Jak nierówno pracuje to wina głowicy rozdzielacza pompy wtryskowej,standard ten typ tak ma, 450-470zł +robota pompiarza


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

hej koledzy wydmuchało mi uszczelkę pod głowica tylko nie wiem która dym mi wychodzi z pod korka oleju już tak kiedyś miałem i to była uszczelka ale wtedy odkręcałem wszystkie głowice .Gdzieś kiedyś czytałem jak łatwo dowiedzieć się na której głowicy tak się stało ale teraz nie mogę znaleźć tego materiału możne wy macie jakieś sposoby na to jak dowiedzieć którą uszczelkę wydmuchało ????????????????POMOCY???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    136

Ja na twoim miejscu zdemontowałbym wszystkie i założył nowe bo możesz zrobić jedną a mogą być zjarane 2 i będziesz rozkrecał 2 razy...a uszczelka to chyba żaden koszt chyba że wolisz remontować 2 dni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Odkręć wtryskiwacze i nabijaj po kolei powietrze kompresorem. Prościej się nie da. Na tym cylindrze na którym puści w chłodnice wymień uszczelke a reszte profilaktycznie dokręć. Jest szansa że nie polecą.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak dym wydostaje się spod korka wlewu oleju to jest jeszcze prostszy sposób sprawdzenia która to uszczelka - odkręć z boku koło rozrusznika te dwie pokrywy od popychaczy i przy uruchomionym silniku dokładnie Ci pokarze która to głowica. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Cześć ci kolego. Fakt. Wali z korka wlewu oleju a nie chłodnicy. Troche się zagalopowałem. Macie racje :rolleyes:


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam , witam :) wiedziałem że znasz ten sposób tylko nie doczytałeś gdzie wywala. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

O. Dokładnie. Tak jest jak naparza się kilka rzeczy na raz. Od siebie dodam że dym z korka może oznaczać nie tylko walniętom uszczelke pod głowicą.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak najbardziej że nie tylko uszczelka, ale w sumie odkręcenie tych pokrywek, moment i potwierdzi lub wyeliminuje winę walniętej uszczelki. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

miałem tak juz 3 lata temu przy kombajnie ziemniaczanym jak siadała mi pompa hydrauliczna i prz podnoszeniu kombajnu daw;em mu do oporu po obrotach i to nie równo i tak mi wybiło i teraz po kopaniach jak kosiłem 3 pokos łaki to zauwazyłem ze idzie dymek . a cos podobnie mi pompa słabo pompowała w hydraulice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No jak wywala uszczelki to na pewno nie jest wina pompy hydraulicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

ale mówie jak podnosiłem to obroty dawałem silnikowi na max az zegar zamykało i tak mi raz juz wybiło uszczelke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A dociagasz głowice po rozgrzaniu silnika? Bo w 4-garowej 60-ce obroty nie mają znaczenia na wydmuchiwanie głowicy. 4011 kręciło mi sie na 2600 i nie wydmuchało. Jak wyleci to albo temu żee coś jest krzywe, albo zle zrobione albo ze starości.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

ostatnio 3 lub 4 lata temu mi wybiło uszczelkę . a z dociąganiem głowicy na rozgrzanym silniku tak to nigdy nie robiłem a dodam ze ciągnik stał w krzakach 3 lata zanim jak go użytkować zacząłem a użytkuje 7 lat i tamtym razem wybiło na 3 głowicy po 4 latach od chłodnicy a jak go kupiłem to nie zaglądałem tam w ogóle

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2701    2

Miałem podobny problem z uszczelką-wypalana między 1a2 cylindrem co jakieś 150mth.Przyczyna-zaniżone tuleje i tu ciekawostka nawet poprawnie założone tuleje nie dają gwarancji że nie osiądą tylko frezowanie i założenie tzw podkładek uchroni przed tym.Bardzo duży wpływ ma na to prawidłowe dokręcanie głowicy i nie jest to tak oczywiste jak się wydaje.Przy planowaniu bloku zbiera się również tłoki o wystających tulejach nie słyszałem.Silniki perkinsa były by bardzo udane-tylko te zaniżające sie tuleje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

montował ktoś gniazda zaworowe i zawory od zetora? mają trochę większą średnicę, więc teoretycznie dynamika silnika by się poprawiła i mniej by kopcił...

Edytowano przez Buszmen11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Mierzyłem ostatnio głowice od zetora z większymi zaworami i rozstaw zaworów jest zdaje się na styk z cylindrem (fi95). Wydaje mi się ,że musiało by być minimum fi100,ale moge się mylić ,może ktoś inny to potwierdzi bądź zaprzeczy.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

mi się też tak wydawało że pod tuleje zetorowskie 100 lub 102 to wyda spokojnie, tylko co do standardowych 95 mam wątpliwości więc się pytam czy ktoś już przymierzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

Witam

Mam następujący problem ze swoją 60. Po remoncie kapitalnym silnika (polecam zakład...) zaczęło przybywać oleju. Pierwsze podejrzenie padło na wżery w bloku przy jednej z tulei. Jednak zanim zdążyłem się za to zabrać doszedł dodatkowy problem. Mianowicie kompresja zaczęła uciekać do kolektora dolotowego i pojawiła się charakterystyczne stukanie w filtrze powietrza. Myślałem ze tym razem poszła uszczelka...

Jednak po zdjęciu pokryw zaworów okazało się że na 2 tłoku od chłodnicy puściła kontra na regulacji zaworu wydechowego i śruba regulacyjna się "cofnęła". Skutkiem tego zawór wydechowy wcale się nie otwierał a spaliny mogły się wydostawać jedynie z powrotem do kolektora dolotowego. Czyli jedna sprawa się wyjaśniła jednak żeby zobaczyć co dostającym się płynem chłodniczym do oleju (ubytki w chłodnicy). po zdjęciu głowic okazało się że na 1,2 i 4 tłoku (licząc od chłodnicy) komory spalania są wypełnione płynem z chłodnicy. Moje pytanie jest następujące: skąd mógł się wziąć tam ten płyn?? (wszystkie uszczelki pod głowicami były dobre, żadna nie puściła!!!) Gdzie jest wyciek?? Dlaczego płyn pojawił się na 3 tłokach jednocześnie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Definitywnie coś z głowicami.

 

1. Pęknięta, zwichrowana głowica, luźne korki od spodu - jednak trzy na raz mało prawdopodobne.

2. Uszkodzone uszczelki - twierdzisz że były całe.

3. Zbyt słabo dociągnięte głowice - może być coś takiego, nie raz wydostaje się płyn czy woda na zewnątrz głowic a nawet koło nakrętek.

4. A jak zdejmowałeś głowice, to nie naleciało na tłoki? bo może tylko z jedną coś się dziać nie dobrego, lub nawet dobre głowice a puszcza na oringach na którejś tuleji

Są teraz uszczelki, które mają na otworach warstewkę silikonu, myślę że są lepsze.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil1988    0

witam mam taki problem moja c360 ma ciężko się wbić na obroty a jak wejdzie na wysokie to strzeli ogniem z tłumika wymieniłem głowice wtryski i nadal to samo dodam jeszcze że jak jest żimna to wogule nie reaguje na gaz dopiero jak się rozgrzeję proszę was o pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj