Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

arniormo    0

a jak zapala bo u mnie było tak ze z poczatku cięzko palił jak ciepłu potem wode wydmuchiwalo a w końcu woda na tłok poszła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Dzisiaj wymieniliśmy podkładki pod 1 i 2 głowicą. Przedmuchało prawdopodobnie pod 2, powietrze już nie wydostaje się z chłodnicy. Dzięki wszystkim za podpowiedzi. 100 post dzisiaj napisałem


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klo444    1

Witam

Mam problem otóż z uszczelki pod głowicą (pierwszej od chłodnicy) wydostaje się olej .Czego może być to objaw . Wody z chłodnicy nie ubywa ,oleju w silniku nie przybywa co mam zrobić dokręcić głowice czy wymienić uszczelkę albo wymienić uszczelkę i splanować głowice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Ja proponuję wymienić uszczelkę i splanować głowicę a do tego sprawdzić czy tuleja ci sie nie zapadła


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

umyj dokładnie tą głowicę i sprawdz dokładnie skąd wydobywa się olej. bo równie dobrze mógł pociągnąć z filtra oleju. wtedy jeśli na kolektorze są kiepskie uszczelki to wylewa się na pierwszej głowicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

mogą być różne przyczyny

pierścienie zapieczone

uszczelka mogła iść spać???


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Miałem już kilka przypadków z uszczelką pod głowicą, ale w taki sposób jeszcze mi jej nie uszkodziło.

Pod 3 głowicą widać, że wydostaje się powietrze, ale razem z powietrzem wydostaje się olej. Czy taki objaw jest normalny przy uszkodzeniu tej uszczelki??? Czy może stało się coś poważniejszego??? Miałem już przypadek ze spalinami w chłodnicy itp. ale olejem mi jeszcze nigdy nie rzucało. Poradźcie mi, za chwilę idę go rozkręcać i chciałbym wiedzieć co i jak.

Z góry dzięki za odpowiedź.


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Dzięki, nie zauważyłem. A głowica jest już rozebrana i właśnie się czyści.


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

a jak woda dostaje sie do tłoka to co to moze być?uszczelke wymieniłem i jest to samo.a właśnie przy odpalaniu woda daje przez tłumnik,tak jak z kranu.piszcie dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Moze tuleja pękła


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

wiktor27 miałem to samo u mnie wymiana uszczelki pomogła a winą tej awarii była złej jakości uszczelka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Może być też tak, że przerdzewiała zaślepka zamykająca któryś z otworów technologicznych w głowicy (ale wtedy to woda pójdzie raczej do oleju), lub ta obsada wtryskiwacza (wtedy woda idzie do cylindra), ja tak właśnie kiedyś miałem, dymił parą jak lokomotywa, aż miło było patrzeć... ;)


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam170893    0

Kilka razy była już wymieniana uszczelka na głowicy i ciągle pęka. Co może być powodem tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel    4

może masz krzywą głowicę daj ją do planowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Albo tuleja jest za nisko, albo głowica pokrzywiona albo blok.


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Zacznij od planowania głowicy, tzn. oddaj do warsztatu niech Ci przejedzie frezarką :P. Tuleje spróbuj sam zobaczyć czy są równe z blokiem, a blok raczej to się nie zdarza, ale jeśli po poprzednich zabiegach nic nie da, to dopiero wtedy będziesz go równał. Ja bym tak zrobił. Najczęściej jest to głowica, aha i pamiętaj, zaczynaj dokręcać głowicę od środkowej szpilki i później krzyżowo i jeszcze jedno, mało ludzi to robi, ale jak ciągnik pochodzi trochę i zrobi kilka, kilkanaście motogodzin, dociągnij ją jeszcze raz, dużo pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

O ile pamiętam to w 'sześćdziesiątce' nie ma środkowej szpilki, są chyba tylko cztery, a z tym dokręceniem po pewnym czasie to racja, należy tak robić, a najlepiej po tym sprawdzić jeszcze raz luz zaworowy, zwłaszcza jeśli głowica wyraźnie 'osiądzie'.


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Ha ha. No jasne, pisałem, a we łbie siedziała 330:D. A z zaworami to popieram!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Kilka pytań

-Jaka jest lepsza uszczelka pod głowice miedziana czy papierowa?

-Na samr czy na sucho kłaść uszczelke pod głowice?

-Czy konieczne jest dokręcenie po jakimś czasie śrub głowicy i planowanie?

 

prosze o szybką pomoc bo robota spadła na mnie :) ponieważ jedyny mechanik jest na urlopie a w polu jest robota :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

Lepsza jest uszczelka miedziana, nakładaj ją na sucho, dokręcać nie trzeba potem śrub, jak masz możliwość to dokręcaj kluczem dynamometrycznym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Z tego co mi wiadomo to powinno się po ilus mtg jeszcze raz dokręcić głowice , wiem że ojciec tak robił przy tym samym silniku :)

EDIT: Ojciec zakładał miedzianą uszczelkę i na sucho.

Edytowano przez samczyk1991

Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj