Skocz do zawartości
w2004

Deutz - Fahr - opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
fahr
w2004    0

Znajomy pracował jakiś czas (ok 2 lata) u dilera Deutz-Fahr.

Główne wady tych ciągników to skrzynia biegów, drogie częsci zamienne, udźwig podnośnika TUZ wg wielu osób niezgadzał się z podanym oficjalnie na ofertach na niekorzyść klienta (ponoć u wszystkich Deutz-Fahr, Same i Lamborghini notorycznie powtarza się zafałszowanie dotyczące udźwigu - znam faceta co miał wpisane około 4000 kg na ofercie, a ciągnik po roku nie podnośi 1600 kg! wiec ponad 50% zafalszowania).

Ceny oferują wstępnie wysokie, potem są udawane upusty niby promocje, w zakupie dla dilera ciągniki są bardzo tanie, ponoć dużo tańsze od New Hollandów, Case, czy John Deere, promocji żadnych nie ma, poprostu robią udawaną zawyżoną cenę na poziomie NH-Case-MF a potem pseudoupusty, a tak naprawdę od poczatku ciągnik jest tani i jest jaki jest :blink:

Co ciekawe w czasach kiedy kolega pracował u dilera, jego ojciec kupił ciągnik inny niż S- DeutzFahr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
porak    1

kolega pracował...

 

komu ten temat ma służyć i co ma udowodnić ?

 

posiadam K100 od 2006 roku i żadnej awarii nie zaliczył, podnośnik podnosi wszystko co mu się zaczepi :blink: prędzej mu się przód podniesie niż on czegoś nie podniesie :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

kolega w2004 to akwizytor... a swoja droga to NH jest wg badań rynku niemieckiego na drugim miejscu pod względem awaryjności... od końca. Gorszy jest tylko Claas, ale reprezentowany jeszcze przez hybrydy Renault :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

przem    11

mój kolega tez pracował u dilera SDF i mówi że wszystko to co napisałeś to BREDNIE!!! ;D

pewnie kolega @w2004 stracił prace i chce się odgryźć, takie mam wrażenie.

@bOgdan chyba masz racje, że nasz nowy kolega to domokrążca prubujący sprzedawać coś z koncernu CNH, trzeba przyznać że metody ma mało wyszukane ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

fendt 0,6 awarii na 1000h, JD 0,9;Case, DF 1; MF, Same 1,1

jeszcze odnośnie pierwszego postu :blink: Mogę się założyć że najmocniejszemu NH serii T6000 założę 1tonę i też jej nie podniesie :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

200 kg odpowiednio oddalone i przód idzie do góry :blink:


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

ale jakiś ogólny pogląd daje. W tej ankiecie użytkowników było jeszcze coś takiego, jak chęć ponownego zakupu ciągnika i NH wypada tam mocno blado, z ankietowanych marek to właśnie NH był najrzadziej wymieniany jako ponowny wybór przy zakupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

posiadam dwa DF co do mocy podnośnika nie miałem zastrzezen co zaczepie to podniesie. fakt ze predzej przód pójdzie w góre niz winda z tyłu stanie :huh: co do materiałów eksploatacyjnych uwazam ich ceny na srednim poziomie. jesli chodzi o awaryjnosc to nówka K100 mial problem z jedna uszczelka i na gwarancji pekł uchyt błotnika. ale naprawde twarda solidna maszyna nie załuje ze go kupiłem. co do 165mk3 to miał dosłowwnie kilka drobnnych awari typu (peknieta sruba od poduszki zawieszenia kabiny. pekł takze gwint przy tylnim ramieniu TUZ. ten anprawy były proste jak "włos mongoła" :blink: dwa razy trzeba było przeczyscic wtyczke raz od czujnika doładowania powietrzai raz od infocenter. problemem jest spreżarka powietrza bo podbiera olej z silnika. no i widze ze bede musiał wymienic oring w przedniej prawej półosi bo pokazuje sie olej. napewno najlepiej jest kupic nowy. i sam osobisci gybym miał mozliwosci finasowe na dzien dzisiejszy wybrał bym własnie DF Agrotrona (wachał bym sie pomiedzy M625 PL a TTV 620)bo wiem ze to solidna maszyna a jak masz cos od nowosci i dbasz to bedziesz cieszył sie dłuyga bez awaryjna praca. a terie które sieje tutaj w2004 sa bezpodstawne


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Ten znajomy to pewnie sprzątał tylko u tego dilera a jego wiedza jest mierna na temat DF.Sam posiadam Agroplusa 85 liczba mtg to 9000 .Tak jak pisali poprzednicy co zapne to podniesie prędzej przód pójdzie do góry niż by miał nie podnieść.Części może i drogie ale co jest dziś tanie.Sprzęt można powiedzieć bez awaryjny a to się ceni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bogdan.Możesz mi wymienić które ciągniki były by jeszcze raz wybrane.

luk2782-Spotkałem się z opinią że DF nie wkręca się szybko na obroty.Co ty o tym sądzisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

NH TL-A 69% TS-A 74% TM 66%

JD 5020 75% 6030 85% 7030 100%

DF TTV 100% Agrotron 110-150 94% K90-K110 88%

Case JXU 73% MXU 100% CVX CVT 93%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

fendt 0,6 awarii na 1000h, JD 0,9;Case, DF 1; MF, Same 1,1

jeszcze odnośnie pierwszego postu :blink: Mogę się założyć że najmocniejszemu NH serii T6000 założę 1tonę i też jej nie podniesie :huh:

 

 

O matko!! Same 4 miejsce??? kto układał ten ranking? Pewnie ciagniki po 2000roku są solidniejsze.

A co do Fendta i JD, Fendta 927 mam od Lipca 2010 a JDry od 2007roku.

W Fendzie po 100mth na komputerze pojawił się komunikat ze pompa od wspomagania szwankuje i zeby wezwac serwis, dodatkowo cisnienie paliwa spadało, ale to przez jakies smieci w baku które nie wiem skad sie wzieły (kawałki gume)

Natomiast John Deery jezdziły 2 lata zamin coś sie stało, i byly to drobnosti bo tłumik urwany,lina peknieta od polbiegów, po zainstalowaniu chipa jakis glupi komunikat wyskakuje (okazalo sie ze jest to normalne) w duzym JD dopiero po 3 latach wystapil powazniejsza awaria w elektronice, 3 dni serwisanci walczyli z naprawa az w koncu sie im udalo i ciagnik dalej smiga.

 

Boghdan@ jakie kryteria byly brane pod uwagę w tym rankingu awaryjnosci? jakie awarie? poważne czy może pęknieta szyba tez byla zaliczana do awarii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

to z ankiet niemieckich rolników. Awarie dotyczyły w 40% elektroniki 30% hydrauliki, 19% silnika i 16% przekładni.

32% JD było w okresie pierwszych 1000h bezawaryjnych i odpowiednio Case 21%, Steyer 28%, DF 23%, Fendt 27%, MF 27% NH 25% i Same... 0% :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

Renault jako marki już w zestawieniu nie było, tylko Claas, ale z modelami jeszcze Reni. Rodzaju awarii nie ppdawano tylko oceniano walory użytkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

Bogdan.Możesz mi wymienić które ciągniki były by jeszcze raz wybrane.

luk2782-Spotkałem się z opinią że DF nie wkręca się szybko na obroty.Co ty o tym sądzisz?

Ten artykuł był był na łamach "top agrar" najlepsze jest to ze to sa opinie i uwagiu uztkowników a nie "złota myśl" z podrecznika dla akwizytorów

oba trktory jak dla mnie maja elastyczny silnik w moim uztytkowaniau moz einne modele maja taka ceche ja tego nie zauwazyłem. a pracuje przewaznie na 1800obr/min


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

Mnie bardzo irytuje jak akwizytor skupia się na wadach konkurencji (nawet jeśli są prawdziwe), a nie przedstawia zalet własnych produktów, bo co mnie obchodzi np. że skrzynia w Agrofarmie ma tylko jeden bieg pod obciążeniem..., ja chcę wiedzieć że MF 5435 ma 4 i czy jest ta skrzynia dobra w obsłudze. Jeśli nie potrafi pokazać zalet swojego sprzętu, to niech da niższą cenę :huh:

Akwizytorom takim jak autor tematu mówię stanowcze NIE :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

@Bogdan- kiedyś pamiętam jak pracownika dealera Case zapytałem na koniec rozmowy: "niech mi Pan powie czy case wyróżnia sie od konkurencji?"- na co ten w wielkiej konsternacji odpowiada: "nie interesuje mnie konkurencja, ja wiem tyle, że od moich ciągników zrobiło sie bordowo na wsi". Z tym, że ja w swojej okolicy widzę tylko jednego a w dodatku to tylko JX.....

Puentując gościo nie tylko nie wymienił wad konkurencji, ale też nie wymienił zalet własnego produktu- dziwne o tyle, że na wizytówce miał : "dyrektorz sprzedaży" :blink:

 

Jeżeli on jest dyrektorem to ja jestem prezesem :huh:


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GWlubuskie    0

Witam! Ja posiadam Farmtraka 80 z 2006r oraz Deutz Fahra z 2011r.

A więc tak,najbardziej tak na ogół to zadowolony jestem z tego właśnie farmtraka.

Deutz agrofarm 420 żekomo 99KM pali stanowczo za dużo na to co robi. W średniej klase ziemii na 1ha pługiem zagonowym 4 spalił ponad 20 litrów ON, natomiast jazdę z 26 belami siana ważące razem 7000kg 20km i z powrotem na pusto spalił 20 l ON. Gaz elektryczny, dusi się ten ciągnik, wali na czarno z komina przy każdej zmianie biegów, mało miejsca w kabinie, czuły na nierówności strasznie. Ogólnie awarii nie miałem żadnej, zrobiłem im narazie tylko 600mth. Z kosiarką dyskową samasz KDT260 250cm szer rob. na 1000obr./min na 1ha średniej trawy spalił 4,5 l natomiast przy belowaniu balot mały 120na120 prasa feraboli 20 pali 0,3l na belkę na obrotach 540 ECO. Farmtrak pali zdecydowanie mniej ,silnik czysto z massey fergusona, ale nie ma turbiny, gdyby ją miał to palił by jeszcze mniej. Od 2006 r , żadnej poważnej awarii nie miałem, w tym roku robiłem sprzęgło , wymieniłem przednie opony oraz akumulator koszt razem ok.5000zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aspik    0

Witam. Sam osobiscie nie jestem posiadaczem DF,choc jezdzilem Agrotronem 2setka. Gospodarstwo w ktorym pracuje posiada ok 2800ha pieknego czarnoziema a wiec zapotrzebowanie maszyn jest spore ale oczywiscie tych najlepszych kilka DF nie sprawdzilo sie na ranczu a dokladnie 3 tyle ile bylo. Szczerze mowiac milo sie nimi pracowalo i mysle ze DF moze sie sprawdzic na maly gospodarstwach.A  Wiec moje tylko i wylacznie moje zdanie jest  takie ze DF to naprawde slaba maszyna pod wzledem wytrzymalosci patrzac przez pryzmat duzego gospodarstwa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez leśny23
      Witam. Jako że nie mogę znaleźć nic co mogło by mi pomóc zakładam nowy temat.
      Posiadam ciągnik same explorer 65, i mam w nim problem z podnośnikiem od kiedy go kupiłem, a mianowicie podnośnik wolno opuszcza jak i podnosi nie ma różnicy czy na pusto czy ma coś zaczepione zawsze to samo tempo. Rozbierałem plecak nie jedno krotnie i nic nie widziałem co mogło by być uszkodzone. Może ktoś z was miał podobny problem i może coś mi podpowiedzieć.
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez axel84
      Witam mam problem z podnośnikiem w Hurlimann H 5110. A mianowicie przy pracy z pługiem przy podnoszeniu zacina się lub samoczynnie podnosi do góry. Rozdzielacz był robiony chromowany pompa po regeneracji tłoczysko zrobione siłowniki wspomagające zrobione filtr hydrauliki wymieniony olej wymieniony jak w specyfikacji . Traktor jest z turem tur chodzi dobrze szybko podnosi tak samo kiper. Proszę o pomoc  bo nie wiem co tu jeszcze zrobić by ten podnośnik chodził jak należy . 
    • Przez MrRadny69
      Witam, mam problem, a mianowicie cieknie olej z uszczelniacza na wale korbowym w Agrotronie 6.20. Prosba o podpowiedz czy do wymiany uszczelniacza trzeba odjezdzac przodem ciagnika czy moze kolo pasowe da sie zdemontowac bez wiekszych problemow nie robiac tego.
    • Przez longi
      Witam.niedawno kupiłem deutz fahra 6.61.mam problem ze sprzęgłem tzn.ciężko chodzi pedał sprzęgła,poza tym niekiedy gdy ciągnik jedzie i wciśnie sie pedał sprzęgła to strasznie coś "wyje"a ciągnik pomału dalej jedzie.czy ktoś wie co tam może byc zepsute?za wszelkie odpowiedzi i pomoc zgóry dziękuje!
      jeszcze mam jedno pytanie.od czego jest taki plastikowy zbiornik z tyłu traktora pod kabiną?czy ten ciągnik posiada osobny układ hydrauliczny?(chodzi mi dokładnie o to czy do hydrauliki jest pobierany olej ze skrzyni biegów czy może z tego zbiornika pod kabiną)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.