Cyfry na wyświetlaczu. Deutz Agrostar
-
Podobna zawartość
-
Przez Bomba41
Witam, mam problem z ww. ciągnikiem. Maszyna jest z 1994r. kupiłem go niedawno, na pozór zapowiadało się całkiem nieźle, natomiast okazało się, że ciągnik był "naprawiany" prowizorycznie, przez kogoś, kto nie ma zielonego pojęcia o tym co robi, ale do rzeczy. Ciągnik odpalał, silnik pracował dosyć dobrze, natomiast miał bardzo duże wycieki oleju z pokryw zaworów/okolic. Zdjąłem wszystkie głowice, powymienialem wszystkie uszczelki (głowic, popychaczy zaworów, pokryw, kolektorów itd), wycieki ustąpiły, natomiast jak zacząłem nim pracować, jest bardzo dziwny objaw, a konkretnie stukanie/klepanie w silniku, które pojawia się po jego rozgrzaniu (na zimnym jest ok). Uszczelki zastosowałem 1,4mm (tłoki nie wystawały ponad tuleje w ogóle). Silnik odpala normalnie, pracuje dobrze, jedyne, co można mu zarzucić, to, że dymi na czarno pod obciążeniem dosyć mocno, no i to klepanie...
Klepanie nasila się ze wzrostem obrotów, na wolnych praktycznie tego nie słychać. Dźwięk przypomina stukającą panewkę, natomiast z takim objawem przepracowałem już ponad 50 godzin i nic sie nie dzieje, w oleju ani filtrach nie ma opiłków, trzyma ciśnienie bardzo dobrze, ale stuka, ewidentnie coś stuka... ma ktoś jakiś pomysł? miał ktoś podobne objawy? silnik to wolnossąca 6 SDF 916.6 chłodzony cieczą.
-
Przez PAT1
Witam proszę o pomoc
Jestem posiadaczem DEUTZ FAHR MK3 135 z 2003 roku ,skrzynia 6-ka ręczna z 4-rema półbiegami , rewers tylko przód - tył bez Neutralnej pozycji .
Mam problem z sprzęgłem , gdyż często ciężko włączyć ręcznie lewarkiem bieg nie wysprzęgla ,
po wciśnięciu powyżej 3/4 pedału na słupku pojawia się symbol klucza i litery EA ,
a dalej gdy się uda włączyć bieg to na pełnym wciśniętym pedale dalej ciągnie jazda .
Wydaje mi się iż jest gorzej gdy się nagrzeje .
Natomiast gdy wejdzie w miarę gładko to zaczyna ruszać przy 3/4 sprzęgła czyli ok.
Odpowietrzałem siłownik od strony pompki - hydrolu było dobrze , od strony oleju z skrzyni co chwile bije powietrzem - czy tak powinno być ?
Co może być przyczyną ? ,
siłownik , tarczki sprzęgła zasadniczego - starte ,przeciek nieszczelność ( które to wyjście na deklu ) ,
co trzeba rozebrać , może namiary na mechanika jestem z Świętokrzyskiego .
-
Przez yanek_113
Witam, planuje zakup agregatu agromasz sn301 +ant30 waga zestawu w wyposażeniu które planuję wybrać to ok 2t
odległość od punktu zaczepienia do końca wału agregatu to 180cm skrzynia nadbudowana centralnie nad wałem.
moje pytanie brzmi czy Agrotron 110 sobie z tym poradzi?
-
Przez DawidWsik
Zakupiłem deutz fahr agrotron 106mk3 i ma troszke mało płynu hamulcowego i ciągle mryga kontrolka od poziomu płynu hamulcowego. Nie wiem dokładnie jaki jest wlany płyn hamulcowy. Czy są jakieś płyny mieszalne ze wszystkimi czy raczej spuścić stary i nalać nowego czy należy wypłukać instalację
-
Przez Ceemacki
Koledzy ma problem z wom w moim df. Naciskam przycisk ENA razem z przyciskiem od womm tył , wałek startuje , pojawia się prędkość na wyświetlaczu. Jednak gdy próbuję go wyłączyć naciskając przycisk ENA i przycisk wałek tył to wałek się nie wyłącza. Słychać tylko klikanie gdzieś z tyłu przy próbie wyłączania wałka. Dziwne jest też że mogę włączyć i wyłączyć wom z błotnika. Wie ktoś może o co chodzi?
-
Rekomendowane odpowiedzi
Deutz agrotron 1160 ttv problem z wom
Czytaj dalej »
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się