Marcelix

Ile oleju do silnika 7340 ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
7340
Marcelix    61

Jak w temacie. Chciałbym się dowiedzieć ile litrów dokładnie wchodzi do silnika Zetora 7340. Mamy ten silnik wstawiony w 7745 i przy ostatniej wymianie zakupiliśmy 10L FUSH Titan 15 W 40 i okazało się że to za mało. Musieliśmy dokupić jeszcze piątkę i zostało z niej tylko 1 litr, czyli wyszło że 14 literków. może ktoś się wypowie kto posiada taki model silnika i wie ile powinno być katalogowo.

 

Z góry dziękuję za wszelkie info i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ignas5340    0

Ja mam 5340 i mi wchodzi 14 litrów a to jest chyba taka sama pojemność silnika bo 7340 o ile sie nie myle ma wstawiona turbinę i większy skok tłoka. Tak mi się wydaje bynajmniej, jeżeli sie myle to przepraszam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

mi też do 7211 wchodzi coś ok 14litrów do całości ale i tak kupić trzeba 15cie więc wiesz polecam Diesel 2 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetorki    26

my lejemy 13-14L TURDUSU


Zetor 7340 + tur MetalFach
Zetor 5320
URSUS c-330 + tur1
3 konie na 35ha ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markus    19

@center

14 litry to dużo :)

ja do 7245 wlewam zawsze 10 litry oleju i mam zawsze stan:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    61

Koledzy z Waszych wypowiedzi wynika że nalałem dobrze, tylko gdybym mierzył na wykręconym bagnecie to raczej musiałbym zalać 15 literków żeby mieć stan na "MAX" Ogólnie wszystko jest dobrze. My zalewamy swojego olejem FUSH TITAN 15/W40 i silnik w środku jest czyściutki. Polecam ten olej. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Antekk
      Witam, czy jest jakaś różnica czy filtr powietrza jest schowany w masce czy na zewnątrz jak na zdjęciu? 

    • Przez dawid464
      witam mam problem z zetorkiem a niekiedy pracuje dobrze a nie kiedy słabnie i przygasa tak jakby brakowało mu paliwa wymieniłem filtry pompke zasilającą i nadal problem wystepuje był czyszczony bak nowe przewody od baku, zaworek zwrotny co moze byś nie tak ,pompka reczna pompuje normalnie
    • Przez ZimowyZolnierz
      Czy jest możliwość założenia LPG do tego ciągnika i czy było by to opłacalne?
      I jaki był by to koszt ?
    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.