Skocz do zawartości
maniol913

agrofarm 410,pompowtryski

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maniol913    0

Witam.Moje pytanie dotyczy modelu agrofarm 410,zamierzam w niedługim czasie sprawić sobie nowego 85km z skrzynią biegów 4+3pólbiegi pod obciążeniem załanczane. Jestem już od dłuższego czasu posiadaczem DX 6.05 105km jestem bardzo zadowolony,ale powracając do mojego dylematu no więc te nowe silniki są na pompowtryskach czy ktoś z was eksplatuje takie silniki bo słyszałem że są te pompo wtryski bardzo czułe na paliwo czy to prawda ,bo powiem szczerze że tylko tego się obawiam .Proszę o szczere odpowiedzi .Pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DF24    28

o pompowtryski niemasz co sie bac predzej filtr paliwa szlak trafi sam posiadam agrotrona 128 z 2004r i jest na pompowtryskach i nic sie z nimi nie dzieje B) jak bedziesz lał mu czyste paliwo to niemasz co sie martwic B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    167

to nie są pompo wtryski po pierwsze i zapraszam do lektury co to jest pompowtrysk tu są pojedyncze pompy tłoczkowe napędzane z wałka rozrządu podające paliwo na wtryski to się trochę różni od pompo wtrysku robiłem coś takiego właśnie w tamtym roku i pompy po regeneracji przez Boscha przy oddaniu starych to koszt coś koło 800zł z sztukę ale nie jest to zbyt wrażliwy element oczywiście nie ma zeczy nie zniszczalnych jak będziesz lał gó...o to i gó...o będziesz jeżdził wszystkim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
groszek    0

niemasz sie co bać o pompowtryski, są tak samo wrazliwe na paliwo jak zwykła pompa, czyli lać w miare czyste i ogień, znam osoby które na pompowtryskach w ciągniku jeździły na paliwie o lekkim czerwonym zabarwieniu B) i nic sie niedziało dalej śmigają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

podobno w pierwszym okresie exploatacji należy wybitnei dbać o paliwo a potem jak się już wszystko dotrze to nie ma bacia, filtry paliwowe są bardzo dokładne, na zimę to tylko paliwa werwa/dynamic nic się nie dzieje, prędzej pompki podające padają niż same pompowtryski, od znajomego mechanika wiem ze jak ktoś jeździ na jakimś badziewie, albo się trafi kiepskie paliwo i przyheblują się te pompowtryski to ciężej chodzą i wyrabia się szybko wałek rozrządu, ale to było kilka kilkanaście lat temu, myślę że od tamtego czasu jakość paliwa na cpn-ach znacząco się poprawiła chociaż nigdy nic nie wiadomo B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniol913    0

za tą wersję 410 gs w Tupadłach koło Inowrocławia chcą 177 tyś z klimą i szyberdachem,z bocznym siedzeniem.A jak z zużyciem paliwa ,czy nadal są ekonomiczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

brutto czy netto? są ekonomiczne euro 2 euro 3 nie mam pojęcia ale raczej oszczędne ciągniki B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

brutto, odliczając jakieś np.12tys za wersje gs z 7-8tys za klime to jest prawie 160tys, takie są ceny. Te df to nie sa aż takie drogie, np. agrotron o takiej samej mocy(agrofarm 420 lub 430) to juz jakieś 30-40tys więcej, tak mi koleś na targach gadał B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniol913    0

Tak to cena brutto.Może rozwarzyć zakup john-a R,on ma 87km,z tym samym wypasem jest 3tyś. droższy od Agrofarma 410.Wiem bo mój szwagier kupił kilka dni demu.Co wy na to jak mówicie która marka waszym zdaniem jest lepsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Trochę nie bardzo jak jest porównywać DF 410 agrofarma do JD 5080R gdzie w tym drugim (wersja comfort) właściwie masz wszystko z mocniejsza pompą hydrauliki, podnośnikiem, oraz wyposażeniem standardowym jak chociażby klima. No i to czego DF nie ma to EHR (no chyba, że kupisz wersje profiline za ponad 200tys brutto).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Krystiano789
      Witam! 5 lat temu wszedłem w posiadanie nowego deutz fahr'a agrofarma 100. Jest to mechaniczna wersja bez żadnego komputera i innych bajerów. Jego moc to 96 km lecz przy zrywaczu przydałoby się pare koni więcej. Ostatnio u znajomego był pewien pan który rozblokował mu Same'a Iron 115 co podobno dało mu to ponad 10km więcej. Czy przy moim Deutz'u idzie taki tunng zrobić jeżeli mam wersje mechaniczną ??
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez PiotrM1234
      Witam wszystkich.
      Szukam ciagnika tak mniej wiecej o mocy od 120 do 150KM. Tylko nie wiem za czym sie rozgladac. Znalazlem lamborghini champion 135 ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, jak chodza te silniki. Prosze o wasze opinie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
    • Przez rex15
      Witam, w same silver 100.6 od pewnego czasu przestal dzialac licznik obrotów, co może byc przyczyną? Druga sprawa to nie liczy mth, tylko, ze to jest juz od dluzszego czasu i nie przeszkadzalo mi bardzo, ale jak juz pytam o obroty to zapytam i o to jakby ktos wiedzial gdzie szukac przyczyny to bylbym wdzieczny.
×