Skocz do zawartości
maniol913

agrofarm 410,pompowtryski

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maniol913    0

Witam.Moje pytanie dotyczy modelu agrofarm 410,zamierzam w niedługim czasie sprawić sobie nowego 85km z skrzynią biegów 4+3pólbiegi pod obciążeniem załanczane. Jestem już od dłuższego czasu posiadaczem DX 6.05 105km jestem bardzo zadowolony,ale powracając do mojego dylematu no więc te nowe silniki są na pompowtryskach czy ktoś z was eksplatuje takie silniki bo słyszałem że są te pompo wtryski bardzo czułe na paliwo czy to prawda ,bo powiem szczerze że tylko tego się obawiam .Proszę o szczere odpowiedzi .Pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DF24    28

o pompowtryski niemasz co sie bac predzej filtr paliwa szlak trafi sam posiadam agrotrona 128 z 2004r i jest na pompowtryskach i nic sie z nimi nie dzieje B) jak bedziesz lał mu czyste paliwo to niemasz co sie martwic B)


Małorolny jestem. (106ha)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    191

to nie są pompo wtryski po pierwsze i zapraszam do lektury co to jest pompowtrysk tu są pojedyncze pompy tłoczkowe napędzane z wałka rozrządu podające paliwo na wtryski to się trochę różni od pompo wtrysku robiłem coś takiego właśnie w tamtym roku i pompy po regeneracji przez Boscha przy oddaniu starych to koszt coś koło 800zł z sztukę ale nie jest to zbyt wrażliwy element oczywiście nie ma zeczy nie zniszczalnych jak będziesz lał gó...o to i gó...o będziesz jeżdził wszystkim


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
groszek    0

niemasz sie co bać o pompowtryski, są tak samo wrazliwe na paliwo jak zwykła pompa, czyli lać w miare czyste i ogień, znam osoby które na pompowtryskach w ciągniku jeździły na paliwie o lekkim czerwonym zabarwieniu B) i nic sie niedziało dalej śmigają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

podobno w pierwszym okresie exploatacji należy wybitnei dbać o paliwo a potem jak się już wszystko dotrze to nie ma bacia, filtry paliwowe są bardzo dokładne, na zimę to tylko paliwa werwa/dynamic nic się nie dzieje, prędzej pompki podające padają niż same pompowtryski, od znajomego mechanika wiem ze jak ktoś jeździ na jakimś badziewie, albo się trafi kiepskie paliwo i przyheblują się te pompowtryski to ciężej chodzą i wyrabia się szybko wałek rozrządu, ale to było kilka kilkanaście lat temu, myślę że od tamtego czasu jakość paliwa na cpn-ach znacząco się poprawiła chociaż nigdy nic nie wiadomo B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniol913    0

za tą wersję 410 gs w Tupadłach koło Inowrocławia chcą 177 tyś z klimą i szyberdachem,z bocznym siedzeniem.A jak z zużyciem paliwa ,czy nadal są ekonomiczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

brutto, odliczając jakieś np.12tys za wersje gs z 7-8tys za klime to jest prawie 160tys, takie są ceny. Te df to nie sa aż takie drogie, np. agrotron o takiej samej mocy(agrofarm 420 lub 430) to juz jakieś 30-40tys więcej, tak mi koleś na targach gadał B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniol913    0

Tak to cena brutto.Może rozwarzyć zakup john-a R,on ma 87km,z tym samym wypasem jest 3tyś. droższy od Agrofarma 410.Wiem bo mój szwagier kupił kilka dni demu.Co wy na to jak mówicie która marka waszym zdaniem jest lepsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Trochę nie bardzo jak jest porównywać DF 410 agrofarma do JD 5080R gdzie w tym drugim (wersja comfort) właściwie masz wszystko z mocniejsza pompą hydrauliki, podnośnikiem, oraz wyposażeniem standardowym jak chociażby klima. No i to czego DF nie ma to EHR (no chyba, że kupisz wersje profiline za ponad 200tys brutto).


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Damiano604
      Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez maniek05
      witam mam problem załącza mi się przedni napęd i  dwa koła ciągną wszystko wyłączone samoczynnie się włancza  elektrozawór czyszczony tylko po założeniu go spowrotem cewka była gorąca i nie chciał się włączyć ale jakoś się włączył  może miał ktoś taki przypadek .
    • Przez Mixser0997
      Witam posiadam ciągnik deutz fahr agrotron 6.00s z 1996r. Pojawił się problem z ehr. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się pomarańczowa dioda, a podnośnik nie reaguje. Jedynie można podnosić i opuszczać guzikami z błotników.
      Ktoś wie co to może być? Jeśli tak proszę o pomoc
    • Przez Xeon
      Witam,
      Nie odbija mi pedał hamulca od lewego koła w DX 6.30 (we wszystkich DXach jest też tak pewno). - Po prostu trzeba posmarować ośkę na której zamocowane są oba pedały hamulcowe. Rzecz w tym, że nie ma tam żadnych smarowników (kalamitek). Jak to ogarnąć?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.