Skocz do zawartości

New holland m 135 zgrzytajace biegi B3 i C3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich ! Jestem tu nowym ale nie raz tu zaglądałem bo można wiele się douczyc i dowiedzieć ale przejdźmy do rzeczy kupiłem new holland m135 od gospodarza który posiadał go około 14 lat ale sprzedając go to udawał aby się go pozbyć  albo taki ciemny jak tabaka! a mam z nim takie  problemy . Pierwszy problem to to że jak się rozgrzeje trochę silnik  to nie raz  nie może po zgaszeniu odpalić tzn. Przygasaja kontrolki jak przekręcę stacyjką i wrażenie jak by akumulatory były słabe choć sprawdziłem trzymają po 12.5v. Rozrusznik widać jak by był nowy z 2 miesiące wymieniony 3kw ale jest wydaje mi się że trochę za cieply przy tym jak nie chce odpalić . Kabel zasilający jak przekręcę stacyjką na rozruch to przysłowiowo dęba staje aż go unosi . Silnik przy zgaszeniu na kole pasowym ma obroty luźnego samoczynnego obrotu lewo prawo chodzi pracuje żwawo nie dymi nie kopci  itp. Nie raz jak go coś nie kopnie to mogę na rozgrzanym silniku gasić i odplac od strzała i dziesięć razu ale nie raz jak zimny to też potrafi odpalić ciężej z takim lekkim jękiem oporu ale zakręci od obrotu .A teraz może drugi temat biegi wszystkie płynnie wchodzą aż miło tylko jest lekki zgrzyt przy włączaniu B3 i C3 Oleje filtry wymieniłem na nowe kalibracja skrzyni  to dla mnie magia mruga też kontrolka z filtrem od skrzyni ale jak go kupiłem to już tak miał sprzedający mówił że to filtr trzeba wymienić ale nie pomogło hydraulika działa . Trzeci problem to nie działają przyciski na desce wyświetlacza mruga 0 i wyświetla się dalej 7 czytałem gdzieś że to może być przycisk od kontrolki z akumulatorem ładowania zaciął się i nie odbił i blokuje wszystkie przyciski . Proszę o wyrozumiałość i konkretne odpowiedzi nie jestem z pierwszej łapanki znam się na  tyle na  traktorach gdzie nie ma elektroniki wychował się człowiek na ursusach starach i jelczach  . Ale człowiek uczy się do końca życia i tak umiera głupi! Najlepiej hak by znalazł się jakiś kolega który by nawet mógł podjechać i na miejscu obejrzał doradzil i najlepiej zrobil ! Oczywiście nie za darmo ! 

Edytowane przez Fabiann

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v