waldek315

słabe kierunki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
waldek315    2

witam mam przyczepę d 47 mam w niej słabe kierunki światła pozycyjne i hamowania są ok ale kierunki słabo nawet widać w nocy jak się włączy kierunek i pozycyjne to pozycyjne przygasa w przyczepie jest kabel łączący między przyczepą a ciągnikiem myślę że na tych łączeniach właśnie prąd mi ginie i słaby dochodzi do lamp ale nie wiem czy to jest jeśli trzeba założę nowy kabel przez całą przyczepę z wtyczką do ciągnika żeby na łączeniach prąd mi nie ginął jeśli trzeba będzie to jaki przekrój przewodów kupić kiedyś elektryk zakładał światła w przyczepie to założył kabel siłowy 5cio żyłowy ale po jakimś czasie tam gdzie dostał deszczu i słońca skruszał i widać przewody B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    219

Możliwe przyczyny

-brak masy w lampach

-mała średnica przewodów już od przełącznika kierunkowskazów

-sam przełącznik jest już wypalony

-utlenione przewody

 

Na pewno wymień przewód do przyczepy.

Dobrze by też było wymienić przerywacz na elektroniczny,taki od MF koszt jakieś 20zł.

Najlepiej jest zamontować przekaźniki od kierunkowskazów wtedy przełącznik tak nie cierpi

zwłaszcza jak ktoś jeździ z 2 przyczepami to tych Watt trochę jest,ale to już inna technika.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

My zakładamy kabel bodajże 5x1,5mm2 + masowy chyba 2mm2 i zakładamy tylko 1 puszkę na przyczepie no i kabel przez całą przyczepę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

asharot    219

Do przyczepy lub naczepy: 6X1mm2+1X/1,5mm2

Do małych przyczepek samochodowych: 6X0,75mm2+1X1mm2

Kolory powiny być tak:

Biały-masa

Zielony-prawy kierunkowskaz

Żółty-lewy kierunkowskaz

Brązowy-lewa pozycja

Czarny-prawa pozycja

Czerwony-światła STOP

Niebieski-dodatkowy


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

ja akurat mam elektroniczny taki jak w mf oryginalnie nawet światła awaryjne , w ciągniku jest oryginalna instalacja ciągnik ciągnik to c330m zobaczę założyć przekaźnik a jaki ma być ten przekaźnik bo nie za bardzo się znam na elektronice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    242

Jeżeli po włączeniu kierunków i pozycyjnych te drugie przygasają, to jest to oznaką słabej masy. Sprawdź kable masowe, oczyść ze śniedzi i rdzy, dokręć porządnie połączenia i problem powinien zniknąć. Dopiero potem w razie braku zmian zacznij drążyć problem.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    219

zobaczę założyć przekaźnik a jaki ma być ten przekaźnik bo nie za bardzo się znam na elektronice

 

Zrobiłem tak na szybko od ręki.

Jak będziesz zainteresowany to można rozbudować o włącznik świateł awaryjnych.

Zastosuj przewody o przekroju 1,5mm2

 

7179aee0b28348fbm.jpg


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

możliwe też że jest już słaby prąd na gnieździe w ciągniku bo kiedyś jak był spawany błotnik to się kable które idą do gniazda się stopiły i były zaizolowane taśmą możliwe że to jest przyczyną muszę zmierzyć ile jest wolt na wyjściu jeśli będzie trzeba jaki przekrój kabla zastosować oryginalnie jest 1mm myślę żeby dać 1,5mm żeby był dobry prąd na błotniku, jeszcze podłącze przyczepę do innego ciągnika jeśli będą dobrze mrugać to znaczy że przyczepa ma dobrą instalacje a jest coś w ciągniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kaczmi
      Witam, Piszę nowy temat bo tamtego nikt już nie otwiera a sprawa robi się pilna czasu coraz mniej a mianowicie zostały dwie przyczepy do wyboru... Metaltech DHB 14 czy Pronar T680H posiada ktoś takie przyczepy, jakieś opinię? Bardzo interesuje mnie jak się te burty hydrauliczne sprawują?
    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Przez skok
      Witam
      Jak odhamować przyczepę hl6011 jak mam przy zaworze ten regulator trzy zakresowy bez funkcji odhamowania
      Można to jakoś przerobić ???
    • Przez Radek000111
      mam zwykłą, starą przyczepe 3 tonową, ile atmosfer powinna miec kołach żeby nie siadły opony pod ciężarem?????
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.