Adriane77

Szarpanie na rewersie new Holland t6010

Polecane posty

Adriane77    1

Witam jaka jest przyczyna że jak się zmienia kierunek jazdy np na biegu 9 to skrzynia szarpie a np na biegu 10 już nie 

Skrzynia electro command 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriane77    1
9 godzin temu, Rowan napisał:

Przekalibruj go

Już to robiłem olej był w granicach 50 stopni ale nie wiem czy on przeszedł kalibrację

Bo jak się robią synchronizatory to na końcu wyskakuje end a potem są sprzęgła od C1 do C4 i gdy już wszystkie się zrobią nie wyskakuje end

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koordynator    49

W t6.125 szarpało mi z 10 na 11 bieg. Kalibracja też nie pomagała. Serwisant sprawdził ciśnienie w tzw. akumulatorze hydraulicznym- taka mała bańka z prawej str skrzyni i dobił ciśnienia bo było za mało. Pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    4091

sezon-na-polska-borowke-plantacja-borowk


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    250
3 godziny temu, Adriane77 napisał:

Już to robiłem olej był w granicach 50 stopni ale nie wiem czy on przeszedł kalibrację

Bo jak się robią synchronizatory to na końcu wyskakuje end a potem są sprzęgła od C1 do C4 i gdy już wszystkie się zrobią nie wyskakuje end

To zeób ręcznie każde sprzęgło osobno. Patrz na wartości, być może któreś jest na granicznej, wtedy trzeba ręcznie dostroić tak aby było „w miare dobrze”, powód tego koże być taki jak kolega wyżej napisał, bądź zużyte sprzęgło lub zawór od danego sprzęgła(w cnh częsta przyczyna).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriane77    1
3 godziny temu, Rowan napisał:

To zeób ręcznie każde sprzęgło osobno. Patrz na wartości, być może któreś jest na granicznej, wtedy trzeba ręcznie dostroić tak aby było „w miare dobrze”, powód tego koże być taki jak kolega wyżej napisał, bądź zużyte sprzęgło lub zawór od danego sprzęgła(w cnh częsta przyczyna).

Nie wiem co to znaczy ręcznie bo ja to robię wajcha na środku i robi się C1 i C2 potem wajcha do przodu i robi cię C3 i C4 trzymając żółwia a potem zająca a jak dostroić to ręcznie gdy już ustali sobie te ciśnienie to jak to dostroić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    250
9 godzin temu, Adriane77 napisał:

Nie wiem co to znaczy ręcznie bo ja to robię wajcha na środku i robi się C1 i C2 potem wajcha do przodu i robi cię C3 i C4 trzymając żółwia a potem zająca a jak dostroić to ręcznie gdy już ustali sobie te ciśnienie to jak to dostroić?

Trzeba mieć troche doświadczenia związanego z kalibracjami i wiedzy z zakresu teori sterowania, nie będe tutaj tego opisywał. Jeśli nie pomaga Tobie zwykła kalibracja to musisz wezwać kogoś z doświadczeniem w tym zakresie. Skąd jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriane77    1
8 godzin temu, Rowan napisał:

Trzeba mieć troche doświadczenia związanego z kalibracjami i wiedzy z zakresu teori sterowania, nie będe tutaj tego opisywał. Jeśli nie pomaga Tobie zwykła kalibracja to musisz wezwać kogoś z doświadczeniem w tym zakresie. Skąd jesteś?

Łódzkie powiat turecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    250

No to ja nie pomoge.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelkx
      Witam. Mam problem z Fordem/New Hollandem 7740. Czasem po postoju ciągnika (nie musi być długi) nie chce odpalić ponieważ w filtrze nie ma paliwa i trzeba pompować je ręcznie. Najgorsze jest to że wygląda na to że to paliwo ucieka do oleju silnikowego. Wtryski sprawdzone, pompa była oddana do uszczelnienia i nadal to samo.
      Jest jakieś inne miejsce gdzie paliwo mogłoby się dostawać do oleju? Wydaje mi się, że to jednak pompa skoro po postoju nie ma w niej (i filtrze) paliwa.
       
    • Przez Antek_29
      Witam, jest tu jakiś posiadacz Deutz Fahr AgroStar 6.61? chciał bym się dowiedzieć jak z awaryjnością tych ciągników i dostępem części w Polsce, plus na co mógł bym zwrócić uwagę przy ewentualnym zakupie.
       
    • Przez Przybylski_7
      Witam mam problem z włącznikami świateł new holland t7 mianowicie światła długie działają ale włączniki do oświetlenia kabiny czyli tył przód nie reagują tylko działa kogut. 
       
      Bym był bardzo wdzięczny gdyby mi ktoś pomógł podpowiedzią co może być tego przyczyną i gdzie się to znajduje.
    • Przez Morela15
      Czy new holland t6030 elite podniesie pług kuhn vari master 122 lub 152, pięcio skibowy? Posiada obciążnik z przodu 1000 kg
    • Przez Primula94
      Witam .
      W NH T7 170 znikły mi wszystkie halogeny i  światła pozycyjne z jednej strony ciągnika. Wczesniej ze 2-3 razy zalapaly i działały halogeny, lecz znowu znikly. 
      Światła pozycyjne sa z jednej strony i jak podczepiam prase , to w prasie sa tez tylko z jednej strony, lecz przeciwnej niz u ciągnika. 
      Czy mial ktos taki przypadek, albo wie co może byc?
      Bezpieczniki sprawdzane, przelacznik od swiatel ( kierunkow) zmieniony, dzialaja koguty , stop, kierunki, drogowe i mijania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj