Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Romcjusz    0

Witam!

Proszę po pomoc w sprawie wtrysków do MF-a 3095 bez dyna-shift.

Chodzi mi jakie powinno być ciśnienie na wtryskach przy wymianie i jaka jest cena zamienników.

Niedawno kupiłem takiego i trzeba się wziąć za drobne poprawki i czy trzeba odpowietrzać układ paliwowy oraz gdzie można coś takiego kupić po rozsądnej cenie. Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Z tym cisnieniem wtrysków to nawet w serwisie u Korbanków nie wiedzieli dokładnie, mówili tylko ze na wtrysku jest kod i według tego kodu ustawia sie cisnienie, ja zaniosłem je do sprawdzenia do dobrego serwisu http://www.diesel.kalisz.pl/index.html i powiedzieli to samo co Korbanek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cineek    6

Powiedz mi czy podymiał Ci MF że wymieniasz wtryski i regulujesz ? Można wiedzieć jaka cena za komplet?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ppiotr    28

Dałem tylko do sprawdzenia, były wszystkie dobre, cena jednej koncówki to około 80 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kibix
      Witam ,
      Opryskiwacz kverneland Ikarus s 28
      Nie nabija ciśnienia większego niż 1bar podczas oprysku. Dodatkowo pompa "klekocze". Wraz ze wzrostem obrotów na walku ciśnienie rośnie delikatnie.
      olej czysty. Pompa nie bierze lewego powietrza. 
      Rozkrecilem pompę. Membrany całe. Zaworki całe. Nie wiem jak ciężko powinny chodzić te sprężynki. Bo możliwe że tu jest problem.
      Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez Krystianoo92
      Witam kupiłem nie dawno John deere 6920s  i gdy robię coś na górach dość dużych to zaczyna pokazywać komunikat o niskim ciśnieniu oleju przekładniowego.
       
      Może ktoś spotkał się z czymś takim?
    • Przez Nightdevil
      Witam 
       MF3070

      Zwiększa mi się stan oleju w silniku... pompka zasilająca zmieniona , świeca płomieniowa także 
      czy kolejny krok wyjęcie pompy i regeneracja (dosyć droga)  czy jakieś jeszcze opcje są ? 
      po dniu pracy olej na miarce zwiększył sie od minimum do 1cm ponad MAX, ciagnik nie dymi , nie odczułem zmiany siły .
    • Przez dawid199303
      Witam, w moim MF 3095 mam brak lewego kierunkowskazu, jak włączę lewy to przerywacz burczy a kontrolka się pali zamiast mrugać a w lampach nic nie ma. Na awaryjnych kontrolki obie mrugaja a w lampach tylko prawa strona. Co może być powodem. Masy sprawdzałem przeczyscilem i dalej bez zmian
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.