Skocz do zawartości

Brak tylnych kierunkowskazów 7820 --- 7720, 7830, 7730


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 

Światła awaryjne działają również tylko z przodu.

Mieliście może taki przypadek? 

Proszę o jakieś wskazówki.

Edytowane przez zielo0ony
Opublikowano

Pytanie nr 1 jakie lampy są założone. I jaki jest do nich dobrany przerywacz jeśli ktoś założył np ledy i przerywacz do nich to częstotliwość będzie "normalna" bez względu na obciążenie obwodu. Jeśli lampy tradycyjne to zacznij od wymiany żarówek/wyczyszczenia gniazd. Ogólnie pasowałoby żebys podał trochę więcej szczegółów.

Opublikowano
26 minut temu, rabit500 napisał:

Pytanie nr 1 jakie lampy są założone. I jaki jest do nich dobrany przerywacz jeśli ktoś założył np ledy i przerywacz do nich to częstotliwość będzie "normalna" bez względu na obciążenie obwodu. Jeśli lampy tradycyjne to zacznij od wymiany żarówek/wyczyszczenia gniazd. Ogólnie pasowałoby żebys podał trochę więcej szczegółów.

 

Lampy są oryginalne. Żarówki również zwykłe. Żarówki zostały wymienione. 

 

Jakie szczegóły podać które mogą byś istotne w w/w sytuacji ?

Opublikowano (edytowane)

Ok. Jak go kupiłem było ok.  Jakiś rok temu przestał działać lewy tylny kierunkowskaz, po kilku miesiącach spalił się bezpiecznik od tylnej lewej i przedniej prawej postojowe i po kilku miesiącach przestał działać tylny prawy kierunkowskaz. Bezpiecznik od postojowki dałem nowy i jest ok. Światła stopu świeca ok. 

 

 

Co do tego jak to się stało to nie wiem. Żadnych błędów komputer nie pokazuje. 

Edytowane przez zielo0ony
Opublikowano (edytowane)

Zacząłbym od sprawdzenia połączeń, sprawdź złączki elektryczne od wiązki do tylnych lamp.

Raz miałem taką sytuację że brak ciągłości wiązki a okazało się że były dodatkowe łączenia w słupku kabiny które skorodowały.

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

Niewiem czemu ten temat ma służyć, czy ktoś z forum ma do ciebie jechać i szukać gdzie ci nie styka , bo niby jak to mamy wiedzieć gdzie się kabelek u ciebie w ciągniku urwał np. Szukać po koleii po kablach i dojdziesz .

Opublikowano

Miałem podobna sytacje , u mnie nie było prawego kierunku , kabel w kabinie koło bezpieczników z tyłu kabiny sa u mnie,z jednego rozdziela się na dwa ( do lampy i do gniazda przyczep)  tam skorodował

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bork
      Witam . Panowie wymieniał ktoś może we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej  paliwa czy trzeba pompę oddać do specjalistycznego warsztatu (pompa stanadyne RE 518167)
    • Przez Adam6920
      Witam,
      mam problem z ciągnikiem 6920S (skrzynia autopower) 2004r. Po zatrzymaniu ciągnika i przełączeniu rewersu na P, zaczyna piszczeć alarm i wyświetla się błąd: UIC 305015.11 (Blokada postojowa nie włącza się). Podczas wolnego toczenia się ciągnika, po wrzuceniu P, ciągnik tak jakby reagował na zatrzymanie i czuć takie zatrzymanie. Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez PITER13
      Mam problem z John Deerem 6920 - ciągnik jednego dnia bez problemu pracował w gruberze, drugiego dnia podczas pracy wkręcał się tylko do 1900 obr/min a trzeciego dnia już nie chciał wogole odpalić. Akumulator i rozrusznik kręciły bez problemu, sprawdzony sterownik silnika jest ok. Pytanie czy ktoś zetknął się kiedyś z takim problemem? Gdzie szukać problemu - może pompa paliwa, wtryski albo jakiś czujnik obrotów?
    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez mlyn
      Witam, mam problem z john deere 6820 powerquad 42/h, a mianowicie rozłącza jazdę w trakcie poruszania się. 
      Po przełączeniu rewersu na Neutral i znów w tryb jazdy, jazda powraca, nie ma reguły czy zimny czy ciepły dzieje się to samo. Czym może być to spowodowane? Miał ktoś podobnie? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v