Zaloguj się, aby obserwować  
Bananek

Pomóżcie znaleźć taką wtyczkę.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bananek    16829

Kupiłem niedawno Zetora 9540 i wiem, że ma grzałkę cieczy. Wiem też, że będzie mi ona potrzebna w zimę, bo wiadomo jak odpalają zetorki zimą. Dlatego zwracam się do Wam o pomoc w odnalezieniu wtyczki do tejże grzałki. Prawdopodobnie nie jest to polska wtyczka ale ori zetorowska. Tak mi powiedziano.

 

31082010.th.jpg

 

Tak wygląda gniazdo przy ciągniku.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16829

zenekc330 nie ma takowej w spisie na stronie.

 

k61wp Podpytam, ale z tego co wiem to chyba nie mają tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goldzio    0

Witam tez mam zetorka 9540 i my zadnej grzaki juz od 10 lat nie wsadzialismy;] w zime sie 1 raz z garazu odpalilo i wsio reszta w oborze stoi do mieszania TMR'u;p bo niusiek w zime nigdy nie odpala dobrze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianmmmm    1

ja mam we fendzie taki sam ale to jest niestety angielska wtyczka i ciężko ją dostać.podaj jaka średnica jest tej wtyczki to może ci pomogę bo mam 2 szt do mojego fenda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16829

Zgadza się to jest angielka wtyczka. Teraz już to wiem. Bo przecież dowód rejestracyjny też jest angielski. Może ktoś podałby nazwę takiej wtyczki? Lub nazwę grzałki. Nie mam jak zmierzyć średnicy. Ciągnik stoi nie u mnie, ale jak go dorwę, to pomierzę i Ci powiem. Myślę, że jakieś 3cm średnicy ma. Tam na oko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem taką wtyczkę w prasie claas rolland 46 to gniazdo zrobiłem z gniazda 7-mio biegunowego rolniczego wystarczy powimowac resztę bolcy i zostawić tylko dwa bolce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

Kolejny raz odkopie temat ale zamówiłem fotel pneumatyczny i nie wiem jak on będzie zasilany dlatego szukam wtyczki do tego gniazda 3-bolcowego w forterze. Grene już przeszukałem.


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

Kolego a nie prosciej wstawic nowa grzalke nap od 60tki wpinana w przewod przy chlodnicy lub wstawic polska grzalke w blok niz szukac niewiadomo czego ciagle???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj