1993michal

uszczelka pod głowicą?

Polecane posty

1993michal    15
witam, sadzi mi płyn nadmiarem jak dodaje gazu płyn opada na wolnych obrotach stan rośnie i wysadza nadmiarem. obstawiam uszczelkę pod głowicą ale może to jakaś inna przyczyna? poradźta co ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hibertusik    10

Może łapać lewe powietrze na przewodach od nagrzewniczki  ,lub gdzieś indziej .

Miałem tak kilka razy tak,  objaw zwiększanie płynu przy wysokich obrotach na wolnych opadał.lub odwrotnie juz nie pamietam

Ale pierwsze do sprawdzenia czy nie wali z pod glowicy.najprościej testerem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    156
Napisano (edytowany)

Nagrzewnica pewnie i tak wypięta...

Jaka to Renówka??

Możesz się bawić w testery ale ja dwa razy miałem taki objaw i jak nic głowice tzn uszczelki.

Tylko splanuj bo jak zalożyłem bez mimo że płaszczyzny wydawały się ok to robiłem drugi raz.

U mnie to dym walił z korka chłodnicy jak z tłumika...

 

Edytowano przez MarcinKa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

Jak silnik mwm d226-4 to częsty przypadek z krzywymi głowicami lub zapadniętymi tulejami sam wymieniałem koledze z w razy i wydmuchiwało później zdecydował się na kapitalne silnika ale psedu mechanicy nie przeplanowali bloku i wydmuchało znów ostatnio poszedł na reklamację 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1993michal    15
MarcinKa napisał:

Nagrzewnica pewnie i tak wypięta...

Jaka to Renówka??

Możesz się bawić w testery ale ja dwa razy miałem taki objaw i jak nic głowice tzn uszczelki.

Tylko splanuj bo jak zalożyłem bez mimo że płaszczyzny wydawały się ok to robiłem drugi raz.

U mnie to dym walił z korka chłodnicy jak z tłumika...

 

nagrzewnica jest podpięta. a renówka 68-14(7722)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    451

Kiedyś w jakimś starym ciągniku wyrzucało przelewem z pod korka chłodnicy trochę płynu. Był tam jeszcze zbiorniczek wyrównawczy. 

Przyczyną były zamienione miejscami korki, bo różniły się ciśnieniami, a wizualnie identyczne. Tu jest 1 czy 2 korki? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4276

U mnie wyrzucalo płyn gdy miał ciężko i nagle zatrzymalem się i odjalem gazu - gdy schodził z obrotow i to dość sporo. Też już myślałem, że uszczelka, kupowałem tester itd. A okazało się, że korek  🤷 po wymianie na nowy problem zniknal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

raczej głowica zgniła, ogólnie ten silnik d-227  różne dziwne rzeczy się tam dzieją w tym modelu silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    59
1993michal napisał:

A w tym ciągniku jest intercooler? Jeśli tak to jaki? Wodny czy powietrzny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28
Dnia 31.01.2024 o 17:24, erwin2 napisał:

raczej głowica zgniła, ogólnie ten silnik d-227  różne dziwne rzeczy się tam dzieją w tym modelu silnika

Jak może głowica zgnić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1993michal    15
koper88 napisał:

1993michal napisał:

A w tym ciągniku jest intercooler? Jeśli tak to jaki? Wodny czy powietrzny?

nie ma intercoolera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5
23 godziny temu, ma123 napisał:

Jak może głowica zgnić? 

po prostu zjadła ją rdza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam. Mam problem z półbiegami w renault Ares 710. Mianowicie ciągnik sam sobie zmienia półbiegi, czasem nie chce przerzucić półbiegu tylko musi się chwilę zastanowić, po czym zmieni na dwa półbiegi w dół lub w góre i po chwili zmieni na zadany pół bieg. Nie raz sam z siebie ni z tąd ni zowąd zmieni półbieg (zbije w dół po chwili wrzuci do góry lub na odwrót) Czym może być to spowodowane? Dodam jeszcze że nie raz fiksuje licznik na przykład jade z prędkością 8km po czym licznik  zaczyna wskazywać różne prędkości, dochodzących nawet do 80km/ha, czujnik prędkości napewno działa dobrze ponieważ nie wyłącza przy tym napędu. O co może chodzić z tym wszystkim? Domyślam się że coś z elektryką ale od czego zacząć? Sterowniki?  instalacja?
    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj