Polecane posty

PanPaweł21    0

Witam mam taki problem ze zmieniłem filtry paliwowe i za nic nie mogę odpowietrzyć ich 

Pompuje pompka i nic to nie daje otwierałem odpowietrznik i nic 

Proszę o pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    718

Jak pompujesz pompką i nic się nie dzieje to sprawdź od kranika do pompki a następnie pompkę czy podaje paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacor73    1158

trochę dziwne, że po wymianie filtrów przestała pompka działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12Pafnucy    3615

Zapowietrzony chyba.

Cza było ropy w filtry wlać.

Na plaka odpal.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    76

To Perkins na rotacyjnej szkoda kręcić dopóki  pompy nie wypełni do górnego odpowietrznika potem już z górki rotacyjne są smarowane paliwem i nie polecam kręcić na sucho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12Pafnucy    3615
Napisano (edytowany)

Odpowietrzyć nie tak łatwo... podobno 

Edytowano przez 12Pafnucy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    76

Co do pompki zasilającej ale tłoczkowej pomagał gęsty olej silnikowy żeby zaciągneła z membranową nie próbowałem w deutz f4l1011 miałem przypadek że pompka zasilająca padła jak brakło paliwa trzeba było nową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    76

Wydaje mi się że zasilająca jest napędzana krzywką wałka rozrządu alternatywnie awaryjnie ręcznie ale te nowsze pompy wtryskowe miały gaszenie elektryczne zamiast linki w starych jak kable nie łaczyły to potrafiła zgasnąć zninacka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    718
Napisano (edytowany)
3 godziny temu, 12Pafnucy napisał:

Odpowietrzyć nie tak łatwo... podobno 

Banalnie jak w każdym.

Odpowietrzać pompę ( najpierw dolny później górny odpowietrznik), jak już leci samo paliwo bez powietrza, popuszczasz przewód wysokiego ciśnienia od wtrysku, ja popuszczam ostatni ale to nie ma większego znaczenia, i odpalasz. A i o świecy żarowej nie zapomnij, też trzeba odpowietrzyć.

Pompka napędzana z wałka 

Gaszenie cewką nie wpływa na pracę pompki zasilającej, do pompy musi dojść paliwo. 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    156

Ale trza dwóch do operacji z plakiem kurde....

A bywa że niema pomocy to wtedy tylko popuścić przewody i przebije.

Ja tak zawsze w mwm robię jak akmaly pisze.

Jak nie popuszczę to nie zagada za nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

Trzeba było nalać trochę ropy do filtrów u mnie w 6180 też bardzo powoli ta pompka pompuje żeby od zera napełnić te filtry to trochę zejdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55
Napisano (edytowany)

Pompka napędzana jest z wałka rozrządu i pewnie zatrzymał się w pozycji gdy krzywka naciska na dźwignię pompki, obróć trochę wałem korbowym i pompuj .

Edytowano przez ppiotr
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7997

ja w swoim wymieniałem już filtry wiele razy i nigdy mi się z tego powodu nie zapowietrzyl, trzeba było filtry napełnić porządnie paliwem, później odpowietrzyć przy filtrach i na pompie, potem popuszczasz przewód od wtrysku i kręcisz, jak nie daje rady to można dać plaka delikatnie, nic się nie stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7997

ja swojego po wymianie końcówek od wtryskiwaczy miałem problem odpalić, kapkę plaka i motor wystartował. Wszystko trzeba z głową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanPaweł21    0
19 godzin temu, Grab12 napisał:

To Perkins na rotacyjnej szkoda kręcić dopóki  pompy nie wypełni do górnego odpowietrznika potem już z górki rotacyjne są smarowane paliwem i nie polecam kręcić na sucho

 

Nie mogę zlokalizować tego odpowietrznika możesz jakoś wytłumaczyć lub może jakieś zdjęcie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    76

Masz taką pompę jak na zdjęciu czy inna to zdjęcie pobrałem z internetu osobiście robiłem silnik z tej samej rodziny co twój tylko 4 cylindry 1004 a ty masz 1006 ta na zdjęciu to pompa cav były też Delphi i standayne z tamtymi nie miałem doczynienia. Odpowietrznik to ta śrubka na pokrywie mnie więcej w środku tego zdjęcia u góry masz drugi jest dokręcona do niego ta cieńsza rurka i ona idzie na przelewy wtrysków drugi obok to zasilanie większy przekrój. Ogólnie ta rurka to samodpowietrzanie tak jest to opisane w serwisówce ale ja zawsze przed kręceniem rozrusznikiem odpowietrzałem  bo w tych pompach siadają głowiczki jak chodzą na sucho czy są często zapowietrzane

post-1376-0-79822600-1478115999.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanPaweł21    0
15 godzin temu, Grab12 napisał:

Masz taką pompę jak na zdjęciu czy inna to zdjęcie pobrałem z internetu osobiście robiłem silnik z tej samej rodziny co twój tylko 4 cylindry 1004 a ty masz 1006 ta na zdjęciu to pompa cav były też Delphi i standayne z tamtymi nie miałem doczynienia. Odpowietrznik to ta śrubka na pokrywie mnie więcej w środku tego zdjęcia u góry masz drugi jest dokręcona do niego ta cieńsza rurka i ona idzie na przelewy wtrysków drugi obok to zasilanie większy przekrój. Ogólnie ta rurka to samodpowietrzanie tak jest to opisane w serwisówce ale ja zawsze przed kręceniem rozrusznikiem odpowietrzałem  bo w tych pompach siadają głowiczki jak chodzą na sucho czy są często zapowietrzane

post-1376-0-79822600-1478115999.jpg

Tak wygląda moja to gdzie tu może być jakiś odpowietrznik 

IMG20240201111417.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12Pafnucy    3615

Jprd...trzeci dzień ciągnik odpowietrza...

a plakiem 5 sekund.....😆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    76

Ta pompa wygląda podobnie to Delphi ta śruba na środku pod linką od gazu a drugi patrz te przewody u góry przy pompowaniu pompką recznie powinno wyciekać paliwo bez pęcherzyków powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pawlacz
      Witam
      W ciągniku mf 6495 dyna 6 po odpaleniu pokazał się na wyświetlaczu błąd d154. Ciągnik stał w garażu przez całą zimę i miał wyjęty akumulator. Odpalił normalnie ale nie chce ruszyć nie można przełączyć biegów ani nic. Na komputerze po prawej nic się nie wyświetla wchodzi jakby nie miał zasilania. Teraz pytanie od czego jest ten błąd d 154 i czy ten komputer ma jakieś znaczenie czy działa czy nie na jazdę ciągnika że nie mogę przełączyć żadnego biegu. Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
       


    • Przez yzx4321
      Witam, Mf nagle podnosi obroty do około 1300 i brak reakcji na gaz. Ktoś wie od czego zacząć szukać ?
    • Przez Japierdolim
      Witam. Jestem nowy na forum. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość jeśli coś źle zrobiłem. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Massey 4235 1997r i zauważyłem problem z deska rozdzielczą a właściwie to z kontrolkami , wskaźnikiem paliwa i obrotomierzem. Wszystkie kontrolki zapalają się podczas pierwszego odpalania ciągnika, wskaźnik paliwa itd, obrotomierz wskazuje err. Wszystko działa do czasu zgaszenia ciągnika, po zgaszeniu i uruchomieniu ponownym nagle przestają działać dosłownie wszystko (ciemność na desce rozdzielczej). Proszę o jakieś porady od czego zacząć.
    • Przez yzx4321
      Witam, Mf 
    • Przez Stasiooo
      Dzień dobry, mam problem z piszczącą kontrolką, po dłuższej jeździe wyświetla się czerwony trójkąt i piszczy, a ciągnik nadal pracuje jak powinien.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj