Czeladnik

Olej na łączeniu kolektora wydechowego z głowicą?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
Czeladnik    0

Z łączenia kolektora wydechowego z głowicą przy pierwszym cylindrze od kabiny patrząc,wydobywa się olej. Co to może oznaczać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Silnik ma dopiero 1,6tyś mth a ciągnik 17 lat mamy go od nowości. Nie miał nigdy remontu, ostatnio na zimnym zaczął trochę bardziej dymić na niebiesko? Może to uszczelniacz zaworu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Darekk310    1

Kolego ja miałem zetora 7245 właśnie gdzieś przy 1500 ,1600 mtg zaczął brać olej kapało z odmy. Okazało się że mieliśmy tłoki z 3 pierścieniami a wtedy wychodziły już z tłokami na 4 . Więc u nas poszły do wymiany komplet . do czasu sprzedaży czyli do około 3300 mtg mieliśmy spokój.

Więc ciebie chyba czeka to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

Zobacz ile oleju będzie brał, jak dolejesz z litr od wymiany do wymiany to daruj sobie naprawy. Skoro masz oryginalne części to ich się trzymaj. Takich już dzisiaj nie kupisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Upewnij się dokładnie co to jest. Zdejmij kolektor zobacz czy to na pewno czwarty gar. Jak to ropa to wtrysk do roboty a raczej cztery bo tamte też może szlag trafić jak są z tego samego okresy.

Jak olej to gorzej. Mogą być prowadnice zaworów ( mało prawdopodobne bo one się nie zużywają z dnia na dzień) albo nieszczelność między tłokiem a cylindrem... wiadomo do wyjęcia.

jak masz możliwość to sprawdz kompresję cylindra który wali olejem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Ze sprawdzeniem kompresji to ciężko będzie, ale z tym paliwem to może być prawda choć to czarniawe było jak smoła, jutro sprawdzę organoleptycznie :D Ten ciągnik jest użytkowany wręcz okazjonalnie, czeka na rozwój hodowli i tura :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

Dobra koniec biadolenia raczej na 90% jest to wina głowicy albo w najlepszym razie uszczelki ale myślę że głowica, Więc rozkręcasz głowice zalewasz ja denaturatem i sprawdzasz czy na drugą stronę przechodzi czy trzyma oczywiście przy zamkniętych garach;) jeśli nie to naprawa w dobrym zakładzie ok 600zł i masz tip top

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Skąd pomysł że to głowice i którędy mogą puszczać olej do kolektora?

Jak można zamknąć gary bo coś chyba nie rozumiem?

Trochę żeś gościu namieszał.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Na prowadnicach może ale co wtedy da zalewanie denaturatem?

Poza tym jeśli bierze olej przez prowadnice to wystarczy zdjąć kolektor i widać.

Niech pierwsze sprawdzi czy to ropa czy olej i z której to głowicy. Potem można myśleć dalej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    0

Zobacz ile oleju będzie brał, jak dolejesz z litr od wymiany do wymiany to daruj sobie naprawy. Skoro masz oryginalne części to ich się trzymaj. Takich już dzisiaj nie kupisz.

 

 

Święte słowa! Części które obecnie kupujemy są w większości mizernej jakości. Nawet te oryginalne to nie to co kiedyś. Kupowałem do 914 wałek do skrzyni to wytrzymał tydzień i się frezy ścięły. A co do tego popuszczania wymień uszczelkę i już nie będzie lecieć. Najwyżej przez tłumik ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Jutro napiszę co to za substancja, bo umyłem silnik i na razie było sucho :blink: ale ostatnio kultywatoruje buraczyska i dostaje nieźle po garach to pewnie się znów pojawi wyciek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Cześć. Mam taki problem ze w moim zetorze jest dość mało paliwa w odstojniku... niedawno kupiłem 5211 i tam jest pełny odstojnik (mowa tu o silniku który pracuje) w 7245 nawet połowy nie ma tego odstojniku... zaciekawiło mnie to... z góry dzięki za pomoc 
    • Przez leszekd
      Witam
      Czy ktoś się spotkał z zetorem w którym montowano silnik perkinsa 4ro cylindrowy??
      Dodam że chodzi tutaj o maszynę wywodzącą się klasy np xx11 (np 6011) stary zetor z perkinsem.
      Brak jakichkolwiek danych tabliczki pozrywane.
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Przez wyrebski1
      Witam!
      Mam problem z Zetorem 72.11 a mianowicie "bierze" olej. Zauważyłem, że leci on taką rurką, która wychodzi z pokrywy z prawej strony ciągnika. Czy silnik już nadaje się do remontu? Co Wy na to?
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.