Skocz do zawartości
Czeladnik

Olej na łączeniu kolektora wydechowego z głowicą?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
Czeladnik    0

Z łączenia kolektora wydechowego z głowicą przy pierwszym cylindrze od kabiny patrząc,wydobywa się olej. Co to może oznaczać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Silnik ma dopiero 1,6tyś mth a ciągnik 17 lat mamy go od nowości. Nie miał nigdy remontu, ostatnio na zimnym zaczął trochę bardziej dymić na niebiesko? Może to uszczelniacz zaworu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Darekk310    0

Kolego ja miałem zetora 7245 właśnie gdzieś przy 1500 ,1600 mtg zaczął brać olej kapało z odmy. Okazało się że mieliśmy tłoki z 3 pierścieniami a wtedy wychodziły już z tłokami na 4 . Więc u nas poszły do wymiany komplet . do czasu sprzedaży czyli do około 3300 mtg mieliśmy spokój.

Więc ciebie chyba czeka to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

Zobacz ile oleju będzie brał, jak dolejesz z litr od wymiany do wymiany to daruj sobie naprawy. Skoro masz oryginalne części to ich się trzymaj. Takich już dzisiaj nie kupisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Upewnij się dokładnie co to jest. Zdejmij kolektor zobacz czy to na pewno czwarty gar. Jak to ropa to wtrysk do roboty a raczej cztery bo tamte też może szlag trafić jak są z tego samego okresy.

Jak olej to gorzej. Mogą być prowadnice zaworów ( mało prawdopodobne bo one się nie zużywają z dnia na dzień) albo nieszczelność między tłokiem a cylindrem... wiadomo do wyjęcia.

jak masz możliwość to sprawdz kompresję cylindra który wali olejem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Ze sprawdzeniem kompresji to ciężko będzie, ale z tym paliwem to może być prawda choć to czarniawe było jak smoła, jutro sprawdzę organoleptycznie :D Ten ciągnik jest użytkowany wręcz okazjonalnie, czeka na rozwój hodowli i tura :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

Dobra koniec biadolenia raczej na 90% jest to wina głowicy albo w najlepszym razie uszczelki ale myślę że głowica, Więc rozkręcasz głowice zalewasz ja denaturatem i sprawdzasz czy na drugą stronę przechodzi czy trzyma oczywiście przy zamkniętych garach;) jeśli nie to naprawa w dobrym zakładzie ok 600zł i masz tip top

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Skąd pomysł że to głowice i którędy mogą puszczać olej do kolektora?

Jak można zamknąć gary bo coś chyba nie rozumiem?

Trochę żeś gościu namieszał.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Na prowadnicach może ale co wtedy da zalewanie denaturatem?

Poza tym jeśli bierze olej przez prowadnice to wystarczy zdjąć kolektor i widać.

Niech pierwsze sprawdzi czy to ropa czy olej i z której to głowicy. Potem można myśleć dalej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    0

Zobacz ile oleju będzie brał, jak dolejesz z litr od wymiany do wymiany to daruj sobie naprawy. Skoro masz oryginalne części to ich się trzymaj. Takich już dzisiaj nie kupisz.

 

 

Święte słowa! Części które obecnie kupujemy są w większości mizernej jakości. Nawet te oryginalne to nie to co kiedyś. Kupowałem do 914 wałek do skrzyni to wytrzymał tydzień i się frezy ścięły. A co do tego popuszczania wymień uszczelkę i już nie będzie lecieć. Najwyżej przez tłumik ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Jutro napiszę co to za substancja, bo umyłem silnik i na razie było sucho :blink: ale ostatnio kultywatoruje buraczyska i dostaje nieźle po garach to pewnie się znów pojawi wyciek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez Piotr30m
      Witam. Mam problem  z ciagnikiem, zetor 5211.  Wszystko było w porządku dopóki pompy paliwowej nie demontowalem do regeneracji. Po montażu pompy, ciągnik zapalił było wszystko ok.  Zetor mi się zapowietrza w czasie jazdy, paliwo spada zaraz po 5 minutach postoju. Filtry zmieniłem, nowe podladki, przewody paliwowe, opaski pompkę zasilajaca,  ostojnik.  Nadal  jest to samo, na dodatek ciężko jest odpowierzyć układ.  Przed demontaz em pompy ciagnik palił na dotyk nie trzeba było używać pompki ręcznej mimo że ciagnik stał dłuższy czas. Jeśli ktoś może jakoś pomóc, będę wdzięczny.
    • Przez lexiflexi
      Cześć koledzy mam pytanko ... Mam zetora 7245 i c360 w której jest słaby silnik ( zbyt niskie ciśnienie oleju a szlifu juz nie wyda ) i chciałbym włożyć do c360 silnik  zetora 7245 a do zetora wsadzic silnik z czegoś większego. Myslalem nad silnikami z 7745 lub Ursusa c385 lub zetora 8011 i czy da się wsadzić silniki z c385 lub 8011 do zetora 7245 ???( nie pytam o 7745 bo na pewno pasuje )
    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.