Polecane posty

Brzosek    10

maszyna bycza B) moim zdaniem te wcielenie forterry jest ładniejsze od poprzednika . a coś poza wyglądem się zmieniło ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Jeżeli dostała elektrohydrauliczny rewers i jakość się poprawiła, to idealna alternatywa dla claasa, cnh, john deere, mf valtry itd. W opcji za dopłatą przydałby się system zarządzania na uwrociach.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt070    0

Z wyglądu wygląda bardzo fajnie , tak potężnie, bardzo mi się podoba B) Tylko ciekawe jak z wnętrzem tego ciągniczka B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

Poza wyglądem niestety zmieniły się tylko detale:

*został przeniesiony akumulator pod schodki kabiny (ocynkowane)

*opcjonalne nowe rozmiary opon 600/65R38, 520/70R38

*odnowione zostało wnętrze kabiny

*nowy dach, nowe błotniki oraz tylne lampy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

post-25102-021902700 1283173487_thumb.jpg

Ponadto w kabinie został zabudowany rozdzielacz hydrauliki z zamontowanym schowkiem, gniazdem elektrycznym oraz zapalniczką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Zetor musi coś robić, bo sprzedaż spada, klienci odchodzą, bo za dużo niedoróbek do niedawna w nich było (forterra), a new holland, massey ferguson i claas są o niebo lepsze, niewiele droższe i mają większe możliwości doposażenia.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1539

no fakt, takiego NH T6020 Delta jest troche drozszy od forterry 115 ale mozna go doposazyc w rewers EH i to juz dyskwalifikuje zetora w boju tych wszystkich ciagnikow. co do MF i Claas to juz cena jest nieco wyzsza bo modele o mocy 110 KM kosztuja ponad 200 tys zl brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

Dokładnie B) Ja stoję przed wyborem ciągnika do mojego gospodarstwa i prawdopodobnie zdecyduje się na nowego ZETORA. Oczywiści zachodnie ciągniki można doposażyć w większą liczbę udogodnień. Ja jednak wychodzę z takiego założenia że ciągnik ma służyć przede wszystkim do pracy i to ciężkiej. Im więcej elektroniki na pokładzie tym z czasem jest więcej do psucia. Nie ma jakiejś katastroficznej przepaści pomiędzy Zetorem a resztą zachodniej stawki ( chodzi mi o komfort pracy ), a zatem to każdego indywidualna sprawa czy potrzebuje wydać min. 50 tyś więcej by jeździć czymś tureckim "niebieskim" lub chińskim "zielonym". Użytkuje od 92r Zetora 16245, ma już nastukane ponad 9 tyś mt/h, wiadomo psuje się ale koszt napraw oraz eksploatacji jest stosunkowo nie wielki w porównaniu z zachodnią konkurencją, gdzie każda śrubka czy uszczelka ma swój przelicznik w euro i potem wychodzi majątek. Sadzę że oferta Zetora jest naprawdę korzystną propozycją przy zestawieniu jakości, ceny oraz komfortu. Ale to jest tylko moje skromne zdanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

CENA tej forterry też jest po liftingu bo 200 tyś z przednim tuz to zadużo jak na taki ciągnik zmieniają tylko detale i nic po zatym to lampy to maskę a kabiny nie mogą zmienić która jest bodajże od roku 2002 produkowana np ZETOR 7341 SUPER miał już to kabine.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

a macie zdjeccia w kabinie?


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

jeśli chodzi o wygląd to na tych fotach to by sie większe przednie opony przydały B)

a cena jak wcześniej podano 172tys to nie za duża jak na 120km.

ciągnik błyszczy się B) wygląd przyciąga uwagę B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

kabina dalej taka sama, za ta cena to wolalbym kupic belarusa- cena adekwatna do jakosci...


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy obecnym układzie sil na rynku Forterra ma duże zagrożenie ze strony NH T6000, cenowo będzie to wersja Delta, a wyposażeniowo wersja Plus. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

Zetor to jeszcze jakoś się prezentuje, a Belarusem to na polu bym się raczej nie pokazał B) troche obciach B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj