Polecane posty

http://www.grostract...-pour-1959.html

 

Pierwsze szersze info o nowej HD i trochę fot. ;)

 

Taki jamnik im wyszedł ale nie powiem, robi wrażenie. To co można im zarzucić to to że nie pomyśleli na starcie o mniejszych modelach z tej serii. Chodzi o wybór- chcesz 120 km- masz do wyboru Proximę Power, Forterrę, Forterrę HSX i Forterrę HD. No ale przynajmniej się rozwijają i to sukcesywnie, bo ciągle nowe serie i modele, a nie jak pewna marka która teraz pochodzi z Lublina- jeden prototyp i zaraz wielki szał...

 

Teraz czekać na Maxterrę- "podobno" ma być w 2015-2016 roku. Bo jak na razie prototypy (Prototypy, nie prototyp. Ze zdjęć wynika że w polach testują maxterrę 165, 175 i 185) są ostro testowane w terenie bo Zetor nie chce i nie może sobie pozwolić na wpadkę z niedopracowanym ciągnikiem.

 

PS- @kamil1998- "podobno" zastosowali w silnikach układ CR firmy Motorpal, ale ile w tym prawdy to się okaże jak się obejrzy ją z bliska. Jak na razie cieszy info o tym że Zetor przechodzi na Ad-Blue.

Edytowano przez agrotechnicZ165

Ha traktor, Akkor Zetor!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

dobra ale do czego jest ten gutek z tymi 3 przyciskami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Joystick od sterowania hydrauliką zewnętrzną lub ładowaczem czołowym. Na zdjęciu widać naklejkę na szybie gdzie jest wszystko opisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

Nie do końca wiem dlaczego czepiacie się Zetora. Narzekacie ale pamiętajcie, że jest produkowany w państwie w którym po wojnie wiadomo jaki ustrój panował i nie było możliwości rozwoju. Sam mam Forterrę 95 z 2011r. Przyznam w wykonaniu widać różnicę w porównaniu z markami zachodnimi ale z tego co widzę to Zetor walczy o klienta. Widać to zwłaszcza to po tych ciągłych modernizacjach. Nie wiem czy wiecie ale dzwoniono do właścicieli ciągników i zadawano im pytania co im się podoba a co nie. Efekty są, wprowadzono mechaniczną amortyzację kabiny, przedniego mostu.

 

Tak samo mitem jest wielka paliwożerność silników zetorowskich..


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz56612    1

Taa, tylko niech jeszcze skupia się nad kontrolą jakości swych produktów. Mam proximę plus z 2007 roku (nakręcone tylko 1200 mtg) i miałem już problem z podnośnikiem (wpierw wyciek z ramion, który był spowodowany brakiem tulei, a później słabe ciśnienie, którego przyczyną jest wadliwa konstrukcja pewnej uszczelki, która stopniowo, przy obciążeniu zużywa się). Teraz, kilka dni temu zatarła się pompa paliwowa (jak zadzwoniłem do serwisu to powiedzieli jak zawsze, że winne paliwo jest, a przecież "gówna" do baku nie leję ...). I powiedz mi, jak tu na Zetora nie narzekać? Już nie chodzi mi o komfort i wykończenie, oczekuję jedynie bezawaryjnej pracy, czy to aż tak dużo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal150    1

Ma ktoś forterre 100 z ładowaczem ???? jeżeli tak to jak wam się sprawuję ??? jak z awariami i spalaniem????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mechamaniak    6

próbował ktoś kiedyś rozmawiać z kierownikiem serwisu w Zetor Polska???

 

Jest to Pan z CZECH który uważa, że jego ciągniki się nie psują i to wina użytkownika http://www.agrofoto.pl/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/cool.gif

Pan Pavel Laiza? Nie do wiary, on raczej dosyć sprawiedliwie oceniał ewentualną winę, szczególnie jak zdarzały się uszkodzenia korpusu tylnego mostu przez złe fabryczne ustawienie EHR-u, oraz pękanie cięgieł zaczepów unoszonych (Piton Fix to chyba się nazywało??).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocecek087    14

witam w moim zetorze forterra 135 przy przebiegu 550 motogodzin muszę wymienic uszczelkę pod głowicą miał już też ktoś coś takiego ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasior63    0

140hsx ubywa płynu ze zbiornika wyrównawczego oraz strasznie szarpie przy zmianie biegów sprzęgłem przy gałce czy to normalne w zetorach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocecek087    14

jak ubywa Ci płyn to albo uszczelka pod głowicą albo zbiorniczek wyrównawczy masz nieszczelny jedno i drugie łatwo sprawdzić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasior63    0

Jeżeli możesz to opisz w jaki sposób to sprawdzić jest to mój pierwszy ciągnik i za bardzo nie mam jeszcze pojęcia w mechanice ciągników a chciałbym mieć jakieś argumenty jak będe rozmawiał z serwisem.Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocecek087    14

jesli jest wydmuchana uszczelka pod głowicą to powinieneś  zauważyć pęcherzyki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym, a jeśli jest tylko nie szczelny zbiorniczek to go wymontuj napompuj do powietrzem i wsadź  do wody tyk samo jak sprawdza się dentke czy jest nieszczelna  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mechamaniak    6

witam w moim zetorze forterra 135 przy przebiegu 550 motogodzin muszę wymienic uszczelkę pod głowicą miał już też ktoś coś takiego ???

 

Prawdopodobna przyczyna- pominięcie dociśnięcia śrub szpilek głowicy przez serwis. Standardowo wykonuje się to na drugim przeglądzie (o ile dobrze pamiętam), oraz chyba także przy zerowym. Bardzo często bywa, że przez tych 500 mth do 2-giego przeglądu śruby na szpilkach znacznie się luzują. Inną sprawą jest obecna jakość części w ogóle. No ale już w fabryce do porządnego dociśnięcia śrub szpilek powinni bardziej się przyłożyć.

 

140hsx ubywa płynu ze zbiornika wyrównawczego oraz strasznie szarpie przy zmianie biegów sprzęgłem przy gałce czy to normalne w zetorach?

 

Co do tego ubywania mam pewien pomysł... Czy miałeś założoną grzałkę w bloku? Jeśli to jednorazowy ubytek fridexu, a w płynie nie widać dziwnych zabrudzeń (prócz drobinek czerwonej farby, co się zdarza), to oznacza, że prawdopodobnie serwis wykonał niedbale/nie wykonał odpowietrzenia układu chłodzenia silnika- w pewnym momencie termostat się otworzył i układ się odpowietrzył :) Kiedy zauważyłeś ubytek płynu, czy jak kupowałeś to był stan? Czy potem też ubywał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasior63    0

Grzałki w bloku nie miałem.Przy zakupie stan był ok ,dopiero po drugim przeglądzie gdzieś na 600 h nagle ubyło płynu narazie plyn został uzupełniony i obserwujemy czy bedzie ubywało go dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzychosz2    0

Siemano czy w zetorze forterra jest jakiś odpowietrzenie skrzyni korbowej tak jak z starych zetorach ursusach ta rurka wychodząca z boku bloku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiktor1    1

Witam czy może ktoś ma z was zetora forteere HSX 140 i pracuje  w sprzęcie na 1000obrotów a jak tak to jak się sprawuje z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj