Polecane posty

Gość   
Gość

Chyba będzie 4 cylindrowy z elektronicznym wtryskiem paliwa chyba jak się nie mylę a moc chyba będzie sięgać około 160 km w maxterry będą 6 cylindrowe silniki.

Edytowano przez kondzio1579

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demon17    1

Przednia oś daleko wysunięta... straci dużo na zwrotności... ale w końcu amortyzacja przedniej osi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronto1984    46

kupie tego zetorka wezme do kopania pyrek i mi spali na 10 godzi 100 litrów ropy najmniej bo to na wom przecież idzie a z womem to se lubi walnąc , nie wiem co z tymi ciagnikami bo jak wezme ursusa 1014 do kopania to spali 35 l max , różnica w paliwie 200 % ludzie 200 %, specjalnie wypuszczają ciągniki po to aby rozkręcac rynek paliwowy , bo kupujesz niby nowa forterre i ma byc nowoczesniej to się pytam 200 % przepału od poczciwego ursusa to nowoczesnosc ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

3.5l na h... takie bajki to sobie możesz opowiadać dzieciom. i 200% z 35L to jest 70L ;)


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronto1984    46

ja nie akceptuje tak wysokiego spalania , no a spalanie mam takie bo lata 90 to inne normy jednak idzie czrny dym ale oszczedny dym ;), ziemniaki kopie ponad 3 miesiące więc wiem ile wlewam do ciągnika , ciekawe ile bedą palic nowe modele forterr z nowa emisją spalin w 2013

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz56612    1

No tak, zależy czym kopiesz te ziemniaki. Jeżeli jest to mały kombajn typu Anna to jaki jest sens podczepiania do niej tak dużego ciągnika jak Forterra, który ma przecież przeszło 100 km. Ta moc jest po prostu nie wykorzystywana i dlatego właśnie powinieneś mierzyć spalanie w pracy, która wykorzystuje w pełni moc silnika (85%-90%, tak aby nie przeciążać go, bo wtedy też, o wiele wzrośnie zużycie paliwa nieproporcjonalnie do wykonanej pracy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Linea1300    0

witam

Ja kupiłem forterra 140 HSX niedawno bez filtra DPF na szerokich oponach (480-p 600-t) z przednim tuzem

Na razie jestem z niego zadowolony , rozsądne spalanie ,cisza i spokój a co najważniejsze ciepło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Linea1300    0

Było tylko pare takich sztuk orginalnie

Ten HD to nie nowa wersja tylko wersja doświadczalna ma starszą wersje zbiornika paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

witam

Ja kupiłem forterra 140 HSX niedawno bez filtra DPF na szerokich oponach (480-p 600-t) z przednim tuzem

Na razie jestem z niego zadowolony , rozsądne spalanie ,cisza i spokój a co najważniejsze ciepło

 

Ja też myślałem o hsx.Miałem ofertę 236000zł brutto.Można wiedzieć ile dałeś?Jakie jeszcze brałeś pod uwagę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0712    0

a moj forterra 115 z 2012 roku to szmelc jakich malo a serwis pozostawia wiele do zyczenia

 

i jeszcze o moim Zetorze biegi wchodza gorzej niz w starej 60-ce podsufitka przecieka siatka na masce po roku zardzewiala ze dziury zaczynaja wypadac a jak naciskam stop to swieci sie cala tablica nie wspominajac ze co chwila musze dokrecac sruby tylnych kol .tez macie takie badziewie

Nie pisz posta pod postem! Używaj opcji edytuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrzetor115    0

ja w swoim tylko raz dokręciłem po żądnie i się nie odkręcają biegi wchodzą leciutko jednym palcem bez żadnych awarii tylko lać paliwo i jechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukeClaas    424

a moj forterra 115 z 2012 roku to szmelc jakich malo a serwis pozostawia wiele do zyczenia

 

i jeszcze o moim Zetorze biegi wchodza gorzej niz w starej 60-ce podsufitka przecieka siatka na masce po roku zardzewiala ze dziury zaczynaja wypadac a jak naciskam stop to swieci sie cala tablica nie wspominajac ze co chwila musze dokrecac sruby tylnych kol .tez macie takie badziewie

Nie pisz posta pod postem! Używaj opcji edytuj

 

Moja 115 na szczęście chodzi bardzo dobrze. Co do biegów przerzucając z jedynki na dwójkę trzeba trochę na chama wrzucać dwójkę żeby nie było zgrzytu. Siatki już raz malowałem po zimie. Ze śrubami też muszę się pilnować. Do środka na szczęscie nie przecieka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manro1    0

Jeżeli chodzi o odkręcanie śrub to ja u siebie zastosowałem dłuższe nakrętki.Pasuja od głowicy ursusa 330 i spokój

Te które zastosował producent są ok ale do obciążeń odpowiednich do mocy ciągnika a wiadomo jak jest wieszamy dużo większe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil_b    0

A jak wygląda sprawa ze skrzynią biegów? Mieliście z nią jakieś problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jowisz753    0

Jak w Forterze 140 ustawić automatyczne wyłączanie WOM przy podnoszeniu TUZ? Podobno ustawia się to na panelu pod pokrywą z prawej strony, tyle wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Było tylko pare takich sztuk orginalnie

Ten HD to nie nowa wersja tylko wersja doświadczalna ma starszą wersje zbiornika paliwa

 

 

To nie wersje doświadczalne tylko Forterry miały już zbiornik paliwa przygotowany pod Adblue żeby nie zmieniać go w następnym modelu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj