News
Brzosek

silniki spalinowe a ich przyszłość ??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Brzosek    10

Witam. Ciekawi mnie bardzo jak długo jeszcze będą produkowane ciągniki. kombajny z silnikami spalinowymi ,bo sądząc po projekcie NH(NH2) może wyprzeć silniki spalinowe w niedalekiej przyszłości .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Zapewniam cię w maszynach rolniczych i innych jeszcze długo długo beda produkowane, paliwo może sie troche zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maks95    5

Narazie to daleka przyszłość bo produkcja wodoru jest narazie mało opłacalna


Trwa ładowanie listy sprzętu |||||||||||| 82% |||||||

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    62

Też mi się wydaje że długo będą silniki spalinowe produkowane. Zresztą teraz przecież biopaliwa są, które są z roślin produkowane więc raczej nie zrezygnują z tego typu rozwiązań.


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brzosek    10

Właśnie też tak mi się wydaje bo paliwo jest narazie bardziej wydajne . Na wodorze ten ciągnik morze narazie pracowac aby 2 godz jak się nie mylę a za nim zwiekszą czas pracy to trochę potrwa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek34    1

Moim zdaniem w ciezkich sprzetach nadal bedzie pracowac DIESEL POWER B) jedynie moze sie zmieniac sklad paliwa wiecej Bio. Natomiast eksperymenty typu Wodór itp to raczej do lekkich sprzetów, samochody itp, ale lepiej zeby do tego nie doszlo bo coz lepiej brzmi niz dzwiek V8 w benzynie B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

jak benzyna bedzie po 20 zl/litr to uwierz, ze lepiej zabrzmi odglos silnika elektrycznego.

 

btw. silnik zasilany wodorem to nadal silnik spalinowy.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak benzyna bedzie po 20 zl/litr to uwierz, ze lepiej zabrzmi odglos silnika elektrycznego.

 

btw. silnik zasilany wodorem to nadal silnik spalinowy.

Niestety w takim przypadku 1kwh energii elektrycznej będzie kosztował 4-5zł i nici z dobrego brzmienia B) zresztą smród podobny,jeśli nie większy, gdyż energia elektryczna to wynik spalania węgla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

To może @Xemit taką małą hydroelektrownie zamontować na pokładzie ?(wiesz ekologia jest trendy )-ja to sobie wyobrażam tak-z tyłu na ciągniku montujemy szpulę z przewodem 3/4 cala (oczywiście na pola położone dalej szpula musi być odpowiednio większa ) odkręcamy kran i w drogę-woda kapie zasila turbinkę (może być Kaplana),turbinka zasila generator,generator silniki elektryczne cisza spokój-tyle że pompę na podwórku zasila elektrownia-opalana węglem B).Z innych pomysłów mógłbym zasugerować ogniwa słoneczne w dachu kabiny,żagiel i ewentualnie dla fanów "Powrotu do przyszłości" (jeżeli już o przyszłości mówimy)-domowy reaktor atomowy...A tak poważnie to jedyną drogę do zmiany paliwka upatruję w tym że (może) w najbliższym czasie uda się ujarzmić energię syntezy jądrowej co zaskutkuje powstaniem elektrowni termojądrowych no a wtedy droga do elektrolizy wody stanie otworem (niedrogim B) ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odpady radioaktywne są nie mniejszym gównem niż wszystko to co wydobywa się z tłumika bądz komina poczciwej elektrowni.

Idealnym wyjściem do zasilania silnika jest biogaz produkowany przez operatora.Niestety mało który jest w stanie tak się poświęcić by jego głównym menu,była kapusta,groch lub bób.Wszystkie inne produkty spożywcze są mało wydajne,a na wyziewy po spożyciu co niektórych trunków nie ma co liczyć z oczywistych względów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

"Odpady radioaktywne są nie mniejszym gównem niż wszystko to co wydobywa się z tłumika bądz komina poczciwej elektrowni"-właśnie !-jak wiadomo nasz geszeft opiera się na gównie właśnie B)-jeżeli owym niewymownym nawieziemy nasze pola to widzę tylko w tym same zalety :

-wszystko będzie GMO więc skończą się przepychanki

-myśliwy nam na pole nie wejdzie-a jak wejdzie to od razu zacznie świecić (więc i szkód w pogłowiu leśnych zwierząt nie uczyni znaczniejszych )

-jako że pola leżą często w bezpośredniej bliskości wsi to i wójtowie na rachunkach z elektrowni zaoszczędzą ... B)

No i nasze dzieci nawieją do miasta  co nam,im  i miastu jedynie na zdrowie wyjdzie B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    290

kominy przy elektrowniach jodrowych nie są po to aby nimi wydostawał sie dym lub jakiegoś rodzaju spaliny itd. te kominy pełnią funkcje chłodzącą reaktor. A to co wydobywa sie z komina jest to zwykła para wodna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks95    5

Poza tym zanim elektrownia jądrowa wyprodukuje odpady minie z 50 lat; mi od wodoru bardziej podoba się pomysł z metanem


Trwa ładowanie listy sprzętu |||||||||||| 82% |||||||

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez coolman111
      Witam wszystkich. W tym temacie możecie się pochwalić ile maksymalnie gnaliście na swoich sprzętach- niezależnie na czym- czy traktorem, czy motorem .
       
      Jeśli chodzi o moje rekordy to:
      Ursus C4011 - 35km/h (pompa jest w nim podkręcona na maxa, osiąga ok. 3000obr/min ).
      Ursus 4514 - 36 km/h (ma zwykłą skrzynie, na której niby pojedzie maksa 30 km/h, ale ta prędkość osiągłem z niezłej górki z pustymi przyczepami, które mnie pchały ).
      Ursus C360 - 28 km/h (mam przy nim TUR-a, więc za dużo nie pójdzie, na dodatek ma mniejsze opony z tyłu- od C330).
      Prędkości ww. sprzętów mierzyłem przy pomocy licznika rowerowego . Kolega na rowerze uczepił się każdego z traktorów .
      WSK 175 - 130 km/h (to była prędkość, bez kasku- tylko wiatr we włosach ).
      Polonez Caro - 155 km/h (myślałem, że silnik wyskoczy z ramy ).
       
       
      Teraz czas na wasze osiągi !!!
    • Przez tommy66692
      Instrukcje obsługi, tabele wysiewu i katalogi czesci do maszyn rolniczych podajemy w tym temacie. Przed pytaniem postawionym w tym temacie polecam poprzeglądać te tematy;
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t2826.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t9098.html
    • Przez placebo
      witam, jakie grzalki polecacie? (do zetora 5211 i case795xl)
    • Przez PolRol112
      Witam chce zakupić ciągnik od handlarza który sprowadził go z Holandii a tam podobno się nie rejestruje ciągników rolniczych więc daje mi tylko fakture. I teraz pytanie co potrzebuje żeby go zarejestrować ? Czy sama faktura wystarczy? Podobno jest też potrzebna homologacja z Holandii?. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
       
       
       
       
      Ps. Proszę o w miarę szybką i konkretną odpowiedź bo mało czasu mi zostało.
    • Przez przemo101112
      Witam.  Mam pytanie odnośnie handlu ciągnikami Z UK. Czy jest ktoś kto się tym zajmuje.?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.