pikuch76

John Deere 7800 skrzynia

Polecane posty

kor    0

Nie wiem jak mierzyles cisnienia ale powinno sie to robic na rozgrzanym oleju to po pierwsze po drogie to gdyby byly problemy z cisnieniem to zapalal by sie STOP i swiecila by sie kontrolka od skrzyni takie male kolko zebate lub taka kropla jest na desce (nie moge sobie szybko przypomniec) ale skoro ci sie swieci tylko informacja to jest jeszcze cos innego ale naprawde ciezko cos mi powiedziec, a moze wiesz jaki kod generuje ten wykrzyknik???

 

Nie wiem jaki to bedzie kod bledu na wyswietlaczu on sie nie wyświetla a nie wie jak go można odczytać???.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Nie wiem jaki to bedzie kod bledu na wyswietlaczu on sie nie wyświetla a nie wie jak go można odczytać???.

Wiem jak to sprawdzic i wiem duzo inych ciekawostek bo w tym siedze i pracuje w JOHN DEERE ale nie napisze tego na forum ani nigdzie indziej bo jest to wiedza ktora ja zdobylem przez kilka lat pracujac przy tym i cala moja praca pojdzie na marne, malo tego za chwile okaze sie ze beda wszystkie serwisy nie potrzebne, takze sorki wielkie ale bedziesz musial sie zglosic do kogos kto Ci to zrobi ale w REALU a nie wirtualnie i nie zalecane jest czekac z awariami w JD a raczej na biezaco je usowac bo pozniej jest bardzo ciezko dojsc do ladu ze wszystkim :) POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

@Unki-ja już kiedyś pisałem o takim postępowaniu-ale napiszę jeszcze raz-jeżeli nie możesz napisać bo AF monitoruje Twój szef albo coś w tym rodzaju to ok. ale jeżeli nie chcesz pisać bo uważasz że po co normalnemu rolnikowi fachowa wiedza i dlaczego niby serwis ma go nie oskubać :) to sorry ale myślę że to forum jest po to aby się taką wiedzą dzielić-bezpłatnie-nieprawdaż ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Na szefa to musze troche uwazac i tyle a co do fachowosci serwisu to wiem jak jest u nas i jakie jest moje podejscie do klijenta i powiem Ci ze NAM W SERWISIE NIGDY NIE ZALEZALO NA OSKUBANIU KOGOKOLWIEK A JEDYNIE NA FACHOWEEJ NAPRAWIE ( nie szybkiej a tylko FACHOWEJ ) a co do kolejnej sprawy to moze rzeczywiscie troche przesadzilem ale uwazam ze wiedza jaka ja i moi koledzy posiadamy to ona jest cos warta i chyba to rozumie kazdy? I to nie jest tak ze przyjmujesz sie do serwisu czytasz ksiazke i wszystko umiesz musisz sie nalezec pod traktorem usmarowac i wielokrotnie jeszcze zmarznac w jakiejs stodole albo przemoknac nic przyjemnego i to nie jest kwestia tygodnia czy miesiaca ale kilku lat i tak mam swiadomosc tego ze malo wiem ale tej chórowy nikt nie docenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Dlaczego ?-ja doceniam-w kanale spędziłem naprawdę sporo czasu :huh: -ale mam taki głupi charakter że jak coś tam wiem o maszynie czy też coś tam wykoncypuje to się tą wiedzą dzielę-a przydałoby się tu na forum wiedzieć coś i o "wiedzy tajemnej" serwisów.

PS.Chyba nie znam serwisu który nie chciałby klienta oskubać :) (wnerwiające to ale niestety prawdziwe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pikuch76    0

Kolego Unki mam jeszcze jedno pytanie.Czy w moim przypadku brak trzeciego półbiegu może być spowodowane przypchaniem jakiegoś zaworu od załanczania .Pzyszło mi to na myśl bo dzisiaj obracając hydraulicznie pług paproch zapchał mi zaworek w siłowniku od pługa (czas najwyższy wymienić olej w skrzyni). Czy taki sam paproch mógłby przyczynić się do zniknięcia półbiegu? Bo chyba w przypadku zerwania zębatki bądź tarczki byłoby słychać jakiś zgrzyt dochodzący ze skrzyni biegów ,a nic nie było słychać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Nie bo sam mowiles ze przy zalaczonej trojce slychac zgrzyt czyli zalancza ale szlifuje tarcze no i stad opily w oleju, wniosek nasowa sie sam........

 

Nie bo sam mowiles ze przy zalaczonej trojce slychac zgrzyt czyli zalancza ale szlifuje tarcze no i stad opily w oleju, wniosek nasowa sie sam........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pikuch76    0

Nie bo sam mowiles ze przy zalaczonej trojce slychac zgrzyt czyli zalancza ale szlifuje tarcze no i stad opily w oleju, wniosek nasowa sie sam........

 

Nie bo sam mowiles ze przy zalaczonej trojce slychac zgrzyt czyli zalancza ale szlifuje tarcze no i stad opily w oleju, wniosek nasowa sie sam........

Ten odgłos ze skrzyni o którym pisałem przy włączeniu trzeciego półbiegu to było coś w rodzaju poślizgu a nie zgrzytu (tak jakby tarczki nie otrzymały odpowiedniego ciśnienia - się ślizgały i nie załanczały).Czy w ogóle jest w tej skrzyni jakiś zawór odpowiedzialny za załączenie konkretnego półbiegu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Ten odgłos ze skrzyni o którym pisałem przy włączeniu trzeciego półbiegu to było coś w rodzaju poślizgu a nie zgrzytu (tak jakby tarczki nie otrzymały odpowiedniego ciśnienia - się ślizgały i nie załanczały).Czy w ogóle jest w tej skrzyni jakiś zawór odpowiedzialny za załączenie konkretnego półbiegu?

Po pierwsze zmierz cisnienie na trojce jak jest dobre to kroj skrzynie bez rozbierania pokrywy z zaworami to ta od dolu skrzyni i tam sa zawory od poszczegolnych polbiegow. W tej dolnej pokrywie sa 4 korki kazdy ma nr od danego polbiegu na kazdym z biegow jak i na pompie SYSTEMOWEJ powinno byc w granicach 16-17 bar przy rozgrzanym oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    29

Panowie czy warto kupić johna 7700 z padniętą skrzynią za 1/3 wartości sprawnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Kolego Unki,a ja serwisuje Kubicy bolida.Fakt portal jest by sobie pomagać,a nie robić ludziom wode z mózgu.Serwisy JD znam doskonale i mi tu nie pisz kacapołów o fachowej naprawie bez naciągania klienta.W momencie jak zjadą sieczkarnie z pól i pługi może firma wyśle was na jakiś kurs,a w okresie zimowym urlop i zęby w deche.Chłop prosi to mu pomóż jak jesteś taki fachman i przeciez jesteś anonimowy na tym portalu,to co do tego ma twój szef.Ja moge udac też fachmana na AF po wejściu na odpowiednią strone JD.Ręczna zmiana czasu napełniania sprzęgieł-możesz jaśniej.A gdzie tak nauczyli,że jak ci spadnie ciśnienie to zapali się kontrolka STOP?Seria 8000 zalatwili sprzęgło od hamulca parkingowego przeciągając ciągnik na siłe i żadna kontrolka się nie zapaliła.Odchylenie kabiny w JD to filozofia?Nikomu nie polecam rozbierania skrzyni w warunkach "stodołowych" bo-wymaga otworzenia kabiny na bok,a by to zrobić trzeba odkręcic tylne koło,mało tego-by zdjąć sprzęgła z wałków trzeba oddzielić skrzynie od tylnego mostu i silnika i bez specjalnego wózka to kaskaderka.A żeby było fajniej to w sprzęgłach znajduje się sprężyna talerzowa która ściska tarcze i żeby ją pokonać i zwolnić segeer to 10 ton może być za mało.Do naprawy skrzyń proponuje dobry serwis w tym,że z mechanikami,a nie z piekarzami.Naprawa skrzyni w JD zawsze jest droga no i części też są drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Maciek.Używaną skrzynie możesz kupić za ok 15 tyś z spalonego.Remont ok 35 tyś albo lepiej.Chodzi o power szchift [nie wiem dokładnie jak to się pisze]Tak mi mówili mechanicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    29

Chodzi o skrzynię power quad tą lepszą w eksploatacji także pewnie jeszcze drożej ,dziwne że ciągniki na zachodzie tak często ulegają spaleniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:D dziwisz się że się palą zobacz ile elektroniki jest w dzisiejszych ciągnikach a wiązki są coraz ciensze ze wzg. na oszczędnosci,przegrzanie i pożar gotowy :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Spalone ciągniki rzadko zapalają się od instalacji.Ubezpieczają je dobrze a resztę sprzedają i dobrze zarabiają.

Power quad kolega teraz robił w 6800.Poszły tarcze od rewersu i tuleja to części 4,5 tyś a robota 3 tyś.Remont trwał ok 1,5 tygodnia,przyjechali wyjęli, później przyjechali i założyli dobrą.To jest tańsza skrzynia w robocie.Mechanicy z spod Leszna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Kolego Unki,a ja serwisuje Kubicy bolida..Odchylenie kabiny w JD to filozofia?Nikomu nie polecam rozbierania skrzyni w warunkach "stodołowych" bo-wymaga otworzenia kabiny na bok,a by to zrobić trzeba odkręcic tylne koło,mało tego-by zdjąć sprzęgła z wałków trzeba oddzielić skrzynie od tylnego mostu i silnika i bez specjalnego wózka to kaskaderka.A żeby było fajniej to w sprzęgłach znajduje się sprężyna talerzowa która ściska tarcze i żeby ją pokonać i zwolnić segeer to 10 ton może być za mało.Do naprawy skrzyń proponuje dobry serwis w tym,że z mechanikami,a nie z piekarzami.Naprawa skrzyni w JD zawsze jest droga no i części też są drogie.

 

Co do tego bolida to słabo serwisujesz bo zdarzały się klapy.

Mam do serii 6020 instrukcję napraw tam jest opisane odchylanie kabiny ale potrzebny jest jakiś dodatkowy sprzęt, niby co mam odkręcić cięgna, odkręcić kilka śrub, przełożyć dwie przetyczki i Cyklopem przewrócić na bok?:D Jak to zrobić w normalnym garażu?

Akurat znam przypadek jak gościowi serwis opuszczał kabinę i poprzyciskał węże od powrotu paliwa, efekt? Zanim doszli co jest wymienili CR, a efekt podobny paliwo w oleju.

 

Najlepsze jest to że serwis twierdzi że skrzyni AP się nie naprawia, wymieniają całość a tu proszę krok po kroku.

"Montaż i demontaż tłumika drgań“

„Demontaż bloku sterowania sprzęgłem“

„Naprawa bloku sterowania sprzęgłem“

„Montaż bloku sterowania sprzęgłem“

„Demontaż i montaż filtra oleju przekładniowego“

„Demontaż bloku sterowania ciśnieniem układu“

„Montaż bloku sterowania ciśnieniem układu“

„Wymiana zaworu termostatycznego“

„Wymiana zaworu obejściowego filtra (uruchamianie w

niskich temperaturach)“

„Demontaż pompy olejowej przekładni“

„Naprawa pompy olejowej przekładni“

„Montaż pompy olejowej przekładni“

„Demontaż i montaż przedniej płyty“

„Demontaż hamulca tarczowego BG“

„Montaż hamulca tarczowego BG“

„Demontaż głowicy przełączającej“

„Montaż głowicy przełączającej“

„Naprawa przelotowego wału napędowego“

„Naprawa jarzma satelitów P4 i sprzęgła C3/C4“

„Naprawa koła koronowego (P4/BG)“

„Demontaż zespołu hydrostatycznego“

„Montaż zespołu hydrostatycznego“

„Naprawa wału wyjściowego zespołu

hydrostatycznego“

„Przygotowania do montażu poszczególnych

podzespołów w obudowie wejściowej“

„Pomiar szczelin pomiędzy wałami przekładni w

obudowie wejściowej/wyjściowej“

„Rozdzielanie połówek przekładni, obudowa

wejściowa/wyjściowa“

„Łączenie połówek przekładni, obudowa

wejściowa/wyjściowa“

„Układ/umiejscowienie poszczególnych czujników

przekładni“

„Wymiana czujników ciśnienia (B87, S73, S74) bloku

sterowania ciśnieniem układu“

„Wymiana zespołu czujnika (B62) prędkości zespołu

hydrostatycznego“

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

No to miłej naprawy życze,ale potem kolego się pochwal jakie masz jej efekty.Właśnie odchylic kabine to nie jest nic skomplikowanego,tak że czytaj mnie uważnie.Mam szacun dla mechaników którzy używają instrukcji napraw,ale wiesz o co się martwie?Że ten magister co ją pisał mogł nawet nie siedzieć w tym modelu ciągnika.Podpowiem,że naprawa tych skrzyń składa się z diagnozy,następnie demontażu i weryfikacji części,wymianie części w trakcie montażu.Dalej podpowie ci kolega Unki on jest bardziej w tej dziedzinie zaawansowany.Ale złożenie to jeszcze nie wszystko.Oczywiście człowiek to złożył i człowiek to naprawi,tam nie jakiejś kosmicznej techniki.Ja widziałem jak kolo wykręcił tylko blok zaworów,popatrzył sobie i wkręcił go z powrotem i już było wesoło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Nie miałem na myśli że każdy kto weźmie w rękę takową instrukcję będzie potrafił naprawić skomplikowaną skrzynię, to tylko podpieranie się, nikt na pamięć nie będzie się uczył luzów , kolejności części itp.

Jeśli chodzi o diagnozę, demontaż oraz weryfikację części to chyba tyczy się większości podzespołów i nie ma co wnikać że tak się robi.

 

Sam nie podjąłbym się takiej naprawy bo mam małą wiedzę na ten temat, jestem rolnikiem a nie mechanikiem, ale potrafię co nie co naprawić dlatego kupiłem instrukcję. Oczywiście nie wnikam w skrzynię, we wnętrze silnika oraz w elektronikę.

 

Temat naprawy skrzyni AP mnie zainteresował bo każdy kto miał awarię twierdzi że całą się wymienia na nową a tu jednak serwis naprawia i całość wraca jako nówka do klienta

 

A żeby było fajniej to w sprzęgłach znajduje się sprężyna talerzowa która ściska tarcze i żeby ją pokonać i zwolnić segeer to 10 ton może być za mało.

Przecież to nawet w Ursusie 3512 chcąc rozebrać zwolnicę musisz mieć min. 10 tonową prasę, to nie jest jest jakieś specjalistyczne urządzenie które posiadają tylko serwisy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelwlosty    6

Co do tego bolida to słabo serwisujesz bo zdarzały się klapy.

Mam do serii 6020 instrukcję napraw tam jest opisane odchylanie kabiny ale potrzebny jest jakiś dodatkowy sprzęt, niby co mam odkręcić cięgna, odkręcić kilka śrub, przełożyć dwie przetyczki i Cyklopem przewrócić na bok?:) Jak to zrobić w normalnym garażu?

Akurat znam przypadek jak gościowi serwis opuszczał kabinę i poprzyciskał węże od powrotu paliwa, efekt? Zanim doszli co jest wymienili CR, a efekt podobny paliwo w oleju.

 

Najlepsze jest to że serwis twierdzi że skrzyni AP się nie naprawia, wymieniają całość a tu proszę krok po kroku.

"Montaż i demontaż tłumika drgań“

„Demontaż bloku sterowania sprzęgłem“

„Naprawa bloku sterowania sprzęgłem“

„Montaż bloku sterowania sprzęgłem“

„Demontaż i montaż filtra oleju przekładniowego“

„Demontaż bloku sterowania ciśnieniem układu“

„Montaż bloku sterowania ciśnieniem układu“

„Wymiana zaworu termostatycznego“

„Wymiana zaworu obejściowego filtra (uruchamianie w

niskich temperaturach)“

„Demontaż pompy olejowej przekładni“

„Naprawa pompy olejowej przekładni“

„Montaż pompy olejowej przekładni“

„Demontaż i montaż przedniej płyty“

„Demontaż hamulca tarczowego BG“

„Montaż hamulca tarczowego BG“

„Demontaż głowicy przełączającej“

„Montaż głowicy przełączającej“

„Naprawa przelotowego wału napędowego“

„Naprawa jarzma satelitów P4 i sprzęgła C3/C4“

„Naprawa koła koronowego (P4/BG)“

„Demontaż zespołu hydrostatycznego“

„Montaż zespołu hydrostatycznego“

„Naprawa wału wyjściowego zespołu

hydrostatycznego“

„Przygotowania do montażu poszczególnych

podzespołów w obudowie wejściowej“

„Pomiar szczelin pomiędzy wałami przekładni w

obudowie wejściowej/wyjściowej“

„Rozdzielanie połówek przekładni, obudowa

wejściowa/wyjściowa“

„Łączenie połówek przekładni, obudowa

wejściowa/wyjściowa“

„Układ/umiejscowienie poszczególnych czujników

przekładni“

„Wymiana czujników ciśnienia (B87, S73, S74) bloku

sterowania ciśnieniem układu“

„Wymiana zespołu czujnika (B62) prędkości zespołu

hydrostatycznego“

 

I ile taka naprawa może kosztować :)


Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

I ile taka naprawa może kosztować <_<

Kolego te skrzynie idzie naprawic i mozna to zrobic ale sie to nie oplaca bo jest ona zbudowana z trzech elementow (hydrostat, sprzeglo jazda przod i sprzeglo jazda tyl) kazdy z tych elementow skromnie liczac 40-50 tys zl. A nowa przyslana od John Deere w granicach 60 tys czyli masz bardzo prosty rachunek. No i zapomnialem dodac ze tych dwoch koszy sprzeglowych nie ma mozliwosci otwarcia. A jak chcesz ja naprawic sam to naprawde odradzam i nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    118

Witam.Nie chce zakładac nowego tematu wiec zapytam tutaj odnośnie JD 6320 SE skrzynia PQ.Czy to normalne zjawisko ze np podczas transportu z przyczepami i ładunkiem jak sie wciska gaz i puszcza to schłychac taki dziwny odgłos jakby cos rozpedzonego wyhamowywało.Odgłos ten trwa chwilke.Ten sam odgłos zauwazyłem np orzac i dojezdzac do uwrocia wciskajac sprzegło jakby cos tam ,,mruczało,,chwilowo.Rzecz ma miejsce tylko podczas jazdy z obciażeniem na ,,pusto,,zjawisko to nie wystepuje.To cos w skrzyni czy turbina takie odgłosy wydaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Unki to co piszesz o cenie skrzyni za 60 kawałków to prawda,ale to nie są nowe skrzynie a regenerowane.W tym,że ta skrzynia nie odbiega niczym od nowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Potrzebuje troche info gdzie zajrzec przy zakupie 7700 zeby sie na mine nie wladowac. Co do silnika to nie ma problemu wiem co i gdzie osluchac ale skrzynia to juz grubszy temat. Jak sprawdzic powershifta w warunkach praktycznie podworkowych czyli rozgrzanie i jazda na wszystkich biegach. Najlepiej było by pod obciazeniem ale nie wiem czy bedzie gdzie u handlarza to zbadac. Wszelkie info mile widziane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Witam.Mam problem z skrzynią biegów w john deere 7800.Mianowicie zaginął mi trzeci półbieg (po załączeniu nie ciągnie - słychać poślizg dobiegający ze skrzyni biegów).Pozostałe półbiegi działają bez zarzutu.Zastanawiam się czy to można wyregulować poprzez kalibrację skrzyni , czy to poważna awaria? Może ktoś miał taki przypadek , proszę o radę.

Pierwsze to pomiar ciśnienia i będziesz wiedział czy sprzęgło nieszczelne czy uszkodzone tarcze albo wymontuj sito ssące i zobacz czy są opiłki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj