Gość

Który Bizon jest najlepszy?

Polecane posty

oFsik    138

A jak jest z jakością bizonów po kolorach? Wiem że te bordowe były lepiej wykonane a między czerwonymi a pomarańczowymi była jakaś różnica?




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Dynamic jest według mnie najlepszy (wyszło 96 sztuk) i BS a zaraz po nich jest Z056 Super ;)


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

Dynamic bo najnowszy,joystick w kabinie,a ze starszych to Rekord dzięki turbo te pare koni daje mu przewage nad Bizonem Super.


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Ale za to w Superze silnik był wytrzymalszy niż w Rekordzie bo w rekordach cały czas jakieś awarie były z tymi silnikami przez to turbo.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

mój wujek jest mechanikiem, i opowiadał, że nierzadko ludzie kazali mu wymontowywać silnik z reksia, i wsadzić zwykły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak ktoś nie dbał o silnik to turbo padało. ;) Regularna wymiana oleju i filtrów oraz studzenie turbiny i problemów nie było, przynajmniej w naszym Rekordzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Nie tylko SW-400 boleśnie odczuwało turbinę. No wiadomo jak turbina to i spalanie wyższe i żywotność silnika była niższa.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Żywotność nie była mniejsza, jeżeli dostosowywano się do zaleceń użytkowania silników turbodoładowanych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

tym, co kazali wymieniać silniki przeszkadzało kopcenie, i spalanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkk2006    0

wedlug mnie najlepszy jest rekord dostepnosc czesci wiekszy zbiornik od Z056 tylko problemy z przegrzewaniem ale to da sie zrobic no i dzwiek SW400 TURBO ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Moim zdaniem lepszy jest 'Dynamit'.

Rekord też powinien mieć 150 KM, wtedy jakoś by to szło, a Turbo 3B jak ma 4,2m heder to jest chyba najlepsza 'kombinacja', choć ja bym tam w nim jednak wolał mechaniczny napęd jazdy...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

14 lat z ojcem kosiliśmy rekordem i żadnego problemu z grzaniem nie było problemu (jeżeli chodzi o wode).A jeżeli chodzi o grzanie się oleju silnikowego to rzeczywiście tam się gotowało.Skrzynia biegów w rekordzie lepsza niż w zo56 , zawsze sąsiad się pytał czy mi się nie zakleszcza ))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

zakleszczanie to inna sprawa, ale na górskich terenach wytrzymałość skrzyni Z056 jest porażająca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    163

Zdania o rekordzie tzn o grzaniu się, są bardzo podzielone ale zaś ja nie widziałem Rekorda nie grzejącego się... wielka porażka z tym moim zdaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

zdania o grzani się rekorda są podzielone tylko z jednego względu bo stare rekordy miały inny układ chłodzenia który się grzał a nowsze inny który pracuje bez większych zarzutów,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Przyczyną przegrzewania się starych rekordów jest kamień nagromadzony w chłodnicy. Jeśli chodnica jest drożna, wystarczy codziennie przedmuchać ją z kurzu i nie ma problemów z przegrzewaniem nawet w największe upały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Ja mam nową, układ przed jej założeniem był cały przeczyszczony i po wymianie pomogło tylko trochę, a nie mam szarpacza, więc nie do końca masz rację (dodam, że to 'mała' chłodnica, żeby była jasność co do tego)...

Jak jest pod górę i takie trochę lepsze żyto to niestety się grzeje, trzeba jechać powoli, a jakby był szarpacz to w ogóle bym chyba musiał pełzać jedynką bez 'przyśpieszacza'...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manio1523A    0

My mamy Rekorda z 2002 roku i nie narzekamy. Od tamtego czasu nie było żądnego problemy z chłodzeniem. W pierwszym roku temperatura silnika wynosiła 80 stopni, a teraz nie przekracza 100 stopni. Chłodnica jest przedmuchiwana co dzień i jest ok. A co do silnika to też nie ma problemów. Przed każdym sezonem zostają wymienione filtry i olej i wszystko chodzi bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

@K1ROVEZ

Ja mam starego rekorda z małą chłodnicą i nawet w pracy z sieczkarnią nie ma problemów z przegrzewaniem, warunkiem jest tylko czysta chłodnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    163

No to wytłumaczcie mi jedno... miałem giganta Z083 z silnikiem Mielca. Olej pod 120, !!!woda cały czas powyżej 100!!! Wszystko było czyste, nawet na polu sie czyściło i szczerze... hu** dało. I co mogło byc przyczyną???? Zaznacze, że jak go braliśmy miał 4 lata i wszystkie kanały były czyste a nie zapchane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

olej to w zależności jaki lałeś czy wyższ półka czy jakiś superol który był wymieniany raz na 10 lat a jak jest gówniany olej to i silnik może się grzać bo smarowanie jest znikome

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaldo    2

jak dla mnie najlepsze są Z056 ,REKORD, no i GIGANT (szkoda że tak mało ich wyprodukowali )

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Sprzedam kombajn Bizon Super Z056. Maszyna w dobrym stanie technicznym. Pracował na 10 ha, bez zarobków. Nie myty na zimę. Zawsze garażowany. Dwa lata temu wymieniłem przekładnie jazdy, a w hederze ślimak, podłogę, kosę i bagnety. Młóci i czyści bez zarzutów. Po zimie silnik pali od pierwszego obrotu. Opony w bardzo dobrym stanie. Są przecieki na główkach rozdzielaczy. Do kombajnu dokładam pasy, pompę hydrauliczną, inne drobne części, dwie kosy, instrukcję obsługi, napraw i katalog części. Cena 11000 do negocjacji. Nie wystawiam faktury VAT. Nie dysponuję transportem. Miejscowość Daszyna, powiat Łęczyca, województwo łódzkie.  Data dodania 18. 06. 2018
       
       
       
       




    • Przez Jacek3p
      Witam wszystkich mam pytanie odnośnie bizona rekorda mam okazję kupić tanio z padniętym motorem i zastanawiam się czy z Supra da radę bez turba bo co słyszę to te z rekorda siadają z tą turbina i dużo pala z zwykłym sw400 mam dobre doświadczenia i nie odczulem nigdy by mu mocy brakowało nawet z sieczkarnia i nigdy mi się nie zagrzal co prawda motor zdrowy praktycznie nie pije oleju no ale superek już zmienił właściciela tylko czeka na pogodę by móc odjechać :/ 
      I jak panowie mieliście doczynienia z taką przeróbka za od z góry dziękuję 😊

    • Przez StawiaR
      Witam, mam do wyboru te dwa kombajny i jestem w kropce. Który według was powinienem wybrać? Bizon z 1986 r (na szerokich kołach) posiada sieczkarnie a dronningborg z 1988r bez sieczkarni.
    • Przez Renault145
      https://m.olx.pl/oferta/bizon-zo56-CID757-IDyYR2O.html?backUrl=%2Fajax%2Fmojolx%2Fdetails%2F516899010%2F
    • Przez hurlimannD70
      Kupiłem cały bęben młocarni do bizona czyli z cepami ale bez osi. Jest to nowy oryginalny produkt z fmż Płock. Leżał w stodole 30 lat , zastanawiam się czy dawać go do wyważenia . Na jednej ze środkowych tarcz przykręcone są blaszki jest ich chyba 5 sztuk w kupie. Wygląda jak by był kiedyś w fabryce wyważany ale nie jestem pewien. A do wyważenia musze jechać ponad 250km . Czy takie bębny składane w fabryce były sprzedawane wyważane ?? Czy ktoś mi podpowie ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj