Daoran23

C 4011 Po remoncie skrzynia gruchocze na biegu jałowym

Polecane posty

Daoran23    0

Tak jak w temacie robiłem mały remont ponieważ podczas zjazdów z obciążeniem jak i cofania na szosowych wybijało reduktor na luz myślałem że się igiełki wysypały z tyłu ale jednak nie ale tryby na głównym zazębiające z reduktorem jak i kole reduktora od środka ziechane więc wymieniłem główny walek i staczalem końcówkę bo w sprzegłowym miałem przerobione na tulejkę z brązu bo się kiedyś igiełki wysypaly  wałek ataku koło przesówne reduktora z tyłu igiełki łożyska stożkowe na walki ataku przy okazji zauważyłem luz na dolnym walki na klinach trochę tryby latały na boki to mówie i tak rozebrane to wymienię na nowe kliny  przy okazji dałem dystans na dolnym walki przy tym dużym łożysku z tyłu bo wcześniej łożysko w 1/3 było poza gniazdem do przodu wysunięte ale tak było i było dobrze wszystko ładnie się kręciło po odpaleniu po remoncie na luzie w miarę ok lekki szum słychać wystarczy załączyć sam reduktor na szosowe lub polowę biegi luz i po puszczeniu sprzęgła dźwięk jakby się skrzynia miała rozpiera*olic jakby się tryby mielily albo łamały jak reduktor na luzie to cisza podczas jazdy na biegach jedynie na wstecznym szosowym podczas ruszania był ten dźwięk ale jak już ciągnik jechał to cisza  już sam nie wiem co jest bo co ma piernik do wiatraka tak myślę przecież na luzie czy załączony na jałowym  reduktor i tak się nie kręci więc dlaczego na załączonym zgrzyta a na rozlaczonym nie co zabawne po zdjęciu dekla i zapaleniu na załączonym reduktorze jest w miarę cisza nic nie gruchocze xD normalnie cyrk nawet mechanika wziąłem sprawdził  że wszystko w złożeniu ok skrzynia 2 raz rozebrana w mak   i nic podejrzanego nie widać nic nigdzie nie trze czy coś kazał wymienić tryb stałego zazębienia łożysko przed nim  (ale wątpię że to to bo jakby miało gruchotać to chyba non stop) ma lekkie wypalenia na zębach ale nic wyłamane do tej pory było ok normalnie strach składać bo jak po wymianie tego  będzie to samo to się załamie 

Edytowano przez Daoran23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

A linia od wom i pompy , Sprawdź na wszystkich ustawieniach jak się zachowuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daoran23    0

Ale jak miałem załączony reduktor na jałowym to gruchotało a wałek był wyłączony skrzynia dobrze złożona to c 4011 wiec wałek jednolity wsuniety przez tuleje pośredni i tyle  normalnie masakra bo nie ma jak podejrzeć gdzie to gruchocze co gruchocze wałek sprawdzałem tylko w tej jednej pozycji i wszystkie biegi i to samo jak wbijałem wszystkie biegi a reduktor luz to była  cisza

Edytowano przez Daoran23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal17    1

A może jak zakładasz dekiel i zatrzaski to nie jest w punkcie i wtedy tryby grają a jak ściągasz to jest ok odpal bez zatrzaskow i wtedy zobaczysz... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daoran23    0

tak robiłem przed załozeniem bo odpychały dekiel wiec ustawiłem wodziki na luz i dopiero po dokreceniu dekla wkrecałem normalnie mam rozkmine od wczoraj o co tu chodzi xDD masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez silver90
      Witam mam pytanie czy ktoś z was wlewał do ursusa c360 do skrzyni olej Jasol utto 10w30. Chciałbym go tym zalać żebym mógł wywracać  przyczepy nim i moim drugim ciągnikiem który chodzi na tym właśnie oleju. Co wy o tym sądzicie? Proszę o odpowiedzi. 
    • Przez Ursusc385
      Zeby chodziło leciutko wystarczy załozyc przedłouzke do tego co wychodzi od silnika
      i załozyc łancuch jutro przesle zdjecia
    • Przez Szymono2106
      Witam.Posiadam zetora proxime 90 power z 2012r. Ma 2000 godzin. Na drugim półbiegu to znaczy jak świecą sie dwa żółwie zaczął się ślizgać pod obciążeniem. Bez obciążeni jedzie normalnie. Czyżby tarczki? Czy może coś innego. Da sie to jakoś jeszcze sprawdzić bez rozbierania? Dodam że na jednym półbiegu jedzie jak należy.
    • Przez Davidastra
      Witam panów mam następujący problem w moim 3p podczes pracy z womem np . prasą czy rotacyjna powyżej 1000 - 1200 obrotów silnika słychać dziwny odgłos przypomina odgłos pracujących bębnów kosiarki rotacyjnej no może jest troche tępszym odgłosem .Tylko podczas cięższej pracy WOM - em Kolega stwierdził że tak ma ten typ Ale mi się to niepodoba Dodam że wszystko sprawnie działa i lekko wskakuje WOM .
    • Przez MateuShew
      Witam użytkuje ursusa 4011 po 9 latach bez uruchomienia. Odpaliłem go kilka miesięcy temu  pojawił się  pewien problem odnośnie podnośnika w 4011. Bowiem kiedy chce podnieść  cięgła do góry ursus podnosi normalnie lecz  kiedy chce je opuścić i dam dźwignię na sam dół to on wtedy też podnosi, lecz gdy dźwignia jest po środku cięgla opadają na sam dół. Wie ktoś co może być przyczyną ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj