Polecane posty

mchammer    0

Drodzy forumowicze, mam następujący problem. Mój mtz grzeje się nawet gdy zredukuję bieg. Stwierdziliśmy aby wymienić chłodnice, bo jest ona już nie pierwszej młodości. Problem jest taki, że w starej chłodnicy mam miejsce na czujnik temperatury, a w nowej zamówionej tego nie ma. Mój MTZ ma silnik D50 podgrzewany świecami, czy może wie ktoś gdzie tam jest miejsce na czujnik, a jeśli nie ma czy jest możliwe nawiercenie głowicy tak aby dostać się do kanału wodnego? Bo jazda bez czujnika temperatury jest bez sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

pierwsze zdjęcie w głowicy przy samym lewym brzegu z tyłu Ale w D50 jest inna głowica :D Ewentualnie może w głowicy zrub miejsce a w oryginale gdzie był (a nowa chłodnica to ta sama co w D240)

 

Mi mtz też się grzał aż wody i wskaźnika brakło i nawet potrafił spuchnąć aż nie mógł załapać z rozrusznika :):) podejrzewałem głowicę, w końcu wyjołem tuleje z lekka zamulone kanały (0,5-1 cm) i zakamienione tuleje przeszorowałem szczotką i przestał się grzać i wody nie ubywa :)

 

Ps.Podobnie było z zetorem tyle że z racji przebiegu ten dostał nowe tuleje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

Panowie nowa chłodnica pomogła teraz zamiast 100 stopni jest 50-60, z czujnikiem też sobie poradziłem :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad73    4

Witam wszystkich. Nie będę zakładał nowego tematu tylko podczepię się do starego. Sprawa dotyczy właśnie chłodnicy do silnika D-50. Stara już mi się sypie i czas na nową. Byłem dzisiaj w Agromie i tam mi za nią zaśpiewali 1050 zł. :blink:. Sprawdziłem później na allegro i znalazłem produkcji tureckiej za 550zł.( niby 100% miedź, 12 miesięcy gwarancji, waga 12 kg.) <_<. Mam pytanie czy ktoś w swoim MTZ-cie ma taką chłodnicę i czy warto ją kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja takową założyłem w lecie, roboty jest dużo wszystko trzeba przerabiać a chlodzenie nie jest rewelacyjne, nie polecam najlepiej jest kupić oryginalny wkład taki z miedzi i potem wlutować w starą obudowę

;-( tylko kto to potrafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj